O2 Prodejny pro vás zůstávají nadále otevřené. Při návštěvě prosím dodržujte hygenická opatření. S většinou vašich požadavků vám rádi pomůžeme i na dálku v samoobsluze Moje O2.

Platba přes O2 vyúčtování

Prostřednictvím O2 můžete platit za služby, které poskytují jiní dodavatelé. Tyto platby najdete na O2 vyúčtování jako služby třetích stran.
Pokud máte předplacenou kartu, částka za tyto služby nebo zboží se vám strhne přímo z kreditu.

Další informace

Reklamace plateb přes O2

​​​Pokud vám zboží nebo služba nebyla doručena nebo poskytnuta řádně dle smlouvy, kterou jste uzavřeli s jejím poskytovatelem, obraťte se přímo na poskytovatele konkrétní služby. Návod, jak poskytovatele služby zjistíte, najdete v odkazech u jednotlivých způsobů platby v boxech výše.

Pokud reklamujete špatně naúčtovanou částku ze strany O2, rádi se na to podíváme.

Jak podat reklamaci vyúčtované částky 

Jak platby přes O2 povolit, když jsou zablokované

Platby můžete mít blokované z několika důvodů: 

  • Nemáte povolené jejich použití v Moje O2
  • Váš zaměstnavatel na vaší SIM kartě tyto platby nepodporuje.
  • Jste v prodlení ve splatnosti svých závazků vůči O2. Jak co nejrychleji zaplatíte
  • Dosáhli jste limitů plateb. 
  • Nemáte na předplacené kartě dostatečný kredit. Dobít kredit
  • Na předplacené kartě máte ještě původní kredit z obchodu nebo nějaký bonusový kredit, který jste od nás dostali jako dárek a který nelze na platby za služby třetích stran využít. Tento kredit je nutné buď nejdříve vyčerpat na volání/SMS/data, nebo SIM kartu dobít novým kreditem.
Jak platby přes O2 poznám v O2 vyúčtování

Tyto platby řadíme do oddílu „Služby třetích stran“. V souhrnu měsíčního vyúčtování můžete vidět součty za všechny transakce v zúčtovacím období podle jednotlivých platebních metod. V podrobném výpisu vyúčtování pak najdete rozpis po jednotlivých transakcích. 

O2 vyúčtování

kosilka

Náhled vyúčtování služeb třetích stran

rozpis

 

Detailní přehled služeb třetích stran

detail

Jak podat reklamaci vyúčtované částky

Prošli jste si průvodce Platbami přes O2, detailní výpis i podmínky a pořád se vám ve vyúčtování něco nezdá? Dejte nám o tom vědět reklamací a my prověříme, jak se věci mají.

Na výběr máte několik možností, jak reklamaci podat:

  • Moje O2 – po přihlášení do Moje O2 najděte konkrétní vyúčtování a přímo z jeho detailu nám pošlete dotaz pomocí odkazu Chci podat reklamaci na vyúčtování.
  • Přes O2 Chat – napište nám každý den od 8:00 do 20:30.
  • Telefonicky – zavolejte nám na bezplatnou linku 800 02 02 02 
  • Písemně – pošlete nám dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
  • Osobně – stavte se za námi v kterékoli O2 Prodejně.

Mějte na paměti, že reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace vám ji bohužel nebudeme moct uznat.

Na vyřízení reklamace máme kalendářní měsíc. Až se k nám reklamace dostane, ozveme se vám zpět.

Jak nastavit blokaci plateb přes O2

U jednotlivých platebních metod (Platba přes internet, Platba přes SMS, Platba voláním) si můžete službu buď plně povolovat, nebo blokovat, případně blokovat pouze některé typy placených služeb, třeba služby pro dospělé. U Dárcovských SMS je pak možnost nastavit maximální denní limit pro příspěvky na charitu.

Limity plateb

Pro platby přes internet jsou nastavené tyto limity:  

  • každá transakce může mít maximální cenu 1 200 Kč,
  • měsíční limit plateb přes O2 je 7 100 Kč,
  • roční limit je 60 000 Kč. Měsíční a roční limity se vynulují vždy začátkem nového kalendářního měsíce, resp. roku.

 

Další nastavení transakčního, denního a měsíčního limitu u konkrétních partnerů si můžete upravit v internetové samoobsluze Moje O2 Platba.

Kolik vám zbývá do vyčerpání vašeho měsíčního a ročního limitu, si můžete sami snadno ověřit vytočením kódu *123*# na svém mobilním telefonu.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies