Jak převést službu na jiného zákazníka

Převod služby (mobilního tarifu, pevné linky, internetu) na jiného zákazníka snadno zadáte v Moje O2. Podrobnosti najdete tady.

Převod vyřídíte i v kterékoliv O2 Prodejně. V tom případě je ale potřeba přijít společně s tím, na koho chcete službu převést.

Podmínky převodu

Převést můžeme jen aktivní službu – to znamená, že není jakkoliv omezená nebo odpojená (např. kvůli neplacení).

Převést nejde O2 Pojištění telefonů a jiných zařízení. Není možné převést ani služby spojené s pronájmem a splátkami zařízení. Počítejte s tím, že nepůjde převést ani nevyčerpané volné jednotky nebo nevyčerpaný objem dat převedený z předcházejícího zúčtovacího období.

Datum, kdy služby převedeme na jiného zákazníka, si můžete vybrat. Udělat to můžeme hned v aktuální den nebo i později.

Převod služby na jiného zákazníka je placený. Poplatek najdete na stránce Ceníky a dokument / Ceník volitelných služeb.

Jak zadat převod služby na jiného zákazníka v Moje O2

Pro vyplnění žádosti na převod služby budete potřebovat e-mail a mobilní telefonní číslo uživatele, na kterého budete službu převádět.

Před zadáním převodu je nutné v O2 Prodejně vyrovnat splátky a zrušit pronájem zařízení.

  1. Přihlásíte se do Moje, návod je tady.
  2. Najdete službu, kterou chcete převést.
  3. V detailu služby vyberete odkaz Převést službu na jiného zákazníka.
  4. Vyplníte e-mail a mobilní telefonní číslo uživatele, na kterého službu převádíte.
  5. Vyberete datum převodu. Jde o první možné datum převodu. Uživatel, na kterého službu převádíte, má na dokončení žádosti až 35 dní ode dne, kdy jste o převod požádali.
  6. Zkontrolujete zadané údaje a odešlete žádost o převod.

Jak bude vypadat vyúčtování po převodu

Vyúčtování za období, kdy k převodu došlo, rozúčtujeme podle počtu dní, kdy služba patřila původnímu a pak novému zákazníkovi. To znamená, že původní zákazník bude platit jen dny, kdy pod něj služba ještě spadala. To samé platí pro zákazníka, na kterého se služba převedla – jemu naúčtujeme tarif jen za dny, kdy už byl převedený.

Co budete potřebovat pro převod v O2 Prodejně

  • průkaz totožnosti (OP, cestovní pas
  • pokud nejste občan ČR, vezměte s sebou i doklad sloužící k prokazování totožnosti na území ČR a povolení k pobytu
  • v případě úmrtí původního zákazníka přineste úmrtní list nebo Potvrzení o úmrtí vydané matrikou / nemocnicí / Policií ČR nebo soudní usnesení o vypořádání dědictví

Pokud chcete službu převést na někoho, kdo už je náš zákazník, připravte si prosím i číslo zákaznického účtu, ke kterému budeme službu převádět. Číslo zákaznického účtu najdete v každém vyúčtování a v Moje O2.

Jak vyřídit převod služby od jiného zákazníka na vás

Pro přijetí žádosti na převod služby budete potřebovat svoje O2 ID (mail) a pokud už jste náš zákazník, tak i heslo do Moje O2.

V případě, že si u O2 budete zřizovat první službu, připravte si občanský průkaz.

  1. V mailové žádosti vyberete Pokračovat v žádosti.
  2. Zadáte ověřovací kód, který jsme vám poslali na mobil.
  3. Přihlásíte se do Moje O2 nebo pokračujete jako nový zákazník.
  4. Nepamatujete si heslo? Jak ho obnovit, zjistíte tady.
  5. Potřebujete poradit s ověřením? Návod na digitální identifikaci.
  6. Zkontrolujete údaje o převáděné službě a její tarif, který můžete po dokončení převodu změnit.
  7. Přečtete si smluvní dokumentaci.
  8. Odešlete požadavek na převod ke zpracování.
  9. K převodu dojde v den, který určil původní zákazník a my vám včas pošleme mail nebo SMS.

Pro firmy a podnikatele

Převod firemního čísla snadno zvládnete v Moje O2. Přehledný návod, jak v jednotlivých situacích postupovat, najdete tady.

 

Mohlo by vás zajímat

Jak postupovat, když je převáděná služba v balíčku O2 Spolu?

Nejdřív je potřeba převáděnou službu přesunout pod samostatný tarif. Změnu zadáte v O2 Prodejně nebo na zákaznické lince. Teprve potom je možné zadat požadavek na převod.

Co když chci nově převedenou službu naopak přidat do stávajícího balíčku O2 Spolu?

S přidáním do balíčku vám pomůžeme v O2 Prodejně nebo na zákaznické lince.

Službu mám převedenou. Za jak dlouho můžu změnit tarif?

Tarif můžete změnit hned po dokončení převodu.

Co znamená preferované datum převodu?

Pokud nový zákazník převezme službu dřív, než je vaše preferované datum, převod se dokončí v termínu, který jste vybrali vy. Pokud zákazník převezme službu později, než je Vaše preferované datum, převod se dokončí okamžitě.

Jak mám postupovat, když se mi u odkazu Převést službu na jiného zákazníka zobrazuje, že službu nejde tímhle způsobem převést?

U některých služeb tenhle způsob převodu není možný. Ozvěte se nám, prosím, na zákaznickou linku. Poradíme, co s tím.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek