Zprovoznění mobilního internetu v iPadu

Jak nastavit internet v iPadu

Aby vám mobilní internet v iPadu správně fungoval, zkontrolujte nastavení dat.

Nastavení mobilních dat v České republice

Návod platí pro operační systém iOS 13.1.2. Pokud používáte jinou verzi iOS, postup se může mírně lišit.

  1. Na domovské stránce iPadu klepněte na ikonu „Nastavení“.

    Ikona Nastavení

  2. Klepněte na „Mobilní data“.

    Možnost Mobilní data

  3. Zapněte mobilní data klepnutím na posuvník.

    Zapnutí mobilních dat

    Jakmile jsou data aktivní, posuvník zezelená.

    Zelené tlačítko mobilní data

  4. Zkontrolujte správnost nastavení přístupového bodu (APN) pro internet. Klepněte na řádek „Nastavení APN“.

    Možnost Nastavení APN

  5. Zkontrolujte Nastavení APN.
    Pokud jste iPad koupili u O2, položka APN už by měla být vyplněná. Pokud není, do řádku „APN“ napište slovo internet.

     

    Kontrola APN

  6. Uložte nastavení klepnutím na tlačítko „Mobilní data“.

    Zpět na Mobilní data

  7. Pokud všechno proběhlo správně a připojení je funkční, poznáte to na ukazateli síly signálu, kde se zobrazí příslušná technologie sítě.

    Zobrazení internetového signálu na tabletu

Nastavení mobilních dat v zahraničí (roaming)

Návod platí pro operační systém iOS 13.1.2. Pokud používáte jinou verzi iOS, postup se může mírně lišit.

  1. Na domovské stránce iPadu klepněte na ikonu „Nastavení“.

    Ikona Nastavení

  2. Klepněte na „Mobilní data“.

    Možnost mobilní data

  3. Zkontrolujte, že máte zapnutá mobilní data (posuvník v řádku Mobilní data musí mít zelenou barvu). Pokračujte klepnutím na „Volby dat“.

    Možnost Volby dat

  4. Zapněte „Datový roaming“ klepnutím na posuvník.

    Zapnutí datového roamingu

  5. Posuvník zezelená, a tím je všechno připravené. Pokudse budete tablet používat v zahraničí, zařízení se naladí do sítě roamingového operátora a roamingová data budou aktivní.

    Zelené tlačítko pro datový roaming

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás on-line každý den od 8:00 do 19:00.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek