Zprovoznění mobilního internetu v iPadu

Aby vám mobilní internet v iPadu správně fungoval, zkontrolujte nastavení dat.

Jak nastavit internet v iPadu

Nastavení mobilních dat v České republice

Návod platí pro operační systém iOS 13.1.2. Pokud používáte jinou verzi iOS, postup se může mírně lišit.

  1. Na domovské stránce iPadu klepněte na ikonu „Nastavení“.

    1e
     
  2. Klepněte na „Mobilní data“.

    2e
     
  3. Zapněte mobilní data klepnutím na posuvník.

    3e

    Jakmile jsou data aktivní, posuvník zezelená.

    3ba
     
  4. Zkontrolujte správnost nastavení přístupového bodu (APN) pro internet. Klepněte na řádek „Nastavení APN“.

    4e
     
  5. Zkontrolujte Nastavení APN.
    Pokud máte iPad zakoupený u O2, položka APN už by měla být vyplněná. Pokud není, do řádku „APN“ napište slovo internet.

    5e
     
  6. Uložte nastavení klepnutím na tlačítko „Mobilní data“.

    6e
     
  7. Pokud vše proběhlo správně a připojení je funkční, poznáte to na ukazateli síly signálu, kde se zobrazí příslušná technologie sítě.

    8rw
Nastavení mobilních dat v zahraničí (roaming)

Návod platí pro operační systém iOS 13.1.2. Pokud používáte jinou verzi iOS, postup se může mírně lišit.

  1. Na domovské stránce iPadu klepněte na ikonu „Nastavení“.

    1e
     
  2. Klepněte na „Mobilní data“.

    2e
     
  3. Zkontrolujte, že máte zapnutá mobilní data (posuvník v řádku Mobilní data musí mít zelenou barvu). Pokračujte klepnutím na „Volby dat“.
     
    8w
     
  4. Zapněte „Datový roaming“ klepnutím na posuvník.

    5e
     
  5. Posuvník zezelená, a tím je vše připraveno. Jestliže budete tablet využívat v zahraničí, zařízení se naladí do sítě roamingového operátora a roamingová data budou aktivní.

    9e

Nenašli jste potřebné informace?

Jsme připraveni vám poradit on-line každý den od 7:00 do 23:00.
Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies