Mobilní internet

Podle následujícího návodu snadno vyřešíte situaci, kdy se při pokusu o připojení prostřednictvím mobilního internetu od O2 zobrazuje stránka „O2 Odpojeno“.

Postup se liší podle toho, zda ve vašem počítači je či není z dřívějška nainstalována aplikace od jiného poskytovatele mobilního internetu (např. Web´n´Walk Manager).

1. V počítači JE z dřívějška nainstalována aplikace od jiného poskytovatele

V případě, že se vám zobrazuje stránka O2 Odpojeno a v minulosti jste používali mobilní připojení od jiného poskytovatele, je třeba nejdříve odinstalovat původní aplikaci pro připojení k internetu. Tyto aplikace často nastavují ve vlastnostech modemu tzv. AT příkaz. Tento příkaz je před odinstalováním aplikace nutné smazat.

Podrobný postup pro Windows XP
Podrobný postup pro Windows 7 (Vista)

2. V počítači NENÍ z dřívějška nainstalována aplikace od jiného poskytovatele

V případě, že se vám zobrazuje stránka O2 Odpojeno a v minulosti jste nepoužívali mobilní připojení od jiného poskytovatele, je pravděpodobné, že se váš modem identifikuje v síti s nesprávným nastavením. Tuto situaci lze jednoduše vyřešit vymazáním dočasných souborů prohlížeče a zadáním tzv. AT příkazu. Tento příkaz zajistí, aby se modem připojoval do sítě vždy se správným nastavením.

Podrobný postup pro Windows XP
Podrobný postup pro Windows 7 (Vista)

Potíže se set-top boxem O2TV

Aktuální potíže se set-top boxem vyřešíte obnovením továrního nastavení

Jak obnovit tovární nastavení

Potíže se staršími mobily Samsung

U telefonů Samsung Galaxy Core Prime, Samsung Galaxy Grand Prime nebo Samsung Galaxy Xcover aktualizujte operační systém, aby od 10. 2. 2019 nepřestaly fungovat.

Jak postupovat

Poraďte se s ostatními zákazníky

Máte otázky z Internetu na doma nebo třeba ke Smart boxu? Poraďte se s těmi, kdo už je používají.

Do O2 Fóra

Nefunguje modem po aktualizaci Windows 10

Některé USB modemy mohou mít problémy s připojením.

Vyřešit potíže

Ochrana modemu při bouřce

Poškození DSL modemu úderem blesku můžete předejít.

Pokračovat

Nastavení WiFi

Poradíme vám, jak si na modemu nastavit WiFi síť.

Pokračovat

Přihlášení do e-mailu

Přístup k e-mailu na @iol.cz, @iex.cz a dalších doménách.

Pokračovat

On-line řešení problémů

Vyřešte potíže s internetem, O2 TV i s pevným a mobilním voláním hned.

Pokračovat

Nastavení MMS

Poradíme vám, jak si ve svém telefonu nastavit příjem a odesílání MMS.

Pokračovat

Nastavení Internetu v mobilu

Přečtěte si, jak si nastavit Internet v mobilu.

Pokračovat

Jak na instalaci O2 TV

Návody, jak snadno a rychle připojit a nastavit O2 TV na jedné i více televizích.

Pokračovat

Pomohla vám tato stránka?

Objevte svět Chytré sítě Svět plný inovativních řešení, která Vám přinesou
nové možnosti a zážitky.
Chci objevovat
Podmínky používání cookies