Stěhujete se? Vezměte si své O2 služby s sebou

Na konec světa s vámi nemůžeme, ale po celé ČR si naše služby můžete přeložit, aniž by se měnila vaše smlouva. A zvládnete to za pár minut.

 

O2 službu, kterou máte doma nebo v kanceláři, si můžete přemístit kamkoli po České republice. Podmínkou je jen to, zda O2 danou službu na novém místě poskytuje. Většinou je tato změna zdarma, ale u některých tarifů (např. u digitální pevné linky ISDN) počítejte s poplatkem podle aktuálního ceníku.

Pokud chcete přemístit používání pevné linky v rámci jednoho kraje, vaše telefonní číslo se nemění. Pokud se ale přesouváte do jiného kraje, dostanete telefonní číslo nové.

Jak přeložit službu na novou adresu?

1

Přihlaste se do samoobsluhy Moje O2.


2

Otevřete si službu, kterou chcete převést na jinou adresu, a klikněte na volbu „Změnit umístění“.


3

Vyplňte novou adresu a systém vás provede objednávkou.


4

Je možné, že bude potřeba některé věci doplnit nebo upřesnit. V tom případě vám během objednávky nabídneme kontakt na našeho specialistu, který s vámi požadavek dokončí.

Pokud se do toho nechcete pouštět přes samoobsluhu, samozřejmě můžete zavolat na O2 linku nebo se stavit na některé z O2 prodejen, naši specialisté vám s přeložením služby pomůžou.

Dostanu v rámci přeložení i nové koncové zařízení (např. modem)?

Pokud je to potřeba (např. při změně technologie), systém vám nové zařízení nabídne přímo v rámci objednávky změny místa.
Jinak můžete použít staré zařízení, popř. objednat nové prostřednictvím samostatné objednávky.

Co když na nové adrese nejsou služby dostupné? Můžu služby zrušit?

Samozřejmě můžete od smlouvy odstoupit. Musíte ale pravděpodobně počítat s výpovědní lhůtou a smluvní pokutou podle vaší smlouvy. Konkrétní podmínky přímo ve vašem případě vám vysvětlí náš O2 specialista buď na prodejně, nebo na O2 lince.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies