Zobrazení poplatků za O2 TV ve vyúčtování

Měsíční poplatek za tarif, doplňkové služby a pronájem set-top-boxu najdete ve faktuře v části Pravidelné platby. Případné slevy se zobrazují v samostatné části určené pro "Slevy a kredity" a jsou vždycky ve formě záporné částky.

Platby za filmy z O2 Videotéky najdete v části Jednorázové platby. 

U počtu koupených titulů je vždycky uvedená hodnota 1. Výsledná cena je součet poplatků za všechny půjčené tituly v daném účtovacím období.
Názvy koupených titulů ve faktuře neuvádíme a nenajdete je ani v detailním výpisu daného vyúčtování.
 
Pokud si nově pronajmete set-top-box, měsíční poplatek se neúčtuje poměrnou částí na vyúčtování, ale celou.

To znamená, že pronájem zahájený v polovině účtovacího období se ve faktuře zobrazí v plné výši za celé období.
Pokud pronájem skončí v polovině jiného zúčtovacího období, ve faktuře ho naopak neuvidíte vůbec.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek