Při sledování O2 TV nefunguje zvuk nebo je ztišený

Nefunkční zvuk

Zkontrolujte, jestli na obrazovce televize nevidíte text MUTE nebo loga jako Varianta ikony mute, Jiná varianta loga mute a podobně.

Ano, vidím text MUTE nebo logo

Na dálkovém ovladači najděte podobný symbol nebo text a stisknutím příslušného tlačítka zvuk zase zapněte.

Ne, nic takového nevidím
  1. Zkuste na ovladači od set-top boxu přidat hlasitost.
  2. Zkuste přidat hlasitost i ovladačem od televize.

TIP: Pokud váš set-top box nereaguje na pokyny ovládání hlasitosti dálkovým ovladačem, může být přepnutý na tzv. kombinovaný režim. Pro ovládání hlasitosti set-top boxu podržte na jeho ovladači tlačítko STB (vlevo nahoře) a zároveň tlačítko pro zvýšení hlasitosti.

Pořád neslyšíte zvuk? Zkuste set-top box vypnout a zapnout

Vypojte set-top ze zásuvky , chvíli počkejte a potom ho znova zapojte.

Pořád nic?

Nakonec ještě zkontrolujte, jestli máte HDMI kabel důkladně zasunutý v televizi i v set-top boxu. Někdy ho jen stačí trochu „domáčknout“. Pokud ani to nepomůže, kabel vyměňte.

Ukázka zapojení STB do televize

Potřebujete s něčím poradit?

Jsme tu pro vás online každý den od 8:00 do 19:00.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek