Kontaktujte svého stávajícího operátora a podejte výpověď služby nebo si vyžádejte unikátní Ověřovací kód účastníka (OKU) k vaší službě, který nám sdělíte.
Nevíte jak na to? Poradíme vám na lince 800 02 02 02 nebo v kterékoliv O2 Prodejně.
Rozlučte se s nevýhodnými podmínkami u konkurence.
Přejít k O2 můžete snadno a rychle ve 3 jednoduchých krocích.
Kontaktujte svého stávajícího operátora a podejte výpověď služby nebo si vyžádejte unikátní Ověřovací kód účastníka (OKU) k vaší službě, který nám sdělíte.
Nevíte jak na to? Poradíme vám na lince 800 02 02 02 nebo v kterékoliv O2 Prodejně.
Vyberte si tarif, který vám bude nejlépe vyhovovat. Pokud si nejste jistí, nechte si od nás zavolat nebo zajděte do kterékoliv O2 Prodejny. S výběrem vám pomůžeme.
Údaje si od vás převezmeme v kterékoliv O2 Prodejně. Budeme potřebovat vaše referenční číslo, profil služby (ty najdete například na vašem posledním vyúčtování) a také datum výpovědi.
Máte u konkurence nevýhodnou smlouvu se závazkem? Od dubna 2020 je vypovězení takové smlouvy jednodušší než kdy dřív.
Nemusíte už hradit celou výši závazku za všechny zbývající měsíce, ale za každý z nich zaplatíte jen jednu dvacetinu minimálního měsíčního plnění. A to pouze v případě, že smlouvu zrušíte před uplynutím 3 měsíců od platnosti závazku.
Hurá k O2.