We're sorry, but this page is only available in Czech.

For information in English, please call us toll-free at 800 33 00 76 and press *. Or you can also visit one of these selected O2 Shops to talk to an English-speaking O2 representative.

Přemýšlíte o odchodu od O2?

Zdá se, že přemýšlíte o změně. Možná vás dovedeme přesvědčit, že věrnost se u O2 vyplatí.

Výhody, o které odchodem přijdete

Slevy na chytré telefony

Chytré telefony si u nás pořídíte až s několikatisícovými slevami. Z mnoha modelů si určitě vyberete ten pravý

Výhodné nákupy se slevou až 50 %

Svým zákazníkům domlouváme prostřednictvím Extra výhod skvělé slevy na služby, zboží, sport i jídlo. Až 50 %

Elektronické knihy, audioknihy i hudba

U tarifu Free Stříbrný a vyšších dostanete každý měsíc kredit 50 Kč do naší digitální knihovny. Najdete v ní e-magazíny, uvítací melodie, e-knihy i audioknihy

Videa v HD kvalitě a bez čekání

Videa máme uložená na vlastní síti v Česku. Díky tomu si užijete jejich bleskové načítání v HD kvalitě a sledování bez sekání

Nejlepší mobilní datová síť

Podle hodnocení zákazníků máme nejlepší datovou síť. Zákazníci si cení 99% pokrytí 4G LTE internetem, rychlé spojení hovorů a špičkovou kvalitu zvuku

Převod dokoupených dat

Pokud si dokoupíte data, nemusíte se bát, že byste o ně na konci měsíc přišli. Převedeme vám je do dalšího období

Řeknete nám, co je špatně?

Nevyhovuje vám současný tarif? Společně třeba najdeme jiný, který bude vašim potřebám sedět lépe. Ozvěte se nám na naši bezplatnou zákaznickou linku. Něco vymyslíme.

800 02 02 02

Řeknete nám, co je špatně?

Jak odejít od O2

Dostali jste se až sem? Vypadá to, že jste opravdu rozhodnutí odejít. Mrzí nás to, ale jsme tu pro vás i v této situaci.

Jak zruším služby u O2?

Telefonické zrušení služeb O2

  • Zavolejte na linku 800 02 02 02 a požádejte o zrušení služeb O2
  • Počkejte, až vám do poštovní schránky dorazí ověřovací kód, tzv. ČVOP
  • Zavolejte na linku 800 02 02 02. Kvůli potřebným údajům se hodí mít po ruce fakturu
  • Řekněte nám číslo služby, kterou chcete zrušit a potvrzovací kód ČVOP
  • Hotovo. Zrušení jste potvrdili a služba zanikne k poslednímu dni výpovědní lhůty

Nezapomeňte, že zrušení je třeba potvrdit kódem ČVOP během výpovědní lhůty, která je 30 dní. Pokud se opozdíte, nebude telefonická výpověď platit.

Zrušení služeb O2 na prodejně

Službu můžete zrušit na kterékoli O2 Prodejně. Tam váš požadavek přijmeme a dáme vám číslo výpovědi opouštěného operátora (ČVOP). Ten budete potřebovat v případě, že se svým číslem přecházíte ke konkurenci.

Písemné zrušení služeb O2

Můžete poslat dopis na adresu O2. Pošlete nám volně formulovaný požadavek na zrušení služby na naši adresu O2 Czech Republic a.s., Za Brumlovkou 266/2, Praha 4 - Michle, 140 22.

Abychom mohli zrušení zpracovat, musí dopis obsahovat tyto údaje:

  • předmět žádosti, tj. že jde o zrušení služeb
  • telefonní číslo
  • služba, kterou chcete zrušit
  • vaše jméno a příjmení
  • adresa trvalého pobytu
  • váš podpis
Jak své číslo přenesu k jinému operátorovi?

Pokud chcete se svým číslem přejít k jinému operátorovi, vyřídíte to telefonicky nebo v některé O2 Prodejně. Potřebovat budete číslo výpovědi (ČVOP), které nahlásíte novému poskytovateli.

Telefonická žádost o přenesení čísla

  • Zavolejte od pondělí do pátku od 8 do 20 hodin na linku 800 02 02 02. Kvůli potřebným údajům se hodí mít po ruce fakturu
  • Požádejte o přenos čísla
  • Počkejte, až vám do poštovní schránky dorazí ověřovací kód ČVOP
  • Kód předejte novému operátorovi. Ten už se o vše postará

Podání žádosti o přenesení čísla v prodejně

  • Stavte se v kterékoli O2 Prodejně
  • Požádejte o přenesení telefonního čísla
  • Číslo výpovědi (ČVOP), které vám vystavíme, předejte svému novému operátorovi
Kdy dojde k přenesení čísla k novému poskytovateli?

Záleží na tom, kdy předáte číslo výpovědi (ČVOP) novému operátorovi. Nejdříve je číslo možné přenést 10 dní od přijetí vaší výpovědi a novému poskytovateli přenos zpravidla zabere 4 pracovní dny. Spěchat s nahlášením ČVOP ovšem nemusíte, číslo platí 60 dní.

Jak zruším služby O2 v případě úmrtí či nezvěstnosti?

Potřebujete-li službu zrušit nebo převést z tohoto smutného důvodu, přijďte do některé O2 Prodejny. Potřebovat budete doklad o úmrtí (úmrtní list; potvrzení o úmrtí vydané nemocnicí nebo matrikou; originál nebo úředně ověřenou kopii soudního Usnesení o vypořádání dědictví; originál nebo úředně ověřenou kopii Rozhodnutí o prohlášení osoby za nezvěstnou). Díky němu budeme moci službu zrušit bez pokuty za případné předčasné ukončení závazku.

Využívám bonus na telefon nebo jiné zařízení. Co mám dělat v takovém případě?

S pořízením telefonu nebo jiného zařízení za výhodnější cenu se pojí závazek na konkrétní dobu. Pokud závazek předčasně ukončíte, část slevy vám budeme muset účtovat. Přesnou částku se dozvíte na naší zákaznické lince 800 02 02 02.

Můj závazek u O2 ještě nekončí. Bude mě jeho ukončení stát nějaké peníze?

Bohužel ano. Závazek, díky kterému máte výhodnější podmínky, je sjednán na určitou dobu. Pokud ho chcete předčasně ukončit, můžeme vám účtovat smluvní pokutu ve výšce 20 % z paušálních plateb, které byste zaplatili do konce závazku. Více informací se dozvíte na naší zákaznické lince 800 02 02 02.

Rozmyslel jsem si to. Jak zrušení služeb stornuji?

Zavolejte nám na bezplatnou telefonní linku 800 02 02 02 nebo se stavte v některé z našich O2 Prodejen. My vaši žádost s radostí stornujeme.

Další užitečné informace
Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies