Podrobný výpis

Chcete mít přehled o tom, kdy jste volali, na jaká čísla a kolik který hovor stál? Všechny tyhle a další informace najdete v podrobném výpise.

Elektronický podrobný výpis

V internetové samoobluze najdete podrobné vyúčtování za poslední 3 měsíce. Služba je zapnutá automaticky a je zdarma.

Pokud ale budete chtít, aby detailní výpis pro dané číslo nebyl dostupný, stačí v Moje O2 zapnout službu "Nezobrazení elektronického detailního výpisu".

Tištěný podrobný výpis

Když potřebujete mít podrobné vyúčtování i v papírové podobě, můžete si tuto volbu nastavit v internetové samoobsluze Moje O2 přímo u služby nebo čísla, ke kterým chcete výpis posílat. Výpis bude chodit na vaši fakturační adresu, a to vždycky po skončení zúčtovacího období. Pokud si necháváte posílat i tištěné vyúčtování, bude podrobný výpis chodit spolu s ním. Tištěný podrobný výpis stojí 95 Kč měsíčně.

Aplikace pro analýzu hovorů a práci s podrobným vyúčtováním (WinPEU) pro firemní zákazníky

Program WINPEU umožňuje zpracovávat data o telefonních hovorech v síti O2. Je určený všem, kteří potřebují podrobnou analýzu velkého objemu dat. Program využívá data o hovorech ze služby Moje O2.

Více informací o službě

Často kladené otázky

Kde najdu podrobný výpis hovorů?

Podrobný výpis najdete v internetové samoobsluze Moje O2 vždy zdarma ve formátu PDF i v interaktivní podobě. Detailní výpis hovorů v papírové podobě si můžete objednat v Moje O2 nebo telefonicky na lince Centra péče o zákazníky 800 02 02 02.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies