Vrácení zboží nebo pronajatého zařízení

V zájmu rychlého vyřízení vašeho požadavku dodržujte prosím pokyny, jak odstoupit od kupní smlouvy uzavřené distančním způsobem nebo vrátit pronajaté zařízení

Pokyny

  • Vraťte zboží kompletní a podle možnosti nejlépe nepoškozené a v původním obalu, včetně všech součástí originálního obalu, příslušenství, návodu, instalačního SW, atd.
  • V případě odstoupení od kupní smlouvy spolu se zbožím zašlete dodací list nebo jiný doklad o koupi (např. daňový doklad vystavený na vás, dodací list nebo daňový doklad, který byl součástí dodané zásilky).
  • V případě odstoupení od kupní smlouvy spolu se zbožím zašlete vyplněný návratový lístek.
  • Zboží nezasílejte na dobírku (doporučujeme zboží pojistit).

Adresa, kam zboží odeslat

O2 Czech Republic, a.s.

Expediční středisko SOME CZ

223 10 Depo Praha 701

Upozornění

V souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, a s ust. § 1820 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, má spotřebitel, v případě, že uzavře smlouvu prostředky komunikace na dálku nebo mimo prostory obvyklé k podnikání, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

V případě, že vrátíte zboží nepřiměřeně opotřebené, poškozené, zničené nebo z jiného důvodu nepoužitelné následkem vašeho nakládání se zbožím jinak, než je to nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti, případně jinak způsobíte prodávajícímu škodu, jste povinni uhradit prodávajícímu snížení hodnoty zboží, resp. způsobenou škodu v plné výši.

Pomohla vám tato stránka?

Nahlédněte
do světa Chytré sítě
Do světa plného inovativních řešení, která
vám přinesou nové možnosti a zážitky.
Chci vědět víc