Co je dobré vědět o nákupu v O2 eShopu

Jak si zboží objednat

Stačí jít do našeho eShopu a najít si svůj kousek. Na detailu každého zboží uvidíte, jestli ho máme skladem v eShopu, ve vybraných O2 Prodejnách nebo obojí. Pokud skladem je, hurá, můžete objednávat.

Máte slevový kód? V košíku najdete úplně dole sekci "Slevy", kam stačí kód přepsat a objednávka bude rázem levnější.

Pak už stačí jen vyplnit pár údajů, které budeme k vyřízení objednávky (nebo rezervace) potřebovat. Jakmile vše vyplníte a odešlete, pošleme vám e-mailem a SMS zprávou potvrzení, že všechno proběhlo hladce a na vyřízení už pracujeme.

 

Dovezeme, kam si řeknete

V eShopu si můžete zboží objednat, nebo jen zarezervovat v O2 Prodejně. Pokud si v eShopu rovnou objednáte, přiveze vám zboží Česká pošta nebo kurýr PPL.

Když stihnete objednávku odeslat ve všední den do 15:00, předáme balíček dopravci ještě ten samý den. A další pracovní den ho máte doma.

Ke všem objednávkám od 2000 Kč máte dopravu zdarma. U ostatních objednávek stojí doprava 99 Kč.

Jak zaplatit

Za objednávku zaplatíte v hotovosti přímo dopravci při převzetí. Platbu předem zatím bohužel neumíme.

Když balíček přebíráte

Až vám kurýr nebo pošťák zboží přiveze, pečlivě ho zkontrolujte. Pokud bude balíček jakkoliv poškozený, hned to dejte dopravci vědět. A pokud budete mít podezření, že se do balíčku při přepravě už někdo podíval, balík od dopravce vůbec nepřebírejte.

 

Zboží na vás počká v O2 Prodejně

Pokud si chcete zboží koupit v O2 prodejně a chcete mít jistotu, že vám ho nikdo nevyfoukne, můžete si ho zarezervovat. Stačí si rezervaci vybrat v košíku eShopu. Pokud má vybraná prodejna otevřeno, zboží si můžete vyzvednout už za hodinu od odeslání rezervace. O tom, že už si pro zboží můžete přijít, vám dáme vědět SMS zprávou. Stavit se pro něj můžete kdykoliv v otevírací době prodejny. Počká tam na vás následující dva dny. Den před koncem rezervace vám nevyzvednutý telefon ještě připomeneme SMSkou.

Protože rezervace na prodejně slouží opravdu jen k tomu, aby vám vybraný telefon z prodejny nikde nevykoupil, probíhá prodej až v prodejně a rezervace tak není nákup přes internet. Není proto možné na ni uplatnit 14denní lhůtu na vrácení zboží. Věříme ale, že to nebude třeba. Prodávající v prodejně vám telefon rádi ukážou, předvedou a odpoví na všechny zvídavé dotazy.

Prodloužení rezervace

Pokud víte, že si zboží během doby rezervace nestihnete vyzvednout, můžete si rezervaci o dva dny prodloužit. Stačí nám napsat na O2 chatu. Je tu pro vás každý den od 7:00 do 22:00. Jen prosím nezapomeňte rezervaci prodloužit ještě předtím, než vyprší její původní termín.

Uplatnění slevy v prodejně

Pokud chcete na zarezervované zboží použít slevový kód, vezměte si ho do prodejny s sebou. Kupon stačí při nákupu v prodejně nahlásit a prodejce vám slevu rád uplatní. Jen prosím pamatujte, že zboží je potřeba si vyzvednout ještě v době platnosti slevového kupónu.

 

Když se zboží rozbije

Kdyby se na vašem novém kousku něco pokazilo, stavte se za námi v kterékoliv O2 Prodejně. Sepíšeme s vámi reklamaci. S sebou budete potřebovat nezbedné zařízení a záruční list, dodací list nebo stvrzenku o nákupu. Reklamaci vyřídíme do 30 dní.

 

Informace o objednávce

Pokud už jste objednávku nebo rezervaci odeslali a chcete se k ní ještě na něco zeptat, dejte nám vědět. Na vaše otázky odpovíme v našem O2 chatu. Ten je pro vás k dispozici každý den od 7:00 do 22:00.

Všechny podrobné podmínky nákupu v eShopu najdete v Nákupním řádu.

Pomohla vám tato stránka?

Nahlédněte
do světa Chytré sítě
Do světa plného inovativních řešení, která
vám přinesou nové možnosti a zážitky.
Chci vědět víc