Vrácení zboží nebo pronajatého zařízení

V zájmu rychlého vyřízení vašeho požadavku dodržujte prosím pokyny, jak odstoupit od kupní smlouvy uzavřené distančním způsobem nebo vrátit pronajaté zařízení

Pokyny

  • Vraťte zboží kompletní a podle možnosti nejlépe nepoškozené a v původním obalu, včetně všech součástí originálního obalu, příslušenství, návodu, instalačního SW, atd.
  • V případě odstoupení od kupní smlouvy spolu se zbožím zašlete dodací list nebo jiný doklad o koupi (např. daňový doklad vystavený na vás, dodací list nebo daňový doklad, který byl součástí dodané zásilky).
  • V případě odstoupení od kupní smlouvy spolu se zbožím zašlete vyplněný návratový lístek.
  • Zboží nezasílejte na dobírku (doporučujeme zboží pojistit).

Adresa, kam zboží odeslat

O2 Czech Republic, a.s.

Expediční středisko SOME CZ

223 10 Depo Praha 701

Upozornění

V souladu se zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, a s ust. § 1820 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů, má spotřebitel, v případě, že uzavře smlouvu prostředky komunikace na dálku nebo mimo prostory obvyklé k podnikání, právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží.

V případě, že vrátíte zboží nepřiměřeně opotřebené, poškozené, zničené nebo z jiného důvodu nepoužitelné následkem vašeho nakládání se zbožím jinak, než je to nutné s ohledem na jeho povahu a vlastnosti, případně jinak způsobíte prodávajícímu škodu, jste povinni uhradit prodávajícímu snížení hodnoty zboží, resp. způsobenou škodu v plné výši.

Kontaktujte nás

Všechny kontakty

O2 Guru videa

Podívejte se na video návody, nechte se inspirovat.

Všechna videa

Pomohla vám tato stránka?

Nahlédněte
do světa Chytré sítě
Do světa plného inovativních řešení, která
vám přinesou nové možnosti a zážitky.
Chci vědět víc