Potíže s platbou vyúčtování

Vyřešte problémy s placením

Ať už jste omylem zaplatili dvakrát nebo třeba prošvihli datum platby a máte fakturu po splatnosti.

Zaplatil jsem fakturu omylem dvakrát

Nadbytečná platba se vám objeví ve formě přeplatku. Přeplatek můžete využít pro úhradu následující faktury (pokud nemáte inkaso), nebo si o jeho vrácení požádat v Moje O2.

Vrácení přeplatku

Platil jsem a nevím, jestli vám už platba dorazila

Svou platbu můžete zkontrolovat v Moje O2 v sekci Vyúčtování, a to buď v záložce Vyúčtování nebo Přijaté platby.

Platba za vyúčtování by měla být v Moje O2 zaznamenaná nejpozději do 3 pracovních dnů od odeslání. Pokud tady svou platbu ani po 3 pracovních dnech pořád ještě nevidíte, klikněte v Moje O2 na odkaz Už jste zaplatili?, který najdete ve Vyúčtování. Pak už stačí jen vyplnit požadované údaje a my si platbu dohledáme.

Stejný postup platí i pro situace, kdy při platbě za vyúčtování omylem zadáte špatné údaje, například jiný variabilní symbol.

Zaplatil jsem depozit, který mám uvedený ve vyúčtování. Kdy a jak ho dostanu zpátky?

Po splnění podmínek pro vypořádání depozitů vám depozit vrátíme jako přeplatek v následujícím vyúčtování. O jeho hodnotu se vám sníží částka, kterou budete platit. Mimořádné depozity vracíme po splnění podmínek na žádost zákazníka. Víc najdete tady: Ceník základních služeb pod slovem depozit. 

Zaplatil jsem vyúčtování, ale v Moje O2 ho vidím jako neuhrazené. Zaplatil jsem pod špatným variabilním symbolem

Platba za vyúčtování by měla být v Moje O2 vidět nejpozději do 3 pracovních dnů od odeslání. Pokud vám i po téhle době vyúčtování pořád hlásí, že je nezaplacené, klikněte v Moje O2 na odkaz Už jste zaplatili? ve Vyúčtování.

Již jste zaplatili v Moje O2

Pak už jen stačí vyplnit požadované údaje a odeslat a my si platbu dohledáme.

Stejný postup platí i pro situace, kdy při platbě za vyúčtování omylem zadáte jiné údaje, např. variabilní symbol.

Ve výpovědní lhůtě (při rušení služby z důvodu neplacení) jsem všechny pohledávky zaplatil, ale přesto chci číslo zrušit. Jak mám postupovat?

Pokud jste všechny pohledávky zaplatili do data splatnosti výpovědi (včetně data splatnosti), všechny služby se automaticky znova zapojí. Pokud ale chcete služby i přesto zrušit, je potřeba podat standardní výpověď.

V případě, že pohledávky zaplatíte po datu splatnosti výpovědi, všechny služby vám zrušíme ke konci výpovědní lhůty. 

Platba inkasem za služby O2 neproběhla. Co mám dělat?

Jako první zkontrolujte, jestli jste nepřekročili inkasní limit.

Pokud jste v poslední době u svých služeb něco měnili, například zřizovali novou službu, může se stát, že původně nastavený limit vám už nestačí. Kromě výše inkasního limitu si prosím zkontrolujte, jestli máte stejnou výši limitu nastavenou u O2 i v bance.

Víc informací o platbě inkasem najdete na stránce Způsoby platby / Inkaso.

Nestihl jsem zaplatit fakturu před splatností. Co mám dělat?

Nejdřív bude potřeba zaplatit dlužnou částku. Nejrychlejší způsob je on-line platba přímo v Moje O2. Vybrat si ale samozřejmě můžete kteroukoliv jinou možnost platby, které najdete v sekci Jak platit za služby O2. Pokud už došlo k odpojení služeb, tak vám je do 24 hodin od připsání částky na náš účet automaticky obnovíme. Pro zapojení není potřeba volat, k obnovení služeb dojde automaticky.

Pokud budete mít u nás nezaplacená vyúčtování po datu splatnosti, upozorníme vás na to. V tom případě je vhodné zaplatit co nejdřív – vyhnete se tak možnému omezení služeb, které může vést až k jejich odpojení, případně zrušení. Znovuzapojení služeb vám budeme případně účtovat podle aktuálního Ceníku. Údaje k platbě najdete ve vyúčtování. Zaplatit můžete například online kartou přímo v Moje O2 , to je nejrychlejší způsob úhrady. Ale využít můžete i jiné způsoby platby.

Abyste se podobným situacím vyhnuli a platba tak proběhla vždycky včas, doporučujeme nastavit inkaso.

Nezaplatil jsem vyúčtování a odpojili jste mi služby. Co mám dělat?

Nejdřív bude potřeba zaplatit dlužnou částku. Nejrychlejší způsob je on-line platba přímo v Moje O2. Vybrat si ale samozřejmě můžete kteroukoliv jinou možnost platby. Až peníze dorazí na náš účet, služby vám do 24 hodin automaticky obnovíme. 

Abyste se podobným situacím vyhnuli a platba tak proběhla vždycky včas, doporučujeme nastavit inkaso.

Na zaplacení faktury nemám dost peněz
  • Pokud vám dělá vrásky nevhodné datum splatnosti faktury (třeba kvůli termínu výplaty), můžete si změnit zúčtovací období.
  • Změnu ale můžete udělat jen jednou za 12 měsíců.
  • Víc informací najdete v sekci Jak a kdy zaplatit.
  • Pro změnu zúčtovacího období nám zavolejte.
  • Fyzické osoby můžou využít naši infolinku 800 02 02 02. Jste-li podnikatel, obraťte se na 800 203 203.
  • Stejně tak nás kontaktujte, pokud nemáte dostatek financí na zaplacení faktury.
Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek