Jaký máte tarif, zjistíte po přihlášení do své internetové samoobsluhy Moje O2. Tarif můžete změnit jednou za zúčtovací období. To zjistíte v sekci Vyúčtování, většinou je to jeden měsíc.

  • Nejprve si najděte váš tarif a koukněte na jeho detailní nastavení. V sekci "Informace o tarifu" klikněte na možnost “Změnit”. 
  • Automaticky se vám zobrazí nejvýhodnější nabídka na nový tarif. Stačí ji potvrdit a tarif vám změníme.    
  • Nevybrali jste si z nabídky tarifů? Nechte nám na sebe telefonní číslo. Ozveme se a společně zkusíme vymyslet tarif na míru. 

Tarif můžete změnit na jiný, i pokud na svém stávajícím tarifu máte závazek, například zvýhodněný tarif na dva roky.  

Jakmile vaši žádost zpracujeme, potvrdíme vám ji SMSkou nebo e-mailem. Všechny změny najdete v historii objednávek vašeho tarifu. Veškeré dokumenty k aktivaci nového tarifu budete mít ve vašem e-mailu nebo v účtu po přihlášení do Moje O2.

Změna tarifu je bez poplatku. Za nový tarif platíte jen ty dny, kdy už byl aktivní. V prvním vyúčtování po změně proto budete mít jak dny účtované ještě podle starého tarifu, tak i dny účtované už podle nového tarifu.  

Co ještě umí Samoobsluha Moje O2?

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies