Jak nakupovat telefony a zařízení online

Jak si zboží objednat

Stačí si v našem eshopu vybrat, co právě potřebujete. V detailu každého zboží uvidíte, jestli ho máme skladem přímo v eshopu, ve vybraných O2 Prodejnách nebo obojí. Pokud je skladem, hurá, můžete objednávat!

Pak už jen vyplníte pár údajů, které budeme k vyřízení objednávky (nebo rezervace) potřebovat. Jakmile objednávku odešlete, dostanete e-mail a SMS s potvrzením, že všechno proběhlo hladce a na vyřízení už pracujeme.

Máte slevový kód? Uplatníte ho při nákupu v kterékoli O2 Prodejně nebo v košíku. Zboží si můžete v eshopu předem rezervovat přes tlačítko "Zjistit dostupnost v prodejně", které najdete v detailu zboží.

Pokud už jste objednávku nebo rezervaci odeslali a chcete se k ní ještě na něco zeptat, dejte nám vědět nebo si objednávku překontrolujte v Moje O2. Na vaše otázky odpovíme v našem O2 chatu.

Podrobné podmínky nákupu v eshopu najdete v Nákupním řádu.

Zboží dovezeme, kam si řeknete

V eshopu si můžete objednat, nebo jen rezervovat v O2 Prodejně. Pokud si zboží rovnou objednáte, přiveze vám ho některý z našich přepravců, nebo si ho můžete vyzvednout na výdejním místě. Když stihnete objednávku odeslat ve všední den do 15:00, předáme balíček dopravci ještě ten samý den. A další pracovní den ho máte doma.

Všechny podrobnosti o způsobech dopravy jsme pro vás sepsali na samostatnou stránku.

Jak zaplatit

Za objednávku zaplatíte v hotovosti přímo dopravci při převzetí. Nebo si vyberte některou z dalších platebních metod,  například online platbu platební kartou.

Když balíček přebíráte

Při převzetí si balíček pečlivě zkontrolujte. Pokud bude jakkoliv poškozený, hned to dejte dopravci vědět. A pokud byste měli podezření, že se do balíčku při přepravě už někdo podíval, vůbec ho od dopravce nepřebírejte.

Rezervace zboží v O2 Prodejně

Chcete si zboží vybrat osobně v O2 Prodejně a zároveň mít jistotu, že třeba zrovna nebude vyprodané? Můžete si ho předem rezervovat. Informace o rezervaci zboží v prodejně najdete na stránce o způsobech dopravy.

Když se něco z objednávky rozbije

Kdyby se na vašem novém kousku něco pokazilo, stavte se za námi v kterékoliv O2 Prodejně. Sepíšeme s vámi reklamaci. S sebou budete potřebovat porouchané zařízení a záruční list, dodací list nebo stvrzenku o nákupu. Reklamaci vyřídíme do 30 dní.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek