Upozornění na podvodné e-maily
s žádostí o úhradu vyúčtování

Někteří naši zákazníci v těchto dnech obdrželi podvodný e-mail, který se snaží působit jako vyúčtování za služby O2.

Jak poznat podvodný e-mail

Doposud rozeslané e-maily poznáte podle následujících znaků:

e-mailová adresa je stejná jako oficiální adresa O2 - mojeo2@o2.cz
předmět zprávy - Moje O2
období vyúčtování - 14. 9.-13. 10.
variabilní symbol - začíná trojčíslím 127 a končí 841
požadovaná částka je kolem 200 Kč
Podvodný e-mail je možné poznat také podle čísla účtu, na který je potřeba vyúčtování zaplatit. Přehled oficiálních O2 účtů najdete zde. Na jakýkoliv jiný účet prosím platby neposílejte.

Přehled všech svých vystavených vyúčtování jsou k dispozici vždy v Moje O2.

Pomohla vám tato stránka?

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací o soukromí zde.
Nahlédněte
do světa Chytré sítě
Do světa plného inovativních řešení, která
vám přinesou nové možnosti a zážitky.
Chci vědět víc