Předplacená O2 karta

Časté otázky a technická podpora

(Předplacená O2 karta - další informace o službě.)

Často kladené otázky

Jak si můžu změnit tarif?

Tarif si jednoduše změníte v Moje O2 nebo také prostřednictvím SMS. Změna tarifu je zdarma.

  • Pro změnu na tarif DEN VOLÁNÍ pošlete SMS ve tvaru VOLANI na 999 111
  • Pro změnu na tarif DEN VOLÁNÍ + SMS pošlete SMS ve tvaru VOLANI SMS na 999 111
Jak si aktivuju balíček mobilního internetu?

Balíček nejrychlejšího 4G LTE internetu si aktivujete v samoobsluze Moje O2 nebo přes SMS.

Internet k PředplaDENce

  • Pro aktivaci balíčku 500 MB pošlete SMS ve tvaru INTERNET na 999 111.

Internet k ostatním předplaceným kartám

  • Pro aktivaci balíčku 75 MB pošlete SMS ve tvaru PR DATA 2 na 999 111.
  • Pro aktivaci balíčku 400 MB pošlete SMS ve tvaru PR DATA 3 na 999 111.
  • Pro aktivaci balíčku 1,5 GB pošlete SMS ve tvaru PR DATA 4 na 999 111.
  • Pro aktivaci balíčku 5 GB pošlete SMS ve tvaru PR DATA 5 na 999 111.

Více informací k Internetu v mobilu

Kdy se mi z kreditu odečte denní poplatek?

U tarifu DEN VOLÁNÍ se poplatek 20 Kč odečte z kreditu, když si v daném dni poprvé zavoláte nebo se připojíte k internetu pro zprávy a chat. Poté až do půlnoci můžete neomezeně volat nebo chatovat.

U tarifu DEN VOLÁNÍ + SMS se poplatek 25 Kč odečte z kreditu, když si v daném dni poprvé zavoláte, připojíte se k internetu pro zprávy a chat nebo pošlete SMS. Poté až do půlnoci neomezeně voláte, smskujete nebo chatujete.

Všechny často kladené dotazy

Technická podpora

Na stránkách O2 Techzona najdete mimo jiné:

Pro nastavení služeb SMS, MMS a Internet v mobilu stačí odeslat
na číslo 999 555 SMS ve tvaru :

  • MMS (pro nastavení služby MMS)
  • IVMNASTAV (pro nastavení služby Internet v mobilu)
  • Video (pro nastavení služby O2 Video)

Více informací o nastavení pro jednotlivé telefony najdete na www.techzona.cz

Ptejte se a diskutujte

Na Twitteru a na Facebooku vám naši O2 Guru odpoví na technické i jiné dotazy. Na O2 Fóru se můžete nejen ptát, ale i s ostatními vyměňovat své zkušenosti a názory.

Pomohla vám tato stránka?

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně on-line; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Tyto internetové stránky používají soubory cookie. Více informací o soukromí zde.
Nahlédněte
do světa Chytré sítě
Do světa plného inovativních řešení, která
vám přinesou nové možnosti a zážitky.
Chci vědět víc