On-line platba přes platební bránu

Vyřešte potíže jako je například dvojitá platba nebo prošvihnutí data splatnosti.

Jak platba funguje?

1
Pro platbu pomocí platební brány vyberte platební metodu – Platba kartou.
2
Po přesměrování na zabezpečenou stránku poskytovatele vyplňte údaje o vaší platební kartě a e-mail.
3
Vzor platby:

GoPay platba

4
Následuje ověření platby pomocí SMS nebo mobil bankingu.
5
Nyní máte možnost kartu jednoduše uložit pro jakoukoliv budoucí platbu.
6
Po úspěšném zaplacení se vám okamžitě zobrazí potvrzení platby.

Co můžete zaplatit on-line

Vyúčtování
Vyúčtování
O2 TV
O2 TV
Předplacené karty
Předplacené karty
Telefony
Telefony

Nejčastější dotazy

Zaplatil/a jsem fakturu dvakrát

Nadbytečná platba se vám objeví ve formě přeplatku. Přeplatek můžete využít pro úhradu následující faktury (pokud nevyužíváte inkaso), nebo si o jeho vrácení můžete zažádatMoje O2.

vraceni preplatku

Platil/a jsem a nevím, jestli vám už platba dorazila

Svou platbu můžete zkontrolovat v Moje O2 v sekci Vyúčtování, a to buď v záložce Vyúčtování nebo Přijaté platby.

Platba za vyúčtování by měla být v Moje O2 zaznamenaná nejpozději do 3 pracovních dnů od odeslání. Pokud tady svou platbu po uplynutí této doby stále nevidíte, klikněte v Moje O2 na odkaz Již jste zaplatili?, který najdete ve Vyúčtování. Pak už stačí jen vyplnit požadované údaje a my už si platbu dohledáme.

Stejný postup platí i pro situace, kdy při platbě za vyúčtování omylem zadáte špatné údaje, například jiný variabilní symbol.

Zaplatil/a jsem vyúčtování, ale v Moje O2 ho pořád vidím jako neuhrazené

Platba za vyúčtování by měla být v Moje O2 vidět nejpozději do 3 pracovních dnů od odeslání. Pokud už tato doba uplynula a vyúčtování pořád hlásí, že je nezaplacené, klikněte v Moje O2 na odkaz Již jste zaplatili? ve Vyúčtování.

již jste zaplatili

Pak už jen stačí vyplnit požadované údaje a odeslat a my si platbu dohledáme.

Stejný postup platí i pro situace, kdy při platbě za vyúčtování omylem zadáte jiné údaje, např. variabilní symbol.

Dobil/a jsem špatné telefonní číslo

Pokud při dobíjení zašlete kredit omylem na špatné telefonní číslo, zavolejte na zákaznickou linku *11. Pro kontrolu nám nahlaste nesprávně dobité telefonní číslo, datum a čas dobití, částku dobití, způsob dobití a také telefonní číslo, které jste původně chtěli dobít. My všechny údaje vyhodnotíme a pokud bude všechno v pořádku, kredit upravíme.

Nepodařilo se mi kredit platební kartou dobít. Kde může být chyba?
  1. Zkontrolujte, jestli jste správně zadali číslo karty (bez mezer mezi jednotlivými čtyřčíslími) a datum platnosti karty
  2. Ověřte u své banky, zda má vaše karta povoleny internetové platby
  3. Důležité je, zda máte na účtu dostatek prostředků a jestli jste nepřekročili limit stanovený pro transakce vaší platební kartou
Zaplatil/a jsem a balíček O2 TV, ale na televizi mi nefunguje?

Ujistěte se, že vyplňujete správné přihlašovací údaje (postupujte podle návodu).

Kde se dozvím, jak probíhá zpracování objednávky z eShopu?

O stavu vaší objednávky vám budeme průběžně posílat e-maily nebo SMS zprávy. Při doručení zboží kurýrem nebo Českou poštou vám dáme vědět také hned, jak předáme balíček dopravci. Všechny informace o tom najdete na stránce o dopravě a způsobu doručení.

Na aktuální stav své objednávky se můžete kdykoliv podívat i do přehledu objednávek v internetové samoobsluze Moje O2.

Ochrana osobních údajů v systému on-line dobíjení

O bezpečí dat při přenosu je postaráno zabezpečeným spojením. To je použito vždy, i pokud do portálu vstupujete opakovaně. Data platební karty navíc zadáváte přímo do systému banky. Proto se nikam neukládají ani nearchivují a k číslu platební karty má přístup pouze banka. Ta díky němu může provádět transakce jako v každém standardním internetovém obchodě. Samotný dobíjecí portál vám dá jen vědět, jestli se dobití povedlo, aniž by měl přístup k vašim osobním údajům nebo číslům. Vše zůstává v bezpečí banky.

Poskytovatel platební brány

Pro platby kartou používáme Společnost GoPay, což je třetí strana. Jsme tedy závislí na tom, které karty akceptuje právě brána GoPay. Překontrolujte si prosím, zda je vaše karta podporována. Platební karta musí být vydána v EU.

Nenašli jste to, co jste hledali?