Popis aplikace O2 Internet

úvodka 

  1. Připojit/Odpojit – Pomocí tlačítka se připojujete k internetu, a následně odpojujete. Text na tlačítku se mění v závislosti na tom, zda jste nebo nejste připojeni.
  2. Název profilu – Výběrem z roletky můžete vybírat mezi vytvořenými profily pro připojení k internetu.
  3. Intenzita signálu – Ověřte si sílu signálu. Navíc zde vidíte i typ mobilní technologie a název sítě, do které se vaše SIM karta hlásí.
  4. Datové připojení – Jakmile se připojíte k internetu, v této části vidíte přenosovou rychlost (v případě nečinnosti klesá k nule).
  5. Připojit – „Hlavní stránka“ pro možnost výběru profilu a připojení k internetu.
  6. Statistika – Možnost sledovat statistiky připojení (online nebo historii).
  7. SMS – Možnost pracovat s SMS (číst přijaté zprávy, odesílat, přesouvat, archivovat).
  8. Telefonní seznam – Možnost pracovat s telefonním seznamem (lokálním i na SIM kartě).
  9. Moje O2 – Tlačítko otevře webový prohlížeč a odkáže vás na stránku samoobsluhy Moje O2.
  10. Soubor – Tlačítko ukončí aplikaci.
  11. Operace – Tlačítko vás odkáže na Připojení, Statistiku, SMS nebo Telefonní seznam.
  12. Nástroje – Možnost provádět různá nastavení jako Operace s PIN, Vybrat připojované zařízení nebo Vybrat typ síťové technologie, ke které se chcete přihlašovat.
  13. Nápověda – Otevře online nápovědu, informace k aplikaci O2 Internet nebo umožní zkontrolovat aktualizace aplikace.
Vypnutí PIN kódu

Chcete-li na své SIM kartě vypnout PIN kód, můžete to udělat přímo v aplikaci O2 Internet.

  1. V horním menu klikněte na „Nástroje“.

    1w
     
  2. V rozbaleném menu klikněte na „Operace s PIN“ a „Deaktivovat ověření PIN…“.

    2w
     
  3. Zadejte aktuální PIN kód a potvrďte tlačítkem „OK“.

    TIP: Pokud jste PIN kód v minulosti neměnili, najdete ho na plastové kartě, ze které jste SIM kartu vylamovali.


    3w
     
  4. Po úspěšném zadání PIN kódu se zobrazí potvrzení, že došlo k jeho vypnutí. Hlášení potvrďte kliknutím na tlačítko „OK“.
    Při příštím přihlášení už PIN kód nebudete muset zadávat.


    4w
Změna PIN kódu

Chcete-li ke své SIM kartě změnit PIN kód, můžete to udělat přímo v aplikaci O2 Internet.

  1. V horním menu klikněte na „Nástroje“.

    1w
     
  2. V rozbaleném menu klikněte na „Operace s PIN“ a „Upravit PIN…“.

    2w
     
  3. Vyplňte pole následovně:
    • Stávající PIN – Zadejte váš aktuální PIN kód k SIM kartě.
    • Nový PIN – Zadejte nový PIN kód, kterým chcete vaší SIM kartu zabezpečit. Nový PIN musí být minimálně čtyřmístný.
    • Potvrdit PIN – Pro ověření napište znovu váš nový PIN kód
      Změnu potvrďte tlačítkem „OK“

      TIP: Pokud jste PIN kód v minulosti neměnili, najdete ho na plastové kartě, ze které jste SIM kartu vylamovali.


      wwwd
       
  4. Po úspěšné změně PIN kódu se zobrazí potvrzení o proběhlé změně. Hlášení potvrďte kliknutím na tlačítko „OK“.
    Při příštím spuštění aplikace už se budete přihlašovat pomocí nového PIN kódu.


    5e
Manuální výběr technologie sítě

Pokud se nacházíte na rozhraní dvou různých síťových technologií mobilních sítí, může se vám hodit manuální výběr síťové technologie. Zamezíte tím tak přepínání mezi technologiemi, které může vést k výpadkům internetu nebo kolísání rychlosti připojení.

  1. V horním menu klikněte na „Nástroje“ a „Volby…“.

    1e
     
  2. V levém, svislém menu vyberte „Síť“.

    2e
     
  3. Na kartě „Typ sítě“ vyberte z rozbalovací nabídky síťovou technologii, ke které se chcete připojit.
    • AUTO = Modem se bude automaticky připojovat k nejlepší dostupné síti.
    • Pouze GSM = Modem se bude připojovat pouze k síti 2G.
    • Pouze LTE = Modem se bude připojovat pouze k síti 4G.
    • Pouze WCDMA = Modem se bude připojovat pouze k síti 3G.

      3e
       
  4. Výběr sítě potvrďte tlačítkem „Použít“. Modem se teď bude připojovat pouze ke zvolené mobilní síťové technologii.

    4e
     

    POZOR: Pokud budete modem přemísťovat, doporučujeme vrátit typ sítě na AUTO. V opačném případě nemusí internet fungovat (vybraná technologie nemusí být v jiné lokalitě dostupná).

Aktualizace aplikace O2 Internet

Aplikaci O2 Internet pro vás průběžně vylepšujeme. Pokud je dostupná novější verze, můžete si to přímo v aplikaci snadno ověřit a případně rovnou spustit aktualizaci.

  1. V horním menu klikněte na „Nápověda“ a „Aktualizace online“.

    1e
     
  2. Systém zkontroluje aktuálnost vaší aplikace.
    Pokud používáte nejnovější verzi, aplikace vás o tom informuje. Okno stačí zavřít kliknutím na tlačítko „Skončit“.
    Pokud existuje novější verze aplikace, vyskakovací okno vám rovnou nabídne možnost aktualizace.


    2e
Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies