O2 Prodejny pro vás zůstávají nadále otevřené. Při návštěvě prosím dodržujte hygenická opatření. S většinou vašich požadavků vám rádi pomůžeme i na dálku v samoobsluze Moje O2.

Jaká zařízení je možné si pojistit

Aktuálně si u nás můžete pojistit většinu chytrých zařízení, které máme v nabídce. Tedy mobilní telefony, tablety, dongly, LTE routery, notebooky a modemy.

Nabídku budeme postupně rozšiřovat i na ostatní produkty, abyste se o svá zařízení nemuseli bát.

Jak si pojištění sjednat a platit

Sjednání pojištění

Sjednat pojištění si můžete hned při koupi zařízení u nás. Pokud máte mobil či tablet odjinud nebo jste si z nějakého důvodu pojištění při koupi nesjednali, neváhejte se stavit u nás v O2 Prodejně, kde vám rádi pomůžeme.

Platba pojištění

Placení je ještě jednodušší. První měsíc máte od nás zdarma a následně se vám každý měsíc objeví poplatek za pojištění ve faktuře, jak jste zvyklí u našich ostatních služeb.

Více o Pojištění chytrých zařízení

Kdy začíná pojištění platit

Pokud si pojištění zřizujete hned s koupí zařízení, tak vám pojištění začíná platit hned s převzetím vašeho nového mobilu, tabletu či jiného chytrého pomocníka.

V případě, že pojištění s námi sjednáte dodatečně, tedy vaše zánovní zařízení už nějakou chvilku používáte, pojištění začíná platit okamžikem sjednání.

Neuplatňujeme žádné karenční doby, pojištění vám tak kryje záda hned od první chvíle po sjednání.

Na co všechno se pojištění vztahuje

Pojištění se vztahuje na různé nahodilé situace:

  • mechanické poškození (pádem, nárazem, vnějším mechanickým působením a podobně)
  • poškození či zničení působením vody
  • poškození elektrickým proudem (například zkrat, přepětí, chybná izolace, mechanické namáhání způsobené elektrickým proudem)
  • krádež nebo loupež (vykradený byt nebo kancelář, kapesní krádež v obchodním centru a podobně)
  • vada v rámci pojištění prodloužené záruky ve třetím roce pojištění (bez vnější příčiny přestane fungovat základová deska přístroje apod.)

Jsou ale i situace, na které se pojištění nevztahuje:

  • ztráta pojištěného zařízení
  • běžné opotřebení
  • úmyslné a nedbalostní poškození (například rozsednutí přístroje při nasedání do auta, pád přístroje v důsledku manipulace ve výškách, sklouznutí přístroje z nerovné plochy, vypadnutí přístroje z nezapnuté kapsy košile)
  • poškození způsobené dítětem mladším 6 let
  • neprokázané vady přístroje
Jak postupovat při pojistné události

Pokud se vašemu pojištěnému zařízení přihodilo něco nemilého, je rozbité nebo vám ho někdo ukradl, zavolejte nám v pracovní dny mezi 8. a 18. hodinou na telefonní číslo 720 720 143.

V případě krádeže si připravte naskenovaný policejní protokol o krádeži a naskenované potvrzení policie o blokaci zařízení (pokud je možné do přístroje vložit SIM kartu).

Vaši pojistnou událost vyřídíme co nejrychleji. Pokud půjde o poškození kryté pojištěním, zařízení vám opravíme originálními díly od výrobce. A když už opravit nepůjde nebo vám ho někdo ukradne, získáte od O2 kredit na nákup nového.

Jak pojištění ukončit

Pojištění můžete ukončit kdykoli, jen je nutné doplatit aktuální měsíc, ve kterém je pojištění aktivní. Ukončení pojištění je velice jednoduché, všechno potřebné vyřídíte v kterékoli z našich O2 Prodejen.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies