Kde vyúčtování najdete

Internetová samoobsluha Moje O2

Všechna vyúčtování vám automaticky ukládáme do internetové samoobsluhy Moje O2. Nové vyúčtování tam pro vás bude připravené vždy do čtyř dnů od konce zúčtovacího období. K dispozici máte všechna vyúčtování za posledních 18 měsíců. Kromě vyúčtování najdete v Moje O2 i ostatní typy dokladů, jako jsou dobropisy, depozity, smluvní pokuty.

E-mail

Když nám při zřízení O2 služby dáte svoji e-mailovou adresu, můžeme vám vyúčtování každý měsíc posílat i e-mailem. Kdybyste fakturu potřebovali použít jako daňový doklad, můžete si ji z e-mailu kdykoliv vytisknout. Posílání vyúčtování na e-mail je zdarma a stačí si ho jen zapnout v Moje O2 v sekci Vyúčtování. Faktury vám navíc můžeme posílat až na 5 e-mailových adres zároveň. 

Tištěná faktura do vaší schránky

Vyúčtování vám rádi pošleme i v papírové podobě. Tuhle možnost si nastavíte v Moje O2. Každé vyúčtování, které vám pošleme v tištěné podobě, stojí 19 Kč.

Zpráva o novém vyúčtování

Vždycky, když vám vystavíme nové vyúčtování, můžeme vám o tom dát vědět SMS zprávou nebo e-mailem. Zpráva obsahuje vše podstatné, co potřebujete k zaplacení vyúčtování: částku, číslo účtu, variabilní symbol i datum splatnosti. I tuhle možnost si jednoduše zapnete v Moje O2. A služba je zdarma.

Do kdy je potřeba vyúčtování zaplatit

Datum splatnosti je den, kdy musí být peníze připsané na našem účtu. Tohle datum najdete v každém O2 vyúčtování. Při placení je potřeba myslet na to, že u některých způsobů platby trvá i několik dní, než se peníze objeví na našem účtu.

Kdybyste si chtěli přečíst víc o možnostech, jak můžete O2 vyúčtování zaplatit, všechny informace jsme pro vás sepsali na samostatnou stránku.

Za jaké období vyúčtování dostanete

Období, za které dostáváte vyúčtování, říkáme zúčtovací období. Při zřízení služeb vám ho nastavíme automaticky. Zúčtovací období nemusí odpovídat kalendářnímu měsíci. Konkrétně můžete mít některé z těchto zúčtovacích období:

  • od 1. do 30. v měsíci (tuhle variantu mají nejčastěji firemní zákazníci)
  • od 8. do 7.
  • od 12. do 11.
  • od 16. do 15.
  • od 20. do 19.
  • od 23. do 22.

Kdyby vám námi vybrané zúčtovací období nevyhovovalo (třeba kvůli termínu výplaty), můžete si ho změnit. Vybírejte ale pečlivě, tuhle změnu můžete udělat jen jednou za 12 měsíců.

Existují i situace, kdy vyúčtování dostanete za kratší období, než je celý měsíc. Jde hlavně o případy, kdy si pořídíte novou službu nebo naopak některou v průběhu měsíce zrušíte.

Často kladené otázky

Nepřišlo mi O2 vyúčtování. Kde ho najdu?

Všechna vyúčtování za posledních 18 měsíců najdete v internetové samoobsluze Moje O2. Vyúčtování jsou tam ve formítu PDF i v on-line podobě. Dokumenty, které budete potřebovat, si můžete vytisknout nebo třeba uložit do počítače.

Jak vypadá vyúčtování, když si v průběhu zúčtovacího období změním tarif?

Při změně tarifu si můžete vybrat, jestli chcete změnu provést hned, nebo až od nového zúčtovacího období. Podle toho pak bude vypadat i vyúčtování. Když si vyberete okamžitou změnu tarifu, zaplatíte za původní tarif jen za dny, kdy jste ho používali. Podobně pak z původního tarifu můžete využít jen poměrnou část volných minut. To samé se tyká i nového tarifu. Paušální poplatek se započítá jen za dny, kdy už jste měli nový tarif nastavený. A k dispozici budete mít poměrnou část volných minut.

Mám od vás víc služeb a chci dostávat jedno vyúčtování. Jak to zařídit?

Abyste mohli za všechny služby dostávat jen jedno souhrnné vyúčtování, je potřeba spojit všechny své zákaznické účty do jednoho. To uděláte jednoduše v Moje O2.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies