O2 technici k vašim službám

Neztrácejte čas a nervy s instalací a dalšími technickými úkony. Naši zkušení O2 technici jsou připravení vám pomoci.

Co od O2 technika potřebujete?

Potřebuji přemístit zásuvku doma nebo v práci
  1. Přihlaste se do samoobsluhy Moje O2.
  2. Klikněte na službu, které se změna zásuvky týká.
  3. Vyberte „Přidat doplňkovou službu“ a vyberte „Odborné technické práce“.
  4. Teď vás už systém provede objednávkou – vyplníte všechny důležité údaje včetně toho, o jakou práci a v jakém rozsahu půjde.
  5. Až váš požadavek zpracujeme a posoudíme, kolik času práce u vás zabere, ozveme se vám. Společně domluvíme konkrétní termín, kdy technik dorazí.

Nechcete to řešit přes samoobsluhu? Zavolejte na O2 linku a my s vámi objednávku vyřídíme.

Zařízení už mám doma, ale potřebuji ho nainstalovat
  1. Přihlaste se do samoobsluhy Moje O2.
  2. Klikněte na službu, které se instalace týká.
  3. Vyberte „Přidat doplňkovou službu“ a vyberte „Instalace / deinstalace / konfigurace KZ“.
  4.  Teď vás už systém provede objednávkou – vyplníte všechny důležité údaje včetně toho, o jakou práci a v jakém rozsahu půjde.
  5. Až váš požadavek zpracujeme a posoudíme, kolik času práce u vás zabere, ozveme se vám. Společně domluvíme konkrétní termín, kdy technik dorazí.

Nechcete to řešit přes samoobsluhu? Zavolejte na O2 linku a my s vámi objednávku vyřídíme.

Potřebuji zřídit nové vedení doma nebo v práci
  1. Přihlaste se do samoobsluhy Moje O2.
  2. V nabídce služeb vyberte „Objednávka práce / konzultace“ a pak „Vybudování / úprava vnitřních rozvodů“
  3. Teď vás už systém provede objednávkou – vyplníte všechny důležité údaje včetně toho, o jakou práci a v jakém rozsahu půjde.
  4. Až váš požadavek zpracujeme a posoudíme, kolik času práce u vás zabere, ozveme se vám. Společně domluvíme konkrétní termín, kdy technik dorazí.

Nechcete to řešit přes samoobsluhu? Zavolejte na O2 linku a my s vámi objednávku vyřídíme.

Potřebuji posoudit, kolik bude stát případná realizace služeb v novém nebo rekonstruovaném domě
  1. Přihlaste se do samoobsluhy Moje O2.
  2. V nabídce služeb vyberte „Objednávka práce / konzultace“ a pak „Místní šetření u zákazníka“.
  3. Teď vás už systém provede objednávkou – vyplníte všechny důležité údaje včetně toho, o jakou práci a v jakém rozsahu půjde.
  4. Až váš požadavek zpracujeme a posoudíme, kolik času práce u vás zabere, ozveme se vám. Společně domluvíme konkrétní termín, kdy technik dorazí.

Nechcete to řešit přes samoobsluhu? Zavolejte na O2 linku a my s vámi objednávku vyřídíme.

Potřebuji nastavit svou pobočkovou ústřednu nebo virtuální pobočkovou ústřednu (IP Centrex)

Chceme vám vyhovět přesně podle vašich potřeb.

Ozvěte se prosím svému O2 obchodnímu zástupci, popř. zavolejte na zákaznickou O2 linku. Pomůžou vám požadavek správně zadat.

Kolik to bude stát?

Cenu za práce, které O2 technik dělá, najdete v aktuálním ceníku. Některé zásahy se hradí jednorázově, u jiných cenu počítáme podle hodinové sazby. U takových prací můžeme nezávazně odhadnout, co budou stát, reálnou cenu vám však sdělí technik až po tom, co posoudí konkrétní podmínky přímo na místě.

Jak budete práci technika platit?

Na místě nic platit nemusíte. Cenu za tyto práce vám zahrneme do příštího pravidelného vyúčtování za O2 služby. Uděláme to na základě zakázkového listu (předávacího protokolu), který vám dá technik podepsat.

Pokud ještě nejste zákazníkem O2, pošleme vám samostatnou fakturu.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies