O2 Prodejny pro vás zůstávají nadále otevřené. Při návštěvě prosím dodržujte hygenická opatření. S většinou vašich požadavků vám rádi pomůžeme i na dálku v samoobsluze Moje O2.

Tarif FREE+ Modrý

Tarif FREE+ Modrý

1 GB

Neomezené volání a SMS

EU roaming v ceně
O2 Security na měsíc zdarma
O2 Security chrání váš telefon před podvodnými a zavirovanými stránkami. Více informací
 
499 Kč/měs.









Perfektní tarif pro všechny, kteří hodně volají a občas surfují na internetu.

Podrobné informace
Volání v ČR a zóně EU neomezeně
SMS v ČR a zóně EU neomezeně
MMS 5,60 Kč
MMS v roamingu v zóně EU 6,50 Kč
Objem dat v ČR a zóně EU 1 GB
Obnova dat po vyčerpání objemu dat 1 GB / 149 Kč
Měsíční paušál 499 Kč

Tarif je možné aktivovat za zvýhodněnou cenu se závazkem na 24 měsíců. V případě aktivace tarifu bez zvýhodněné ceny za závazek na 24 měsíců je cena měsíčního paušálu o 150 Kč vyšší.

Převádění nevyčerpaných dat

Základní objem dat - pokud nevyčerpáte základní objem dat, který máte v tarifu každý měsíc k dispozici, do dalšího měsíce se tato nevyčerpaná data nepřevedou. Toto se týká i pravidelného měsíčního datového balíčku, kterým si můžete základní objem dat v tarifu navýšit.

Dokoupená data - po vyčerpání měsíčního objemu dat v tarifu si můžete dokoupit další data. Když tato data nestihnete do konce zúčtovacího období vyčerpat, převedeme vám je do dalšího měsíce.

Další informace o tarifu

Při změně tarifu se automaticky zruší všechny doplňkové služby. Ty, které chcete mít dál aktivní, je potřeba po změně tarifu znovu aktivovat.

Jak jednoduše přejít k O2?

Rozlučte se s nevýhodnými podmínkami u konkurence. Přejít k O2 můžete snadno a rychle ve 3 jednoduchých krocích:

  1. Podání žádosti – Od svého stávajícího operátora si vyžádejte OKU (ověřovací kód účastníka). Dostanete  14místné číslo, které slouží pro identifikaci vaší žádosti o přenos k O2.
  2. Výběr tarifu – Vyberte si mobilní tarif, který vám bude nejlépe vyhovovat. Rádi vám s výběrem poradíme v kterékoliv O2 Prodejně nebo na zákaznické lince 800 02 02 02.
  3. Předání OKU – Číslo OKU nám předejte, udělat to můžete v O2 Prodejně, na lince 800 02 02 02 nebo přímo tady v připraveném formuláři:
    Vložit OKU

Pokud už nejste u opouštěného operátora nijak vázáni (např. výpovědní lhůtou), přeneseme vaše číslo za 3 pracovní dny.

Odejít od operátora je teď ještě snazší

Máte u konkurence nevýhodnou smlouvu se závazkem? Od dubna 2020 je vypovězení takové smlouvy jednodušší než kdy dřív.
Nemusíte už hradit celou výši závazku za všechny zbývající měsíce, ale za každý z nich zaplatíte jen jednu dvacetinu minimálního měsíčního plnění. A to pouze v případě, že smlouvu zrušíte před uplynutím 3 měsíců od platnosti závazku. Hurá k O2.

Objednat tarif po telefonu

Nechte nám na sebe číslo, ozveme se vám
Vaše údaje budeme zpracovávat za účelem jednorázového telefonického kontaktu s informacemi o našich službách. Více informací o zpracování osobních údajů najdete v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů.
Zavoláme vám Náš operátor vás bude kontaktovat.
Objednat tarif po telefonu Nechte nám na sebe číslo, jsme vám ihned k dispozici Kontaktujte mě Náš operátor vás bude ihned kontaktovat.
Objednat tarif po telefonu Nechte nám na sebe číslo, ozveme se vám Kontaktujte mě Náš operátor vás bude kontaktovat.

Rádi vám s výběrem tarifu poradíme

Nechte nám na sebe číslo, ozveme se vám
Vaše údaje budeme zpracovávat za účelem jednorázového telefonického kontaktu s informacemi o našich službách. Více informací o zpracování osobních údajů najdete v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů.
Zavoláme vám Náš operátor vás bude kontaktovat.
Rádi vám s výběrem tarifu poradíme Nechte nám na sebe číslo, jsme vám ihned k dispozici Kontaktujte mě Náš operátor vás bude ihned kontaktovat.
Rádi vám s výběrem tarifu poradíme Nechte nám na sebe číslo, ozveme se vám Kontaktujte mě Náš operátor vás bude kontaktovat.
Podmínky používání cookies