Omezení provozu O2 Prodejen

Vážení zákazníci,

naše O2 Prodejny pro vás zůstávají otevřené. Při návštěvě prosím chraňte sebe i druhé tím, že nosíte roušku. Zároveň se vám snažíme pomoci také na dálku.

  1. Zkuste prosím své požadavky vyřídit nejprve online.
  2. Pokud se vám ani tak nepodařilo vaši záležitost vyřešit, níže si najděte O2 Prodejnu ve svém městě, která je aktuálně otevřená:

Nejčastěji teď řešíte

Kdy a jak si můžu vyměnit SIM kartu?

Nic není napořád. Čas od času potřebujete svou SIMku vyměnit za novou. Nejčastěji to bývá, když:

  • jste telefon / SIM kartu ztratili nebo vám je někdo ukradl. Podívejte se, co dělat. 

  • je vaše SIM karta poškozená.

  • chcete, aby se vaše SIM karta dokázala připojit k LTE síti.

  • do nového telefonu potřebujete jinou velikost nebo typ SIM karty.

V těchto případech vám SIMku samozřejmě vyměníme. Počítejte prosím s tím, že cenu za výměnu SIM karty vám připočteme k příští faktuře. 

On-line – v Moje O2 

O výměnu SIM karty můžete kdykoli požádat v Moje O2:

  1. Moje O2 si u svého tarifu otevřete Detailní nastavení.
  2. V sekci „SIM karta“ klikněte na „Vyměnit SIM kartu“.
  3. Zadejte adresu, kam vám máme novou SIM kartu poslat. Rovnou vám pošleme Trio SIM. Ta obsahuje všechny 3 velikosti (standardní, micro a nano), takže si sami vylomíte tu, kterou budete potřebovat. Nebo vám pošleme QR kód pro eSIM.
  4. Objednávku potvrďte. 
  5. Až si novou SIM kartu od dopravce vyzvednete, do pár minut ji zprovozníme. Se starou SIMkou se pak můžete v klidu rozloučit.
Jak mám zaplatit fakturu, když nechci chodit ven?

Pokud je O2 Prodejna, kam jindy chodíte, zavřená, nebo prostě radši chcete zůstat doma, můžete platit on-line. Přihlaste se do Moje O2, podívejte se na své faktury v části Vyúčtování a vyberte si fakturu, kterou chcete zaplatit.

Podle možností vaší banky můžete zaplatit on-line několika způsoby:

  • Platební kartou přímo v Moje O2. To je to nejrychlejší. Potřebujete jen platební kartu, která má povolené internetové platby.

  • QR kódem.

  • Platebním příkazem podle pokynů ve vyúčtování.

Pro větší pohodlí vám ale na příště doporučujeme nastavit platbu inkasem. To je úplně nejpohodlnější. Potřebná částka se vám každý měsíc automaticky odepíše z účtu a vy se nemusíte o nic starat.

Jak inkaso nastavit

  • Nejdřív je potřeba změnit způsob platby za O2 služby. To zařídíte v Moje O2. Připravte si číslo účtu, ze kterého chcete za O2 služby platit.

  • Ve své bance nastavte povolení k inkasu ve prospěch O2 účtu 500114004/2700 (Unicredit bank). U některých bank budete pro nastavení inkasa potřebovat i číslo zákaznického účtu (specifický symbol). Najdete ho ve svém vyúčtování nebo smlouvě.

Když všechno stihnete nastavit nejpozději 7 pracovních dní před koncem zúčtovacího období, následující platba už proběhne inkasem.

Pokud se vám inkaso nedaří nastavit nebo potřebujete s čímkoli poradit, zavolejte nám na 800 02 02 02. Rádi vám pomůžeme.

Platby pod kontrolou

O tom, že vyúčtování platíte inkasem, se můžete přesvědčit ve faktuře v části "Údaje pro platbu" (Jak zaplatíte). V položce “Celkem zaplatíte” najdete upozornění “Neplaťte – placeno inkasem!”. To znamená, že nemusíte dělat vůbec nic, protože o částku požádáme sami.

Inkasní limit

Limit pro platby za O2 služby v daném měsíci si stanovíte sami. Pokud ho překročíte, ve vyúčtování najdete poznámku „Překročen inkasní limit! Zaplaťte, prosím, převodem.“ V tom případě je potřeba vyúčtování co nejdřív zaplatit přes banku nebo složenkou.

Jak nastavit inkasní limit

Minimální výše limitu je 500 Kč. Částku zaokrouhlete na celé stokoruny. Jak limit nastavit? Řiďte se tím, kolik jste doteď v průměru měsíčně platili a k tomu si nechte nějakou rezervu. Co byste ještě měli vědět: inkasní limit, který jste si nastavili v bance, musí odpovídat inkasnímu limitu pro O2.

Účty pro platbu převodem

Vyberte si účet, který vám nejvíc vyhovuje. Použít ho můžete pro platbu za mobilní služby i služby pevné sítě.

Komerční banka 

27-4908440207/0100 

UniCredit bank 

500114004/2700 

ČSOB 

6007-0700103393/0300 

Citibank 

2003521409/2600 

Česká spořitelna 

55566642/0800 

Získal jsem voucher na hardware bonus, nemám ho kde využít

Nemusíte se bát, že o svůj telefon nebo tablet přijdete. U všech voucherů platných do 31. 3. 2020 jsme vám automaticky prodloužili platnost o jeden měsíc.

Jestli si ale zboží chcete vyzvednout co nejdřív, podívejte se, která z O2 Prodejen má otevřeno.

Podmínky používání cookies