Nákupní PIN v aplikaci O2 TV

Nákupní PIN potřebujete, když si chcete něco půjčit v naší Videotéce. PIN slouží k zabezpečení před nevyžádaným objednáním placených titulů (např. objednávky dětí).

Mohlo by vás zajímat

Jak změním nákupní PIN?
  1. V pravém horním rohu klepněte na ikonu profilu.
  2. Z menu vyberte „Rodičovský a nákupní PIN“.

    Sekce Rodičovský a nákupní PIN v aplikaci
     
  3. Zadejte rodičovský PIN. Pokud jste ho zapomněli, tady najdete návod na jeho změnu.

    Zadání rodičovského PINu v aplikaci
     
  4. Pokračujte klepnutím na tlačítko „Změnit nákupní PIN“.

    Změna nákupního PINu v aplikaci
     
  5. Zadejte nový čtyřmístný nákupní PIN.

    Zadání nového nákupního PINu
     
  6. Zopakujte zadání nového čtyřmístného nákupního PINu.

    Zopakování zadání nového PINu
     
  7. A je to!

    Potvrzení o úspěšné změně PINu
Nepamatuji si nákupní PIN

Pro případ, že jste v minulosti nákupní PIN měnili a už si ho nepamatujete, můžete si ho změnit na nový nebo PIN jednoduše resetovat.

Jak nákupní PIN změnit, najdete v předchozích bodech.

Jak resetovat nákupní PIN v Moje O2?

  1. Přihlaste se do Moje O2.
  2. Vyberte službu O2 TV.
  3. V sekci Nastavení vyberte Nákupní PIN pro Videotéku a klikněte na „Nastavit“.

    Nastavení nákupního PINu v samoobsluze
     
  4. Vyberte „Konfigurovat službu“.

    Tlačítko Konfigurovat službu
     
  5. Zaškrtněte Reset PINu.
     
    TIP

    PIN se bude v Moje O2 resetovat na výchozí číslo, které je uvedené nad zaklikávacím políčkem Reset PINu.


    Reset PINu v samoobsluze
  6. Dejte „Uložit změny“.
  7. Požadavek vyřídíme do 5 minut, během kterých vám nastavíme výchozí PIN. Pomocí něj si pak můžete film ve Videotéce půjčit.
Jak si půjčím film?

Půjčení filmů a seriálů z O2 Videotéky v aplikaci O2 TV 2.0 v mobilu nebo tabletu není podporované.

Fim si můžete půjčit na webu o2tv.cz nebo v O2 TV set-top boxu.

V O2 Videotéce v sekci „Zapůjčené“ se vám pak zobrazí všechny půjčené tituly.

Zobrazení zapůjčených titulů v aplikaci

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek