Otevřeli jsme pro vás všechny naše O2 Prodejny. S většinou vašich požadavků vám rádi pomůžeme i na dálku v samoobsluze Moje O2.

Apple iPhone 8 64GB Single SIM

Zpět

Nefunkční iMessage

Po přenosu telefonního čísla k O2, může dojít k nefunkční aktivaci služby iMessage.

Potíže napravíte následujícím způsobem:

  • - Zkontrolujte, že jste připojeni k mobilní datové síti.
  • - Deaktivujte iMessage (Nastavení – Zprávy – vypněte iMessage).
  • - Odhlašte se z Vašeho Apple ID.
  • - Znovu se přihlaště k Vašemu Apple ID.
  • - Aktivujte iMessage (Nastavení – Zprávy – zapněte iMessage).
  • - Registrace na straně Apple může trvat až 24 hodin.

Zpět

Pomohla vám tato stránka?

Objevte svět Chytré sítě Svět plný inovativních řešení, která Vám přinesou
nové možnosti a zážitky.
Chci objevovat
Podmínky používání cookies