Hlasová služba pro mobily i pevné linky se specifickým tarifem umožňující zákazníkům zadat příkaz v bance nebo zaplatit přes telefon za zboží nebo služby. 

Jak nastavit platby voláním v Moje O2

Platbu přes internet si aktivujete v Moje O2 v sekci Nastavení.

Aktivní služba

Můžete volat na audiotexová čísla.

  • Povoleno vše: může volat za všechny typy služeb.
  • Povoleno vše kromě erotiky: může volat na všechny typy služeb kromě čísel s předčíslím 909 určených službám pro dospělé.
  • Zakázáno vše: platba voláním je sice aktivní, ale s parametrem zakazujícím jakékoliv použití.

Parametry nejde kombinovat (tj., nemůžete vybrat 2 a víc parametrů).

Neaktivní služba

Bohužel není možné volat na audiotexová čísla.

JEDINÁ VARIANTA, KTERÁ SLUŽBU BLOKUJE, JE STATUS AKTIVNÍ S PARAMETREM „ZAKÁZÁNO VŠE“.

Kontakt na poskytovatele služby

Poskytovatele služby a kontakt na jeho zákaznickou podporu snadno najdete na téhle stránce. Do vyhledávacího okna vpište telefonní číslo (bez předvolby 420), u kterého platby přes SMS proběhly.

zjistit informace o čísle

Číslo najdete v detailním výpisu vyúčtování. Podívejte se na ukázku - v tomle případě byste do vyhledávání zadali číslo 909460030.

služby třetích stran platba voláním

Jak reklamovat službu hrazenou platbou voláním

Pokud najdete službu v detailním výpisu, je jednoznačné, že služba prošla naší ústřednou a došlo ke korektnímu naúčtování služby. V případě, že i přesto s využitím služby nesouhlasíte, reklamaci prosím uplatněte přímo u poskytovatele služby (O2 Czech Republic není poskytovatel).

Jak fungují platby voláním

Formát čísel linek pro platby voláním je jednoznačně určen platným Číslovacím plánem Českého telekomunikačního úřadu, který definuje následující devítimístný tvar linky: 

90X AB CD ZZ 

  • X určuje charakter služby (může nabývat hodnot 0, 6, 8 nebo 9). 
  • Číslo „9“ na této pozici znamená využití služeb pro dospělé.
  • AB určuje v souladu cenu služby pro zákazníka (včetně DPH) za minutu, případně za jedno spojení. 
  • CD ZZ kód přidělený poskytovateli Českým telekomunikačním úřadem. 
Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek