Vyberte poruchu

Modem ZTE H267A - Kontrolka Power na modemu ZTE H267A nesvítí

Nefunguje vám internet a kontrolka Power na modemu vůbec nesvítí? Modem zřejmě vůbec není napájený z elektrické sítě.

kontrolky modem

  1. Ověřte, jestli je napájecí kabel v modemu zapojený ve zdířce „Power“ a druhý konec v elektrické zásuvce.
    Modem musí mít tlačítko on/off tlacitko v poloze „ON“.
    modem s adapterem v zasuvce
     
  2. Zkuste kabel na obou koncích dotlačit. Tím vyloučíte, že za potížemi stojí špatný kontakt.
  3. Ujistěte se, že máte zapojený originální síťový adaptér, který jste dostali spolu s modemem. Některé jiné síťové adaptéry mají odlišné parametry a můžou modem poškodit. Pozor na záměnu adaptéru pro napájení modemu a černé krabičky (PoE).
    adapter
     
  4. Pokud je síťový adaptér v pořádku, ověřte, jestli není porucha v elektrické zásuvce. Do zásuvky zapojte jiný spotřebič, který v jiné elektrické zásuvce funguje bez problémů. Taky můžete modem zkusit zapojit do jiné elektrické zásuvky.

Všechno tohle jste zkusili, a kontrolka Power na modemu pořád nesvítí?
Spojte se na chatu s našimi O2 Guru, kteří vám pomůžou s nesprávně fungujícím modemem nebo jeho výměnou.

Modem ZTE H267A - Kontrolka Power na modemu ZTE H267A svítí červeně

Nefunguje vám internet a kontrolka „Power“ na modemu svítí červeně? Modem má zřejmě problém s napájením z elektrické sítě.

kontrolka modem sviti cervene

  1. Zkuste kabel na obou koncích dotlačit. Tím vyloučíte, že za potížemi stojí špatný kontakt.

    modem v zasuvce
     
  2. Ujistěte se, že máte zapojený originální síťový adaptér, který jste dostali spolu s modemem. Možná jste síťové adaptéry zaměnili (například síťový adaptér od set-top boxu O2 TV nebo síťový adaptér od černé krabičky PoE). Některé jiné síťové adaptéry mají odlišné parametry a můžou modem poškodit.

    adapter

Všechno tohle jste zkusili a kontrolka Power na modemu pořád nesvítí zeleně?
Spojte se na chatu s našimi O2 Guru, kteří vám pomůžou s nesprávně fungujícím modemem nebo jeho výměnou.

Modem ZTE WF831 - Kontrolka Power na modemu ZTE WF831 nesvítí

Nefunguje vám internet a kontrolka Power na modemu vůbec nesvítí? Modem zřejmě vůbec není napájený z elektrické sítě.

kontrolky nesviti

  1. Ověřte, jestli je napájecí kabel v modemu zapojený ve zdířce „DC IN“ a druhý konec v elektrické zásuvce.
    modem v zasuvce
     
  2. Zkuste kabel na obou koncích dotlačit. Tím vyloučíte, že za potížemi stojí špatný kontakt.
  3. Ujistěte se, že máte zapojený originální síťový adaptér (12V,1A), který jste dostali spolu s modemem. Některé jiné síťové adaptéry mají odlišné parametry a můžou modem poškodit.
    adapter
     
  4. Pokud je síťový adaptér v pořádku, ověřte, jestli není porucha v elektrické zásuvce. Do zásuvky zapojte jiný spotřebič, který v jiné elektrické zásuvce funguje bez problémů.
    lapa v zasuvce

Všechno tohle jste zkusili a kontrolka „Power“ na modemu pořád nesvítí?
Spojte se na chatu s našimi O2 Guru, kteří vám pomůžou s nesprávně fungujícím modemem nebo jeho výměnou.

Modem O2 5G Box - Kontrolka Power na modemu O2 5G Box nesvítí

Nefunguje vám internet a kontrolka POWER na modemu vůbec nesvítí? Modem zřejmě vůbec není napájený z elektrické sítě. Vyzkoušejte následující kroky:

       modem

  1. Ověřte, že je jeden konec napájecího adaptéru (trafo) zapojený do modemu a druhý konec do elektrické zásuvky.
    modem v zasuvce
     
  2. Zkuste kabel na obou koncích dotlačit. Tím vyloučíte, že za potížemi stojí špatný kontakt.
  3. Ujistěte se, že máte zapojený originální napájecí adaptér (12Vꓼ 1,5A), který jste dostali spolu s modemem. Některé jiné napájecí adaptéry mají odlišné parametry a můžou modem poškodit.
    adapter
  4. Pokud je napájecí adaptér v pořádku, ověřte, jestli není porucha v elektrické zásuvce. Do zásuvky zapojte jiný spotřebič, který v jiné elektrické zásuvce funguje bez problémů. Také můžete modem zkusit zapojit do jiné elektrické zásuvky.

Všechno tohle jste zkusili a kontrolka POWER na modemu pořád nesvítí?
Pokud jste modem koupili u O2 a je ještě v záruce (5 let), přineste ho do jakékoliv O2 Prodejny do záruční opravy. Nezapomeňte přibalit napájecí adaptér (trafo) a doklad o koupi nebo dodací list.​ Celý proces reklamace může dle zákona trvat až 30 dní. Proto si můžete do vyřešení reklamace půjčit jiný modem za vratnou zálohu 1 000 Kč.​

Kontrolka napájení na černé krabičce (PoE) nesvítí

Nefunguje vám internet a kontrolka napájení na černé krabičce (PoE) vůbec nesvítí? Černá krabička zřejmě není napájená z elektrické sítě.

     vypnuta kontrolka

  1. Ověřte, jestli je napájecí kabel v černé krabičce (PoE) zapojený a druhý konec v elektrické zásuvce.
    Pokud má vaše černá krabička (PoE) vypínač, tlačítko  musí být v poloze „ON“.

    vypinac
     
  2. Zkuste kabel na obou koncích dotlačit. Tím vyloučíte, že za potížemi stojí špatný kontakt.
  3. Ujistěte se, že máte zapojený originální síťový adaptér, který jste spolu s černou krabičkou dostali. Možná jste síťové adaptéry zaměnili (například síťový adaptér od modemu). Některé jiné síťové adaptéry mají odlišné parametry a můžou černou krabičku (PoE) poškodit.

    Napájecí adaptér pro černou krabičku (PoE) k venkovní anténě ZTE WF830 (24V/500mA):

    cerna krabicka
  4. Napájecí adaptér pro černou krabičku (PoE) k venkovní anténě Huawei B2368-A01 (12V/2A):

    adapter

Všechno tohle jste zkusili a kontrolka napájení pořád nesvítí?
Spojte se na chatu s našimi O2 Guru. Pomůžou vám s nesprávně fungujícím modemem nebo jeho výměnou.

Co mám dělat, když je můj modem či router vadný?

Jsme tu pro vás online každý den od 8:00 do 22:00.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek