On-line platba přes platební bránu

Vyřešte potíže jako je například dvojitá platba nebo prošvihnutí data splatnosti.

Jak platba funguje?

1
Platební brána nabízí několik možností platebních metod. Volit můžete mezi platební kartou, ApplePay (tato platební metoda je možná pouze na kompatibilních zařízeních), nebo GooglePay.
2
Pro platbu platební kartou vás přesměrujeme na zabezpečenou stránku poskytovatele platební brány. Tady vyplníte další požadované informace k vaší kartě (číslo účtu, CVV kód) nebo osobní údaje (jméno, příjmení, e-mail) vyžadované vydavatelem platební karty (bankou).
3
Vzor platební brány:

platební brána vzor platby

4
Platbu po vyplnění vašich údajů zkontroluje tzv. 3D secure ověření, které předchází případným podvodům. Ověření proběhne přes bankovní aplikaci („klíč“ - KB klíč, George klíč, internetové bankovnictví apod.) nebo off-line bankovní ověření. ApplePay, GooglePay nebo opakované platby ověření nevyžadují.
5
Po zaplacení vás přesměrujeme zpět na stránky O2, kde bude čekat potvrzení o úspěšné nebo neúspěšné platbě. Poskytovatel platební brány pošle na vámi uvedený e-mail potvrzení o platbě, potvrzení v některých případech dostanete i formou SMS.

Co můžete zaplatit on-line

Vyúčtování
Vyúčtování
O2 TV
O2 TV
Předplacené karty
Předplacené karty
Telefony
Telefony

Nejčastější dotazy

Zaplatil/a jsem fakturu dvakrát

Nadbytečná platba se vám objeví ve formě přeplatku. Přeplatek můžete využít pro úhradu následující faktury (pokud nevyužíváte inkaso), nebo si o jeho vrácení můžete zažádatMoje O2.

vraceni preplatku

Jak můžu zaplatit přes ApplePay a GooglePay?

Volba ApplePay a GooglePay je dostupná pouze tehdy, jste-li přihlášení ze zařízení, které podporuje tuto platební metodu a ve kterém máte uloženou platební kartu a tuto metodu povolenou.

Vyberte si jak zaplatíte     go pay     platba

Platil/a jsem vyúčtování a nevím, jestli vám už platba dorazila

Svou platbu za vyúčtování můžete zkontrolovat v Moje O2 v sekci Vyúčtování, a to buď v záložce Vyúčtování nebo Přijaté platby.

Platba za vyúčtování by měla být v Moje O2 zaznamenaná nejpozději do 3 pracovních dnů od odeslání. Pokud tady svou platbu po uplynutí této doby stále nevidíte, klikněte v Moje O2 na odkaz Již jste zaplatili?, který najdete ve Vyúčtování. Pak už stačí jen vyplnit požadované údaje a my už si platbu dohledáme.

Stejný postup platí i pro situace, kdy při platbě za vyúčtování omylem zadáte špatné údaje, například jiný variabilní symbol.

Zaplatil/a jsem vyúčtování, ale v Moje O2 ho pořád vidím jako neuhrazené

Platba za vyúčtování by měla být v Moje O2 vidět nejpozději do 3 pracovních dnů od odeslání. Pokud už tato doba uplynula a vyúčtování pořád hlásí, že je nezaplacené, klikněte v Moje O2 na odkaz Již jste zaplatili? ve Vyúčtování.

 

Moje O2 vyúčtování - aktualizovaný screen

Pak už jen stačí vyplnit požadované údaje a odeslat a my si platbu dohledáme.

Stejný postup platí i pro situace, kdy při platbě za vyúčtování omylem zadáte jiné údaje, např. variabilní symbol.

Dobil/a jsem špatné telefonní číslo

Pokud při dobíjení zašlete kredit omylem na špatné telefonní číslo, zavolejte na zákaznickou linku *11. Pro kontrolu nám nahlaste nesprávně dobité telefonní číslo, datum a čas dobití, částku dobití, způsob dobití a také telefonní číslo, které jste původně chtěli dobít. My všechny údaje vyhodnotíme a pokud bude všechno v pořádku, kredit upravíme.

Nepodařilo se mi kredit platební kartou dobít. Kde může být chyba?
  1. Zkontrolujte, jestli jste správně zadali číslo karty (bez mezer mezi jednotlivými čtyřčíslími) a datum platnosti karty
  2. Ověřte u své banky, zda má vaše karta povoleny internetové platby
  3. Důležité je, zda máte na účtu dostatek prostředků a jestli jste nepřekročili limit stanovený pro transakce vaší platební kartou
Zaplatil/a jsem a balíček O2 TV, ale na televizi mi nefunguje?

Ujistěte se, že vyplňujete správné přihlašovací údaje (postupujte podle návodu).

Kde se dozvím, jak probíhá zpracování objednávky z eShopu?

O stavu vaší objednávky vám budeme průběžně posílat e-maily nebo SMS zprávy. Při doručení zboží kurýrem nebo Českou poštou vám dáme vědět také hned, jak předáme balíček dopravci. Všechny informace o tom najdete na stránce o dopravě a způsobu doručení.

Na aktuální stav své objednávky se můžete kdykoliv podívat i do přehledu objednávek v internetové samoobsluze Moje O2.

Ochrana osobních údajů v systému on-line dobíjení

O bezpečí dat při přenosu je postaráno zabezpečeným spojením. To je použito vždy, i pokud do portálu vstupujete opakovaně. Data platební karty navíc zadáváte přímo až na platební bráně a pokud se údaje o platební kartě ukládají (pouze v případě automatického dobíjení), pak se ukládají zabezpečeně na straně platební brány ve spolupráci s vaší bankou. Samotný dobíjecí portál vám dá jen vědět, jestli se dobití povedlo, aniž by měl přístup k číslu vaší platební karty.

Poskytovatel platební brány

Pro platby bankovní kartou nebo prostřednictvím služeb ApplePay či GooglePay používáme platební brány společností Barion a GoPay. Na úspěšné dokončení platby tak může mít i vliv to, zda vaši kartu tyto brány akceptují. Platební karta by měla být vydána v EU a musí podporovat ověření přes 3D Secure.

Nenašli jste to, co jste hledali?