Nefunguje vám internet a na displeji O2 Smart Boxu vidíte hlášku „Připojuji se k internetu“, „Nefunkční internet“ nebo „Problém s internetovým připojením“? Zkuste následující postup.

smartbox - vydržte chvilkusmartbox - nefunkční internetsmartbox - problém s internetovým připojením 

  1. Nejdřív zkontrolujte správnost zapojení kabelů. Ujistěte se, jestli některý z nich není uvolněný (nedocvaknutý).

    zapojeni-set-top-boxu_NGSTB

    Jestliže nemáte pevnou linku, není nutné v zapojení používat rozbočovač. Kabel z telefonní zásuvky je přímo zapojený do modemu ve zdířce s názvem „DSL“.

  2. Pokud je zapojení kabelů v pořádku, pokračujte ověřením funkčnosti sítě nebo modemu.

Ověřte si funkčnost internetu

Připravte si číslo služby. Diagnostiku spustíte v pár jednoduchých krocích.

O dalších krocích vás budeme informovat, jakmile si vyhodnotíme výsledky.
Kde najdu číslo služby?

Číslo služby pevného internetu najdete v Moje O2, případně na jakémkoliv vyúčtování, které jsme vám vystavili. Stačí se podívat na stránku „Rozpis vyúčtování služeb“.

vyuctovani

Pokračujte na ověření funkčnosti internetu.

Pomohla vám tato stránka?