Platba přes O2 vyúčtování

Prostřednictvím O2 můžete platit za služby, které poskytují jiní dodavatelé. Tyto platby najdete na O2 vyúčtování jako služby třetích stran. Pokud máte předplacenou kartu, částka za tyto služby nebo zboží se vám strhne přímo z kreditu.

Další informace

Reklamace plateb přes O2

​​​Pokud vám zboží nebo služba nebyla doručena nebo poskytnuta řádně dle smlouvy, kterou jste uzavřeli s jejím poskytovatelem, obraťte se přímo na poskytovatele konkrétní služby. Návod, jak poskytovatele služby zjistíte, najdete v odkazech u jednotlivých způsobů platby v boxech výše.

Pokud reklamujete špatně naúčtovanou částku ze strany O2, rádi se na to podíváme.

Jak platby přes O2 povolit, když jsou zablokované

Platby můžete mít blokované z několika důvodů: 

  • Nemáte povolené jejich použití v Moje O2.
  • Váš zaměstnavatel na vaší SIM kartě tyto platby nepodporuje.
  • Jste v prodlení ve splatnosti svých závazků vůči O2. Jak co nejrychleji zaplatíte.
  • Dosáhli jste limitů plateb.
  • Nemáte na předplacené kartě dostatečný kredit. Dobít kredit.
  • Na předplacené kartě máte ještě původní kredit z obchodu nebo nějaký bonusový kredit, který jste od nás dostali jako dárek a který nelze na platby za služby třetích stran využít. Tento kredit je nutné buď nejdříve vyčerpat na volání/SMS/data, nebo SIM kartu dobít novým kreditem.
Jak platby přes O2 poznám v O2 vyúčtování

Tyto platby řadíme do oddílu „Služby třetích stran“. V souhrnu měsíčního vyúčtování můžete vidět součty za všechny transakce v zúčtovacím období podle jednotlivých platebních metod. V podrobném výpisu vyúčtování pak najdete rozpis po jednotlivých transakcích. 

O2 vyúčtování

O2 vyúčtování

Náhled vyúčtování služeb třetích stran

Doplňkové služby a služby třetích stran

 

Detailní přehled služeb třetích stran

Služby třetích stran

Jak podat reklamaci vyúčtované částky

Prošli jste si průvodce Platbami přes O2, detailní výpis i podmínky a pořád se vám ve vyúčtování něco nezdá? Dejte nám o tom vědět reklamací a my prověříme, jak se věci mají.

Na výběr máte několik možností, jak reklamaci podat:

  • Přes O2 Chat – napište nám každý den od 8:00 do 20:30.
  • Telefonicky – zavolejte nám na bezplatnou linku 800 02 02 02.
  • Písemně – pošlete nám dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
  • Osobně – stavte se za námi v kterékoli O2 Prodejně.

Mějte na paměti, že reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace vám ji bohužel nebudeme moct uznat.

Na vyřízení reklamace máme kalendářní měsíc. Až se k nám reklamace dostane, ozveme se vám zpět.

Jak nastavit blokaci plateb přes O2

U jednotlivých platebních metod (Platba přes internetPlatba přes SMSPlatba voláním) si můžete službu buď plně povolovat, nebo blokovat, případně blokovat pouze některé typy placených služeb, třeba služby pro dospělé. U Dárcovských SMS je pak možnost nastavit maximální denní limit pro příspěvky na charitu.

Limity plateb

Pro platby přes internet jsou nastavené tyto limity:  

  • každá transakce může mít maximální cenu 1 200 Kč,
  • měsíční limit plateb přes O2 je 7 100 Kč,
  • roční limit je 60 000 Kč. Měsíční a roční limity se vynulují vždy začátkem nového kalendářního měsíce, resp. roku.

Další nastavení transakčního, denního a měsíčního limitu u konkrétních partnerů si můžete upravit v internetové samoobsluze Moje O2 Platba.

Kolik vám zbývá do vyčerpání vašeho měsíčního a ročního limitu, si můžete sami snadno ověřit vytočením kódu *123*# na svém mobilním telefonu.

Od 26. 2. 2021 není možné Spotify Premium platit přes O2 vyúčtování

Co se stane po 26. 2. 2021?

Od 26. 2. už nepůjde za Spotify Premium platit prostřednictvím O2 vyúčtování. Až vám doběhne poslední měsíc předplacený přes O2 vyúčtování, přejde vaše Spotify na bezplatnou verzi Spotify Free.

Účet vám zůstane, nemusíte se o něj bát. Všechny vaše playlisty a oblíbené písničky zůstanou na svém místě, pouze přejdete na Free verzi, která obsahuje reklamy a nejde využívat offline.

Co to pro mě znamená?

O svůj účet se nemusíte bát, i po tomto datu zůstane na svém místě. Abyste nemuseli poslouchat reklamy, můžete si obnovit verzi Premium:

  1. Nejprve nechte doběhnout aktuální verzi Premium. O přepnutí na verzi Free vám dá vědět samotná aplikace Spotify.
  2. Poté se stačí přihlásit k vašemu účtu a zvolit si Premium variantu. Přihlašujete se pomocí e-mailu a hesla, které jste si zvolili při tvorbě tohoto Spotify účtu.
  3. Po výběru se objeví dotaz na novou platební metodu. Stačí zvolit, potvrdit a máte hotovo.

Nechci platit kartou. Jaké mám možnosti?

Pokud chcete vyzkoušet něco nového, rozhodně neváhejte a omrkněte Apple Music či YouTube Music. Obě mají své prémiové služby na zkoušku zdarma a obě můžete následně platit přes O2 vyúčtování.

Návod, jak u těchto i spousty dalších služeb a aplikací aktivovat platbu přes O2 vyúčtování, najdete tady.

Služby Tidal a Busuu / Přidat obsahový fragment do „Pokud vám stále nejde zaplatit, kontaktujte naši infolinku.

Co je Tidal a co mi díky tomu, že jsem u O2, nabízí?

  • Službu Tidal, a výhodu pro O2 a O2 Family zákazníky, poskytuje Aspiro AB.
  • O2 a O2 Family svým zákazníkům komunikují a zajišťují možnost čerpání výhody tím, že platba probíhá přes O2 nebo O2 Family.


Co je Busuu a co mi díky tomu, že jsem u O2, nabízí?

  • Službu Busuu, a výhodu pro O2 a O2 Family zákazníky, poskytuje Busuu ltd.
  • O2 a O2 Family svým zákazníkům komunikují a zajišťují možnost čerpání výhody tím, že platba probíhá přes O2 nebo O2 Family.


Jak si výhodu od Tidalu a Busuu aktivovat a jak budu platit?

  • Aktivace výhody u obou služeb je založena na platbě přes telefonní číslo O2 (přes vyúčtování nebo z kreditu předplacené karty), u O2 Family přes vyúčtování.
  • U zákazníků O2 s předplacenou kartou bude částka odečtena z kreditu telefonního čísla, zákazníkům s tarifem bude částka zahrnuta do vyúčtování.
  • Jak platit přes O2 vyúčtování?
  • Firemní zákazníci s mobilním číslem si mohou výhodu aktivovat, pokud jim zaměstnavatel umožňuje na poskytnutém účastnickém telefonním čísle platby přes internet. 


Nepodařilo se mi zaplatit

Zkontrolujte si, že máte aktivovanou platbu přes internet / mplatbu

  • Zákazníci O2 s tarifem
    • Nastavení platby přes internet najdete v Moje O2.

      tabulka zákazníci s O2 tarifem
  • Zákazníci O2 s předplacenou kartou
    • Na platbu přes internet můžete využít pouze dobitý kredit. Bonusový kredit a O2 Rezervu nelze pro tyto účely využít.
    • Platbu přes internet máte standardně aktivní, není tedy potřeba nic nastavovat. V případě, že jste si ji v minulosti deaktivovali, kontaktuje zákaznickou linku O2.
       
  • Zákazníci O2 Family
    • Platbu přes internet máte standardně aktivní, není tedy potřeba nic nastavovat. 
    • Případně si platbu přes internet lze aktivovat pomocí short SMS "Aktivuj mplatba" odeslanou na číslo 720 013 012 nebo přes zákaznickou linku O2 Family 841 117 118. 

 

Zkontrolujte si, že nemáte snížené nebo vyčerpané limity v portále https://moje.o2platba.cz/

  • Přihlaste se do portálu pomocí telefonního čísla a jednorázového kódu zaslaného přes SMS.
  • Přejděte do sekce Nastavení osobních limitů.

    vítejte v nastavení plateb přes internet
  • Ujistěte se, že máte nastavené dostatečné limity pro provedení platby.

    nastavení osobních limitů
  • Zkontrolujte si, jestli nemáte limit již vyčerpaný v sekci Přehled čerpání.

    nastavení plateb přes internet
  • Ujistěte se, že nemáte vyčerpané limity plateb přes internet či celkově za služby třetích stran (včetně Premium SMS a DMS zpráv a Audiotexových volání).
    přehled čerpání


Končí mi zkušební období a chci si službu zrušit. Jak to mám udělat? Kdy bude služba zrušena?

Tidal

  • Kompletní informace najdete zde v anglickém jazyce.
    • Přihlašte se na my.TIDAL.com 
    • Přejděte do sekce Subscription, zvolte Cancel My Subscription, a postupujte podle pokynů na obrazovce (včetně vyplnění dotazníku - služba je ukončena až poté)
  • Zrušením zajistíte, že příští platba pro obnovu předplatného již nebude provedena a k danému datu vám prémiová služba skončí.

Busuu

  • Předplatné můžete zrušit přes odkaz zaslaný v SMS zprávě (podepsaný společností Centili, která zpracovává platbu).
    Klikněte na odkaz a postupujte podle pokynů:Busuu zrušení odvěru
  • V případě potřeby kontaktuje zákaznickou podporu Centili na adrese czech@dcbhelp.com (podpora je poskytována v českém jazyce).
  • Zrušením zajistíte, že příští platba pro obnovu předplatného již nebude provedena a k danému datu vám prémiová služba skončí.
     

Můžu si změnit tarif služby u partnera? Jak?

Tidal

  • Tarif si můžete změnit po přihlášení do my.TIDAL.com
  • Stále můžete službu platit přes O2 vyúčtování.

Busuu

  • Bude upřesněno
     

Účet u služby už mám – můžu benefit využít?

Tidal

  • Ne, nabídka je platná pouze pro nově registrované účty.

Busuu

  • Ano, můžete, ale bude vám založen nový účet. Spojení účtů bohužel není prozatím možné.
     

Kde najdu víc informací o službě?

Tidal

Busuu

Mám ve vyúčtování položku Služby 3. stran

Jsou to služby poskytovatelů, které O2 přímo neposkytuje, ale jen zprostředkovává. Jde například o platby za Premium SMS (SMS jízdenky apod.), dárcovské SMS a další.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek