Přejděte k O2

Rozlučte se s nevýhodnými podmínkami u konkurence. Přejít k O2 můžete snadno a rychle ve 3 jednoduchých krocích:

  1. Podání výpovědi – Zavolejte svému stávajícímu operátorovi a podejte výpověď jeho služeb. Dostanete od něj 14místné číslo (tzv. ČVOP – číslo výpovědi opouštěného poskytovatele), které má platnost 60 dní.
  2. Výběr tarifu – Vyberte si mobilní tarif, který vám bude nejlépe vyhovovat. Rádi vám s výběrem poradíme v kterékoliv O2 Prodejně nebo na zákaznické lince 800 02 02 02.
  3. Předání ČVOP – Číslo ČVOP nám předejte, udělat to můžete v O2 Prodejně, na lince 800 02 02 02 nebo přímo tady v připraveném formuláři:
    Vložit ČVOP
  4. Pokud už nejste u opouštěného operátora nijak vázáni (např. výpovědní lhůtou), přeneseme vaše číslo za 4 pracovní dny.

    Odejít od operátora je teď ještě snazší

    Máte u konkurence nevýhodnou smlouvu se závazkem? Od února 2014 je vypovězení takové smlouvy jednodušší než kdy dřív. Nemusíte už hradit celou výši závazku za všechny zbývající měsíce, ale za každý z nich zaplatíte jen 1/5 minimálního měsíčního plnění. A hurá k O2.

Pomohla vám tato stránka?

Nahlédněte
do světa Chytré sítě
Do světa plného inovativních řešení, která
vám přinesou nové možnosti a zážitky.
Chci vědět víc