Na stránce s mobilními tarify si vyberte tarif a klikněte na tlačítko “Objednat.” 

Objednávku můžete dokončit s pomocí naší podpory po telefonu. Nechte nám na sebe telefon a my se ozveme zpátky. Nebo si tarif objednejte on-line v našem e-shopu kliknutím na odkaz.

Pokud pokračujete v objednávání on-line, zobrazí se vám shrnutí objednávky v košíku. Tady se:

  • jako nový zákazník registrujte do internetové samoobsluhy Moje O2. Pro dokončení on-line objednávky totiž musíte mít založený účet.
  • jako stávající zákazník přihlaste do Moje O2. Všechny vaše údaje se do objednávkového formuláře vyplní automaticky. 

Jakmile jste přihlášení ke svému účtu v Moje O2, pokračujte v objednávce zaškrtnutím možnosti “Chci číslo, které už používám“ a dál volby "Přecházím z předplacené O2 karty". V novém okně pak vyplňte své současné telefonní číslo a klikněte na “Pokračovat”. 

Mějte telefon s předplacenou kartou po ruce. Pošleme vám na něj kód, který zadáte do objednávky a tím potvrdíte své telefonní číslo. Jakmile se kód v objednávce ověří, zobrazí se v ní vaše telefonní číslo a můžete pokračovat.     

Vaše současné číslo musí být aktivní a mít kredit aspoň 1 Kč. Také na něm nesmí být rozpracovaný jiný požadavek, například další objednávka jiného tarifu. Pokud vám na kartě zbývá kredit, určitě o něj nepřijdete. Připíšeme vám ho jako přeplatek do prvního vyúčtování za tarif.   

Pak už jen zkontrolujte, jestli se vám z Moje O2 vyplnily všechny kontaktní údaje správně. Zaklikněte slevu, pokud nějakou máte, a souhlas s obchodními podmínkami. Teď můžete objednávku odeslat. 

Budeme vám průběžně dávat vědět, jak zpracování objednávky pokračuje. 
 

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies