Na konci každého měsíce vyhodnocujeme plnění 3 jednoduchých podmínek. Když je splníte, získáte odměnu 300 Kč. Na svůj účet u Air Bank ji dostanete do 15. dne následujícího měsíce. Pokud vám odměna nepřišla, podívejte se, jestli jste opravdu splnili všechny tyto podmínky.
Tato pravidla popisují podmínky věrnostního klubu, ve kterém můžete jako jeho člen získávat odměny a další výhody od Air Bank a.s., O2 Czech Republic a.s. nebo od jiných partnerů ze skupiny PPF, kteří se do klubu zapojí. Zároveň vám jako členům klubu dokážeme dát jednoduše vědět, jaké odměny a výhody jsou zrovna v nabídce a jak by vám mohly zpříjemnit život. V následujícím textu se dozvíte, jak přesně to celé funguje a jaká pravidla v klubu platí.
Už jen dodáme, že pro společnosti v klubu budeme pro přehlednost používat krátké názvy Air Bank a O2, a můžeme se do toho pustit.
Pokud ještě nejste klientem Air Bank, do klubu jednoduše vstoupíte přes mobilní aplikaci My Air. Stačí přes ni načíst v prodejně O2 speciální QR kód, který vám ukáže pracovník O2, a podepsat s Air Bank novou rámcovou smlouvu pro nepodnikatele. I to zvládnete raz dva v aplikaci.
Pokud už klientem Air Bank jste a máte podepsanou rámcovou smlouvu pro nepodnikatele, do klubu můžete vstoupit hned několika způsoby.
Je možné, že časem půjde do klubu vstoupit i nějak jinak. Například z uživatelského prostředí O2 nebo jiného partnera, který se do klubu zapojí. To pak do těchto pravidel hned doplníme.
Tuto odměnu můžete získat každý kalendářní měsíc. Stačí platit vyúčtování od O2 z účtu, který máte u Air Bank. Je ale potřeba splnit ještě pár podmínek.
Na odměnu se vám z 50 % skládá Air Bank a z 50 % O2 (u O2 jde o slevu z jejich služeb), ale pošleme vám ji jako jednu platbu na váš hlavní účet v Air Bank, kde ji najdete normálně mezi příchozími platbami. Většinou to stihneme do půlky následujícího měsíce. Pro milovníky přesných termínů dodáme, že to uděláme nejpozději 20. den po skončení kalendářního měsíce, ve kterém jste splnili všechny podmínky těchto pravidel. A jistě vás nepřekvapí, že za jeden kalendářní měsíc vám odměnu pošleme jen jednou.
Díky členství v klubu můžete získat i jiné odměny nebo výhody. A to přímo od nás, od O2 nebo i od dalších partnerů, kteří se do klubu zapojí. Jakmile budou k mání, zpřístupníme vám je v mobilním bankovnictví nebo v samoobsluze Moje O2, případně na podobném místě u zapojeného partnera, pokud už budete jeho klienty. Je pravděpodobné, že abychom vám mohli nové odměny a výhody nabídnout, budete muset využívat služby alespoň dvou společností, které jsou do klubu zapojené.
Odměnami a výhodami mohou být zejména slevy na služby Air Bank, O2 a dalších zapojených partnerů, případně i jiných společností. A samozřejmě také slevy na jejich zboží anebo nějaká úplně jiná zvýhodnění. Odměny i výhody pak mohou být jednorázové, dlouhodobé, časově omezené i neomezené. Jako výhodu vám můžeme nabídnout i nějakou jedinečnou technickou vychytávku, která vám zjednoduší využívání našich služeb nebo služeb partnerů klubu, anebo třeba ještě lepší klientský servis.
To, jak přesně budou jednotlivé odměny nebo výhody fungovat, se dozvíte v jejich podrobném popisu, stejně jako to, jak je získáte. Je možné, že některé odměny a výhody si budete muset aktivovat, případně splnit nějaké další podmínky.
To všechno se dozvíte i v mobilním bankovnictví, případně v samoobsluze Moje O2 nebo na podobném místě u zapojeného partnera.
Jednotlivé odměny a výhody, které klub nabízí, můžeme průběžně měnit, doplňovat nebo odebírat. Stejně tak můžeme průběžně měnit i podmínky, za kterých je získáte.
Nejčastěji můžete o odměnu nebo výhodu přijít, když budete nám, O2 nebo jinému zapojenému partnerovi dlužit nějaké peníze. Pokud k tomu navíc porušíte nějaké smluvní ujednání, můžeme vám ji zrušit napořád. To platí i v případě, že v rozporu s dobrými mravy obejdete tato pravidla nebo odměny a výhody nějak zneužijete. V těchto případech vás můžeme i vyloučit z klubu.
Zatím je to jednoduché: členství v klubu vám zanikne, když přestanete být klientem Air Bank. A to nejdříve, jak to půjde.
Členství můžete samozřejmě ukončit i vy. Stačí nám jasně sdělit, že si to přejete. I v tomto případě vaše členství ukončíme nejrychleji, jak to bude možné, nejpozději pak 30 dnů od okamžiku, kdy nás o ukončení požádáte.
Může se stát, že pravidla pro zánik členství změníme. Až se to stane, vaše členství zanikne 30. den od chvíle, kdy přestanete být klientem Air Bank, O2 i všech partnerů, kteří budou do klubu zapojení. To znamená, že když přestanete být naším klientem, ale zůstanete klientem O2 nebo zapojeného partnera, členství vám nezanikne. O téhle změně vám každopádně dáme případně vědět mailem, a to minimálně 30 dnů předem.
Seznam všech partnerů, kteří jsou do klubu právě zapojení, samozřejmě kromě Air Bank a O2, najdete na www.airbank.cz a www.o2.cz. Partneři se mohou průběžně měnit a o každém chystaném rozšíření klubu vám dáme vědět alespoň 30 dnů předem. Uděláme to mailem na kontaktní mailovou adresu, kterou u vás máme uvedenou. Pokud budete členem klubu, ale ne naším klientem, dá vám o rozšíření vědět O2 nebo zapojený partner. I oni to udělají přes kontaktní mail, který u vás budou mít uvedený.
Abychom my, O2 nebo zapojení partneři mohli zjistit, jestli jste splnili všechny podmínky pro získávání odměn a výhod, musíme mezi sebou sdílet některé vaše údaje. Je to potřeba i proto, aby vám kdokoliv z nás mohl dát včas vědět o nových odměnách a výhodách nebo o změnách u těch stávajících. Konkrétně mezi sebou sdílíme vaše jméno, příjmení, rodné číslo, datum narození, státní občanství, telefonní číslo, mailovou adresu, čísla a typy dokladů, případně uživatelské jméno, které používáte u zapojeného partnera. Sdílíme spolu také informace o tom, jestli plníte podmínky pro získávání odměn a výhod. A samozřejmě i informace o stavu služeb, které s jejich získáváním souvisí.
Údaje budeme my, O2 a zapojení partneři zpracovávat jako společní správci osobních údajů. Když vaše členství v klubu skončí, zmíněné údaje si pro jistotu ponecháme ještě po dobu tří let. Právníci říkají, že je to z důvodu oprávněných zájmů za účelem ochrany právních nároků. Po uplynutí tří let pak všechny údaje smažeme.
Na tom, jak se zpracovávají osobní údaje při poskytování našich služeb, služeb O2 nebo služeb zapojených partnerů, se jinak nic nemění. A nemění se ani vaše práva, která se zpracováním osobních údajů souvisí, ani to, jak je můžete uplatnit.
Dokud budete v našem klubu, můžeme vám my, O2 nebo zapojení partneři dávat vědět o odměnách a výhodách, které pro vás máme. Například vám můžeme zavolat nebo napsat mailem, jakou výhodu můžete u O2 nebo jiných zapojených partnerů získat. Stejně tak vám o tom může dát vědět O2 nebo zapojení partneři. Když o podobné informace nebudete stát, stačí nám poslat zprávu v našem internetového nebo mobilním bankovnictví. Napište do ní prosím „Ukončení marketingu v klubu“. Až vám to umožníme, budete si moci tyto zprávy vypnout i nějak jednodušeji. Jakmile to půjde, dáme vám vědět mailem, a to s předstihem nejméně 30 dnů.
Pokud budete chtít od O2 více informací o jejich službách, které souvisí s plněním podmínek věrnostního klubu, nebo ohledně dalších výhod, které u nich můžete čerpat, rádi jim předáme vaše telefonní číslo. Stačí, když nás o to požádáte. Oni vám pak co nejdříve zavolají a všechno vysvětí. V případě, že vás lidé z O2 na telefonu nezastihnou a vy se jim nepřipomenete, O2 vaše jméno a telefonní číslo smaže do 30 dní od chvíle, kdy jsme je předali.
Pokud z odměn a výhod plynou nějaké daňové povinnosti, jejich splnění je jen na vás. Tak už to prostě s daněmi chodí.
Tato pravidla můžeme průběžně měnit. Když k tomu dojde a změna pro vás nebude výhodná, oznámíme vám to nejméně 30 dnů předem. Pokud se změnou nebudete souhlasit, můžete své členství v klubu samozřejmě zrušit. Jako změnu do pravidel zaneseme i to, když odměny a výhody přestaneme poskytovat úplně nebo upravíme podmínky, za kterých se získávají.
Pokud změna pravidel nebude mít vliv na to, jak odměny a výhody získáváte, například když rozšíříme možnosti, jak vstoupit do klubu, nemusíme vám ji předem oznamovat. To samé platí pro změny, které pro vás budou výhodné, právně řečeno, když půjde o změny výlučně ve váš prospěch.
Kdykoliv to budete potřebovat, můžete si stáhnout aktuální verzi pravidel v PDF. Měla by být ale stejná jako text na této stránce.
Tato podmínky jsou platné a účinné od 28. 9. 2023 a nahrazují pravidla platná od 15. 6. 2023.
Pokud v daném měsíci splníte všechny podmínky, odměnu na vašem účtu u Air Bank očekávejte k 15. dni následujícího měsíce. Podmínkami jsou:
Nestane se vůbec nic. Nesplnění podmínek pro vás neznamená žádnou penalizaci, jen vám na účet u Air Bank nepřijde odměna za daný měsíc. Pokud podmínky splníte další měsíc, získáte odměnu jako obvykle. Není nutné nikde nic „zapínat“ nebo znova nastavovat.
Plnění podmínek si můžete zkontrolovat v sekci O2 Radosti aplikace Moje O2.