Službu, kterou jste si vybrali, jednoduše vložte do košíku.
Je to stejně jednoduché jako nakupovat v e-shopu.
Službu, kterou jste si vybrali, jednoduše vložte do košíku.
Nové telefonní číslo dostanete automaticky. Můžete si ale taky vybrat jiné anebo si nechat to své, které zatím používáte jinde (podívejte se, jak k O2 přejít od jiného operátora).
Potom vyplňte své osobní údaje (pokud už jste náš zákazník, znovu to dělat nemusíte). A hlavně připište, kam máme SIM kartu poslat, ať ji máte co nejdřív u sebe.
Až objednávku zkontrolujete, dokončete ji tlačítkem „Pokračovat“. My na ní začneme pracovat a SIM kartu vám pošleme. Průběžně vám dáme vědět, jak na tom vaše objednávka je.
Až vám karta přijde, do 24 hodin vám ji automaticky aktivujeme. Pak už si užívejte naše služby podle svého.
Všechny dokumenty dostanete do e-mailu, najdete je ale také v internetové samoobsluze Moje O2.
Jestli jste u nás noví a ještě nemáte do samoobsluhy přístup, pošleme vám také e-mail o tom, jak se zaregistrovat.