Pojištění

V ceně O2 RB karty máte i balíček pojištění Komfort Light, které zajišťuje UNIQA pojišťovna a.s. Pojištění ochrání nejen vaši kartu, ale i vaše osobní věci. A umí toho ještě víc. Zajistí nejnižší cenu věcí, které budete kupovat, a dokáže prodloužit záruku domácích spotřebičů a elektroniky.

Pojištění platí po celém světe a vztahuje se jak na hlavní a dodatkové karty, tak i bezkontaktní nálepky.

Když se něco stane, nebudete platit žádnou spoluúčast.

Co všechno pojištění umí

Pojištění prodloužené záruky

Když si koupíte nový domácí spotřebič nebo elektroniku a zaplatíte je O2 RB kartou, zajistí vám toto pojištění o rok delší záruku.

Všechny podrobnosti o prodloužené záruce si můžete přečíst na stránkách Raiffeisenbank.

Garance nejnižší ceny

Pokud po nákupu jakékoliv věci (kromě nemovitostí) zjistíte, že si ji jinde můžete pořídit levněji, vrátíme vám rozdíl v ceně, tedy čásku, kterou jste zaplatili navíc.

  • garance platí 20 dní od nákupu po celé ČR
  • vztahuje se na věci placené O2 RB kartou
  • platí na věci s nákupní cenou vyšší než 500 Kč
  • rozdíl v ceně musí být vyšší než 300 Kč
  • na jednu pojistnou událost vám můžeme vyplatit až 15 000 Kč. Za rok můžete mít až tři události. Celkem tedy můžete dostat až 45 000 Kč ročně.
  • cenu není možné porovnávat s cenou akční, výprodejovou, internetovou, s cenou na kterémkoliv prodejním místě téhož prodejce nebo s případy, kdy je uplatněna jakákoliv sleva (př. zaměstnanecké či reklamní slevy, slevové kupony aj.).

Pojištění zneužití karty a Pojištění osobních věcí

Pokud O2 RB kartu ztratíte nebo vám ji ukradnou, jste pojištění pro případ jejího zneužití až do limitu:

  • 25 000 Kč pro neoprávněné transakce s použitím PIN kódu
  • 4 000 Kč pro ostatní neoprávněné transakce

Pojištění platí i na  neoprávněné transakce, které proběhnou, ještě než si stihnete ztráty nebo krádeže všimnout, nahlásit ji a kartu zablokovat. Konkrétně až 96 hodin před zablokováním karty.

Pro proplacení transakcí stačí podat Reklamaci zaúčtované transakce.

Pojištění osobních věcí kryje náklady / ztráty způsobené krádeží osobních věcí, jako jsou doklady, klíče, peněženka, mobilní telefon apod., pokud vám je ukradli spolu s pojištěnou kartou.

Co je ještě dobré vědět

V případě pojistné události ji co nejdříve nahlaste na telefonním čísle 488 125 125. Pokud vám kartu ukradnou nebo ji ztratíte, co nejdřív ji zablokujte na nonstop infolince 800 900 900.

Všechny podmínky pojištění najdete v Rámcové pojistné smlouvě pro případ pojištění balíčku KOMFORT Light, kterou uzavřela Raiffeisenbank a UNIQA pojišťovna.

Sdílejte s ostatními

Pomohla vám tato stránka?

6 let nejlepší datová síť Zákazníci na naši síť spoléhají. Naší prioritou proto je se o síť poctivě starat a zajistit vám opravdu kvalitní připojení. Chci vědět víc