Rodičovský PIN na webu O2 TV

Vyberte si, kterou O2 TV využíváte:

Spustili jsme novou O2 TV 2.0. Stávající zákazníky na ni postupně převádíme. O všech změnách vás budeme včas informovat.

O2 TV 2.0
Nová O2 TV

Rodičovský PIN v O2 TV 2.0

Rodičovský PIN brání dětem sledovat pořady a půjčovat si filmy pro dospělé. Sami si také určujete, jaký obsah bude O2 TV nabízet podle věkového omezení. Zpravidla to bývají kanály a filmy, které nemají spatřit dětské oči.

Zadání rodičovského PINu

Mohlo by vás zajímat

Jak změním rodičovský PIN?
  1. V pravém horním rohu klikněte na „ikonu profilu“.
  2. Z levého menu vyberte „Rodičovský a nákupní PIN“.

    Položka Rodičovský PIN v sekci profilu na webu

     
  3. Zadejte rodičovský PIN.
    Pokud si svůj PIN nepamatujete, můžete pro jeho změnu využít návodu níže.

    Zadání rodičovského PINu

     
  4. Pokračujte kliknutím na tlačítko „Změnit rodičovský PIN“.

    Výběr změny rodičovského PINu

     
  5. Zadejte nový čtyřmístný PIN.

    Zadání nového rodičovského PINu

     
  6. Zopakujte zadání nového čtyřmístného PINu.

    Zopakování zadání nového PINu

     
  7. O úspěšné změně budete informováni.

    Potvrzení o úspěšné změně PINu
Nepamatuji si rodičovský PIN
  1. Přihlaste se do samoobsluhy Moje O2.
  2. Vyberte službu O2 TV.
  3. V sekci Nastavení vyberte Rodičovský PIN a klikněte na „Nastavit“.

    Nastavení rodičovského PINu v samoobsluze
     
  4. Pokračujte na „Konfigurovat službu“.

    Tlačítko Konfigurovat službu
     
  5. Zaklikněte volbu „Reset PINu“.

     

    Tip
    PIN bude v Moje O2 resetován na výchozí číslo, které je uvedeno nad zaklikávacím políčkem Reset PINu. 


    Reset PINu v samoobsluze
  6. Nakonec vyberte „Uložit změny“.
  7. Požadavek vyřídíme do 5 minut, během kterých vám nastavíme výchozí PIN. Pomocí něj se pak snadno přihlásíte.
Omezení obsahu O2 TV podle věkové hranice

Nastavením věkového omezení na O2 TV, zajistíte, že vaše děti uvidí jenom TV pořady a filmy, které odpovídají danému věkovému omezení. Omezení se vztahuje na sekci Videotéka a Premium.

Na výběr je pět věkových omezení:

  • Žádné - vhodné pro všechny věkové kategorie
  • 7+ doporučeno pro děti ve věku 7 let a mladší
  • 12+ doporučeno pro děti ve věku 12 let a mladší
  • 15+ doporučeno pro děti ve věku 15 let a mladší
  • 18+ vhodné pro osoby ve věku 18 let a mladší

 

  1. V pravém horním rohu klikněte na „ikonu profilu“.
  2. Z menu vyberte „Rodičovský a nákupní PIN“.

    Položka Rodičovský PIN v sekci profilu na webu

     
  3. Zadejte rodičovský PIN. Pokud si jej nepamatujete, můžete jej změnit dle návodu výše.

    Zadání rodičovského PINu

     
  4. V sekci Věková hranice pro rodičovský PIN si kliknutím na „číslici“ zvolte novou věkovou hranici pro omezení obsahu.

    Nastavení věkové hranice

 

 

Jak to bude vypadat, když bude nastaveno omezení podle věkové hranice?

Pokud jste si někdy v minulosti nastavili omezení obsahu O2 TV podle věkové hranice, ukáže se vám tato obrazovka při jeho spuštění. Pro pokračování zadejte „Rodičovský PIN“.

Nepamatujete si současný rodičovský PIN? V druhé části této sekce naleznete návod na jeho změnu.

Zadání rodičovského PINu

Informace o tom, co je omezení věkovou hranicí a jak ho změníte naleznete ve třetí části této sekce.

Nastavení rodičovského zámku v původní O2 TV

Rodičovský zámek (Rodičovský PIN) brání dětem procházet a půjčovat filmy určené pro dospělé. Pokud jste ho zatím neměnili, je nastavený na výchozí hodnotu „11111“.

Pro sledování nepřístupného pořadu je vždy nutné Rodičovský PIN zadat.

Jak rodičovský zámek změnit

  1. V pravém horním rohu klikněte na váš profil

    Výběr sekce profilu na webu původní O2 TV

  2. Pokračujte na „Rodičovský zámek“

    Položka Rodičovský zámek v nastavení účtu

  3. Zadejte současný a nový zámek a změnu potvrďte přes tlačítko „Změnit“

    Změna rodičovského PINu na webu původní O2 TV

Časté otázky

Zapomněl jsem Rodičovský PIN
  1. Přihlaste se do portálu Moje O2.
  2. Vyberte službu O2 TV.
  3. V sekci „Nastavení“ klikněte na „Rodičovský PIN“.

    Nastavení rodičovského PINu v původní samoobsluze
     
  4. Pokračujte na „Konfigurovat službu“.

    Tlačítko Konfigurovat službu
     
  5. Zaklikněte„Reset PINu“.

    Reset PINu v původní samoobsluze
     
  6. Nakonec vyberte „Uložit změny“.
  7. Požadavek vyřídíme do 5 minut, během kterých vám nastavíme výchozí PIN „11111“. Pomocí něj se pak snadno přihlásíte.
Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek