Nejčastěji se mobilní internet používá v tabletu se slotem pro SIM kartu. Mobilní internet můžete používat také ve svém notebooku - pomocí USB modemu se slotem na SIM kartu.
Do okamžiku prvního dobití kreditu může vaše SIM karta pouze přijímat SMS zprávy. Po prvním dobití ji už můžete v případě potřeby vložit do telefonu a používat třeba k volání. Uplatní se tarif pro běžnou předplacenou O2 kartu.
V případě připojení přes technologii 4G LTE a 3G/UMTS ano. Když budete připojeni prostřednictvím technologie EDGE, ve chvíli, kdy dochází k toku dat, je telefon odhlášen z GSM sítě, z tohoto důvodu se jeví jako nedostupný. Pokud se ale data nestahují a telefon je pouze připojen, bude váš telefon dostupný.
Ano, modem můžete používat na libovolném počítači, který splňuje minimální systémové požadavky. Modem a aplikaci O2 Průvodce připojením však bude třeba znovu nainstalovat. Aplikace se nachází v paměti modemu, máte ji tedy neustále u sebe.
Ano, ovšem při zapojení do jiného USB portu, než kde už byl nainstalován, bude potřeba modem znovu nainstalovat. Je tedy jednodušší modem vždy zapojovat do stejného USB portu, případně ho z portu vůbec nevytahovat (např. u stolního PC).
Ujistěte se, že v počítači nemáte nainstalován jiný ovladač pro USB modem (například pro předchozí typ). Doporučujeme všechny předchozí verze odinstalovat, a pak nainstalovat ovladač pro nový modem. Více
Někdy je příčinou potíž také to, že nemáte k počítači administrátorská práva pro instalaci nových programů.
Ujistěte se, že máte dostatečné práva k instalaci nových zařízení a programů do svého počítače. Pokud je vše v pořádku, restartujte počítač a instalaci opakujte, případně vyzkoušejte jiný USB port nebo jiný počítač. Instalaci můžete spustit také ručně dle instrukcí v rychlé instalační příručce, která je součástí balení modemu. Pokud žádná z uvedených rad nepomohla, je nutné modem reklamovat v O2 Prodejně.
Vyjměte SIM kartu z modemu, zasuňte ji do mobilního telefonu a vyzkoušejte příjem signálu v něm. Pokud je v mobilu vše v pořádku, vraťte SIM kartu do modemu, už by mělo být vše v pořádku. Pokud nebudete mít signál ani v mobilním telefonu, kontaktujte linku Technické podpory 800 184 084.
Ochrana modemu při bouřce
Poškození DSL modemu úderem blesku můžete předejít.