On-line platba přes platební bránu

Jak platba funguje?

  1. Platební brána nabízí několik možností platebních metod. Platební kartu, ApplePay (platební metoda možná jen na kompatibilních zařízeních) nebo GooglePay.

  2. Pro platbu platební kartou vás přesměrujeme na zabezpečenou stránku poskytovatele platební brány. Tady vyplníte další požadované informace ke své kartě (číslo účtu, CVV kód) nebo osobní údaje (jméno, příjmení, e‑mail) vyžadované vydavatelem platební karty (bankou).

  3. Vzor platební brány

    Platební brána

  4. Platbu po vyplnění vašich údajů zkontroluje tzv. 3D secure ověření, které předchází případným podvodům. Ověření proběhne přes bankovní aplikaci („klíč“ – KB klíč, George klíč, internetové bankovnictví apod.) nebo off‑line bankovní ověření. ApplePay, GooglePay nebo opakované platby ověření nevyžadují.

  5. Po zaplacení vás přesměrujeme zpět na stránky O2, kde bude čekat potvrzení o úspěšné nebo neúspěšné platbě. Poskytovatel platební brány vám na e-mail, který jste uvedli, pošle potvrzení o platbě: V některých případech dostanete potvrzení i formou SMS.

Co můžete zaplatit on‑line

Vyúčtování
O2 TV
Předplacené karty
Telefony

Nejčastější dotazy

Zaplatil/a jsem fakturu dvakrát

Nadbytečná platba se vám objeví ve formě přeplatku. Ten můžete využít pro úhradu následující faktury (pokud nemáte inkaso), nebo o jeho vrácení můžete požádat v Moje O2.

Žádost o vrácení přeplatku

Jak můžu zaplatit přes ApplePay a GooglePay?

Volba ApplePay a GooglePay je dostupná jen pokud jste přihlášení ze zařízení, které tuhle platební metodu podporuje, ve kterém máte uloženou platební kartu a tuhle metodu povolenou.

Výběr platby pomocí ApplePay

ApplePay platební brána

Potvrzení platby pomocí ApplePay

Platil/a jsem vyúčtování a nevím, jestli vám už platba dorazila

Svou platbu za vyúčtování můžete zkontrolovat v Moje O2 v sekci Vyúčtování, a to buď v záložce Vyúčtování nebo Přijaté platby.

Platba za vyúčtování by měla být v Moje O2 zaznamenaná nejpozději do 3 pracovních dnů od odeslání. Pokud tady svou platbu po uplynutí této doby nevidíte, klikněte v Moje O2 na odkaz Už jste zaplatili?, který najdete ve Vyúčtování. Pak stačí jen vyplnit požadované údaje a my už si platbu dohledáme.

Stejný postup platí i pro situace, kdy při platbě za vyúčtování omylem zadáte špatné údaje, například jiný variabilní symbol.

Zaplatil jsem vyúčtování, ale v Moje O2 ho pořád vidím jako neuhrazené

Platba za vyúčtování by měla být v Moje O2 vidět nejpozději do 3 pracovních dnů od odeslání. Pokud už tahle doba uplynula, a vyúčtování pořád hlásí, že je nezaplacené, klikněte v Moje O2 na odkaz Už jste zaplatili? ve Vyúčtování.

Prověření platby

Pak už jen stačí vyplnit požadované údaje a odeslat a my si platbu dohledáme.

Stejný postup platí i pro situace, kdy při platbě za vyúčtování omylem zadáte jiné údaje, např. variabilní symbol.

Dobil jsem špatné telefonní číslo

Pokud při dobíjení omylem pošlete kredit na špatné telefonní číslo, zavolejte na zákaznickou linku *11. Pro kontrolu nám nahlaste nesprávně dobité telefonní číslo, datum a čas dobití, částku dobití, způsob dobití a telefonní číslo, které jste původně chtěli dobít. My všechny údaje vyhodnotíme a pokud bude všechno v pořádku, kredit upravíme.

Nepodařilo se mi kredit platební kartou dobít. Kde může být chyba?
  1. Zkontrolujte, jestli jste správně zadali číslo karty (bez mezer mezi jednotlivými čtyřčíslími) a datum platnosti karty
  2. Ověřte u své banky, jestli vaše karta má povolené internetové platby
  3. Důležité je i mít na účtu dostatek prostředků. Zkontrolujte, jestli jste nepřekročili limit stanovený pro transakce vaší platební kartou
Zaplatil jsem a balíček O2 TV, ale na televizi mi nefunguje?

Ujistěte se, že vyplňujete správné přihlašovací údaje.

Kde se dozvím, jak probíhá zpracování objednávky z eShopu?

Stav vaší objednávky vám budeme průběžně hlásit v e-mailech nebo SMS. Pokud vám zboží veze kurýr nebo Česká pošta, dáme vám vědět hned, jak předáme balíček dopravci. Všechny informace najdete na stránce o dopravě a způsobu doručení.

Na aktuální stav své objednávky se můžete kdykoliv podívat i do přehledu objednávek v internetové samoobsluze Moje O2.

Ochrana osobních údajů v systému on-line dobíjení

O bezpečí dat při přenosu je postaráno zabezpečeným spojením. To platí vždycky. I tehdy, když do portálu vstupujete opakovaně. Data platební karty navíc zadáváte přímo až v platební bráně a pokud se údaje o platební kartě ukládají (pouze v případě automatického dobíjení), pak se ukládají zabezpečeně na straně platební brány ve spolupráci s vaší bankou. Samotný dobíjecí portál vám dá jen vědět, jestli se dobití povedlo, aniž by měl přístup k číslu vaší platební karty.

Poskytovatel platební brány

Pro platby bankovní kartou nebo prostřednictvím služeb ApplePay či GooglePay používáme platební brány společností Barion a GoPay. Na úspěšné dokončení platby tak může mít i vliv to, jestli brány vaši kartu akceptují. Platební karta by měla být vydaná v EU a musí podporovat ověření přes 3D Secure.

Potřebujete poradit?

Přes chat vám pomůžeme každý den od 8:00 do 19:00.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek