O2 Prodejny jsou pro vás otevřené ve standardní provozní době s plným rozsahem služeb.

Vyúčtování služeb od O2

Vše, co by se vám mohlo hodit, když si s námi chcete vyrovnat účty.

Jak na vyúčtování?

Moje O2

Vyúčtování hledejte v Moje O2

Svá vyúčtování najdete pěkně pohromadě v internetové samoobsluze Moje O2.

  • Podrobný výpis až 3 měsíce zpátky
  • Přehledné informace o stavu vašeho účtu
  • Na telefonu, tabletu i počítači
Vyuctovani

Projděte si fakturu krok za krokem

Něco vám ve vyúčtování není jasné? Projděte si průvodce fakturou a její položky podrobně i s vysvětlením.

Mobilni samoobsluha

Vyberte si způsob placení, který vám vyhovuje

Zaplatit za naše služby můžete mnoha různými způsoby. Jak vám bude vyhovovat.

  • Inkaso
  • On-line platba z Moje O2
  • Bankovní převod
reklamace

Vyřešte, co nesedí

Něco na faktuře nesedí? 

  • Na této stránce najdete všechny informace, co v takovém případě dělat
  • Můžete se nás také snadno zeptat na O2 Chatu
  • Pokud bude třeba, můžete prostřednictvím kontaktů níže podat reklamaci
Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies