We're sorry, but this page is only available in Czech.

For information in English, please call us toll-free at 800 33 00 76 and press *. Or you can also visit one of these selected O2 Shops to talk to an English-speaking O2 representative.

Vyúčtování služeb od O2

Vše, co by se vám mohlo hodit, když si s námi chcete vyrovnat účty.

Vyúčtování hledejte v Moje O2

Vyúčtování hledejte v Moje O2

Svá vyúčtování najdete pěkně pohromadě v internetové samoobsluze Moje O2.

  • Podrobný výpis až 3 měsíce zpátky
  • Přehledné informace o stavu vašeho účtu
  • Na telefonu, tabletu i počítači
Přejít do Moje O2

Projděte si fakturu krok za krokem

Něco vám není jasné? Ve videonávodu zjistíte, co všechny položky na faktuře znamenají. Nebo si průvodce fakturou můžete prohlédnout v PDF. 

Zobrazit PDF průvodce
Vyberte si způsob placení, který vám vyhovuje

Vyberte si způsob placení, který vám vyhovuje

Zaplatit za naše služby můžete mnoha různými způsoby. Jak vám bude vyhovovat.

  • On-line platba z Moje O2
  • Inkaso
  • Bankovní převod
Další způsoby platby
Vyřešte, co nesedí

Vyřešte, co nesedí

Něco na faktuře nesedí? 

  • Na této stránce najdete všechny informace, co v takovém případě dělat
  • Můžete se nás také snadno zeptat na O2 Chatu
  • Pokud bude třeba, můžete prostřednictvím kontaktů níže podat reklamaci
Všechny kontakty
Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies