Přejděte k O2

Rozlučte se s nevýhodnými podmínkami u konkurence.
Přejít k O2 můžete snadno a rychle ve 3 jednoduchých krocích.

Podání výpovědi

Podání výpovědi

Kontaktujte svého stávajícího operátora a podejte výpověď služby nebo si vyžádejte unikátní Ověřovací kód účastníka (OKU) k vaší službě, který nám sdělíte.

Nevíte jak na to? Poradíme vám na lince 800 02 02 02 nebo v kterékoliv O2 Prodejně.

Výběr tarifu

Výběr tarifu

Vyberte si tarif, který vám bude nejlépe vyhovovat. Pokud si nejste jistí, nechte si od nás zavolat nebo zajděte do kterékoliv O2 Prodejny.  S výběrem vám pomůžeme.

Předání údajů

Předání údajů

Údaje si od vás převezmeme v kterékoliv O2 Prodejně. Budeme potřebovat  vaše referenční číslo, profil služby (ty najdete například na vašem posledním vyúčtování) a také datum výpovědi.

Odejít od operátora je teď ještě snazší

Odejít od operátora je teď ještě snazší

Máte u konkurence nevýhodnou smlouvu se závazkem? Od dubna 2020 je vypovězení takové smlouvy jednodušší než kdy dřív.
Nemusíte už hradit celou výši závazku za všechny zbývající měsíce, ale za každý z nich zaplatíte jen jednu dvacetinu minimálního měsíčního plnění. A to pouze v případě, že smlouvu zrušíte před uplynutím 3 měsíců od platnosti závazku.
Hurá k O2.

Přejděte k nám

Nechte nám na sebe kontakt, rádi vám s přenosem čísla poradíme
Vaše údaje budeme zpracovávat za účelem jednorázového telefonického kontaktu s informacemi o našich službách. Více informací o zpracování osobních údajů najdete v dokumentu Zásady zpracování osobních údajů.
Zavoláme vám Zavoláme vám do 24 hodin
Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies