Stane-li se, že u nás budete mít nezaplacená vyúčtování po datu splatnosti, upozorníme vás na to. V tom případě je vhodné zaplatit co nejdříve - vyhnete se tak možnému omezení služeb, které může vést až k jejich odpojení, případně zrušení. Údaje k platbě najdete ve vyúčtování. Doporučujeme zaplatit například online kartou přímo v Moje O2 , to je nejrychlejší způsob úhrady. Ale využít můžete i jiné způsoby platby.

Nezaplatil/a jsem vyúčtování a odpojili jste mi služby. Co mám dělat?

Nejdřív bude potřeba zaplatit dlužnou částku. Nejrychlejší způsob je on-line platba přímo v Moje O2. Vybrat si ale samozřejmě můžete kteroukoliv jinou možnost platby. Až peníze dorazí na náš účet, služby vám do 24 hodin obnovíme. 

Proč mám ve vyúčtování poplatek za upomínku?

Protože jste se u některého z předchozích vyúčtování zpozdili s platbou, poslali jsme vám upomínku. Za tu si účtujeme náklady, které s jejím posláním máme. Konkrétní částka se čas od času mění a její aktuální výši najdete v našem Ceníku.

Ve výpovědní lhůtě (při rušení služby z důvodu neplacení) jsem uhradil všechny pohledávky, ale přesto chci číslo zrušit. Jak mám postupovat?

Pokud jste všechny pohledávky uhradili do data splatnosti výpovědi (včetně data splatnosti), všechny služby se automaticky znovu zapojí. V případě, že chcete služby i přesto zrušit, je potřeba podat standardní výpověď.

Pokud pohledávky zaplatíte po datu splatnosti výpovědi, všechny služby vám zrušíme ke konci výpovědní lhůty. 

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies