O2 TV: Signál není k dispozici / žádné spojení

Vidíte ve své televizi některou z těchhle obrazovek?

Žádné spojení v O2 TV

Funguje vám internet?

  1. Pokud vám nefunguje internet, kontaktujte svého poskytovatele internetu.
  2. Ověřte propojení O2 set-top boxu s modemem nebo routerem.

    Přesvědčte se, že je síťový (LAN) kabel mezi modemem a O2 set-top boxem správně zapojený a jeho konektory pevně ve zdířkách. Kabel doporučujeme mít zapojený v modemu od O2 do zdířky LAN2 TV. Pozor, O2 TV Air může být naopak vyžadovat jinou zdířku LAN.

    Ukázka propojení modemu a STB

    Kontrolka u zdířky LAN na zadní straně modemu, ve které je kabel zapojený, musí svítit nebo blikat. Je to znamení, že spolu set-top box a modem komunikují. Pokud se to neděje, zkuste na modemu přepojit kabel do jakékoli jiné zdířky LAN

    Pokud ani pak nezačnou kontrolky svítit nebo blikat, může být chyba v kabelu, modemu nebo set-top boxu.

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás on-line každý den od 8:00 do 19:00.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek