We're sorry, but this page is only available in Czech.

For information in English, please call us toll-free at +420 720 720 720 and press *. Or you can also visit one of these selected O2 Shops to talk to an English-speaking O2 representative.

Volejte neomezeně na mobily i pevné linky

Pevná linka s neomezeným voláním do všech sítí v ČR i do zahraničí.

Volání v ČR

Volání ČR

Neomezené volání na pevné a mobilní linky v ČR

299 Kč/měs.









Volání v ČR a do zahraničí

Volání ČR Plus

Neomezené volání na pevné a mobilní linky v ČR

1000 minut do zahraničí

549 Kč/měs.









Volejte neomezeně na mobilní a pevná čísla všech operátorů

Užijte si neomezené volání na mobilní a pevná čísla všech operátorů v České republice.
S tarifem Volání ČR Plus navíc získáte 1 000 volných minut na hovory do zahraničí. 
Zavolejte svým blízkým na Slovensko, do Německa nebo třeba až do Spojených států.

Spravujte svou pevnou linku on-line

Vyúčtování on-line

Mějte přehled svých vyúčtování a plateb vždy po ruce v Moje O2.

Hlasová schránka

Už žádné zmeškané hovory, vzkazy si vyzvednete po telefonu nebo on-line.

Podrobné informace o Volání z domova

Volání z pevné do zahraničí
Zóna/ země Kč/min.
Zóna 1
Slovensko a evropské země
2,90
Zóna 2
Zbytek Evropy a část zemí světa
5,90
Zóna 3
Ostatní země
24,90
Satelitní sítě 199

Podívejte se na podrobné rozdělení zemí do zón.

Tarif Na příjmu

Tento tarif slouží jen pro příjem hovorů. Volat s ním můžete jen na vybrané typy telefonních čísel, a to:

  • zkrácená telefonní čísla (například linka 1188)
  • čísla začínající 600 a 700
  • zelené linky a linky začínající čísly 820-829, 701, 970, 977
  • čísla neveřejných telefonních sítí (začínají na 980, 983, 9890-9899)
  • čísla složek záchranného systému (150, 155, 158, 112)

Pokud s tarifem Na příjmu zavoláte na některý jiný než povolený typ čísla, převedeme vás ode dne tohoto hovoru na standardní tarif s neomezeným voláním po celé České republice - Volání ČR.

Nabízené technologie

Pevnou linku vám můžeme zařídit dvěma technologiemi - klasickou přípojkou (PSTN), nebo IP telefonní přípojka (VoIP - Voice over Internet Protocol, tedy volání přes internetový protocol).

Technologie se liší způsobem fungování, a proto se každá z nich hodí na jiné použití. Cena měsíčního poplatku je u obou technologií stejná. Výběr technologie proto záleží hlavně na vašich potřebách.

Tradiční přípojka

Tento způsob připojení se používá hlavně, pokud se chystáte pevnou linku používat jako součást zabezpečení domova, spojení z výtahů nebo pro faxování.

IP telefonní přípojka

Tato technologie používá pro volání internetové připojení. VoIP díky tomu nabízí velmi kvalitní telefonní spojení. Navíc umožňuje mít na jedné internetové přípojce víc telefonních linek.

Pro připojení pomocí VoIP je třeba jiný typ telefonu než u tradiční přípojky. Tyto telefony vypadají jako běžné, ale umí toho víc. Při pořízení VoIP pevné linky si je od nás můžete koupit nebo pronajmout.

Telefony k pevné lince

Telefon si můžete vybrat ze široké nabídky přímo na webu nebo v některé z našich O2 Prodejen. Na obou místech je také koupíte.

V případě, že čerpáte nebo budete čerpat Příspěvek pro ZTP, speciální zařízení si můžete pronajmout nebo koupit. Více informací o Příspěvcích a zvýhodněných zařízeních najdete na těchto stránkách.

K pronájmu telefonu není žádný závazek a pronájem tak můžete kdykoliv ukončit. Telefon pak stačí vrátit v kterékoliv O2 Prodejně. Poplatek za pronájem vám budeme účtovat do chvíle, než nám telefon vrátíte. Telefon vám přijde Českou poštou, popřípadě ho přinese technik, který bude službu instalovat.

Přenos pevné linky při stěhování

Stěhujete se? Vezměte si své služby od O2 s sebou

  • Volání z domova, internet i O2 TV vám přesuneme s vaší přípojkou
  • automaticky a zdarma, nejpozději do 14 dní
  • bez starostí s rušením a opětovným zřizováním služeb

Pokud je má na dané adrese naše síť dostatečnou volnou kapacitu, rádi s vámi dohodneme datum přeložení vašich služeb. Přeložení začněte řešit s dostatečným předstihem, celý proces může trvat i několik týdnů. V případě, že se stěhujete v rámci jednoho kraje, zůstane vám stejné telefonní číslo. Při stěhování do jiného kraje vám přidělíme nové telefonní číslo z číslovacího plánu pro příslušný kraj.

Jak požádat o přeložení přípojky

  • v některé z našich O2 Prodejen (vezměte s sebou občanský průkaz)
  • na lince Centra péče o zákazníky 800 02 02 02 (připravte si některé z posledních 3 vyúčtování)
Časté otázky a technická podpora

Často kladené otázky

Jak se účtuje volání u tarifů pro pevné linky?

Všechny tarify pro pevné linky mají tarifikaci 60+60. To znamená, že je účtována každá započatá minuta hovoru.
Přehled všech tarifů s cenami za volání najdete na stránce Volání z domova, všechny ceny pak můžete najít v Kompletním ceníku.

Více informací o Volání z domova

Technická podpora

Na stránkách O2 Techzona najdete mimo jiné:

Ptejte se a diskutujte

Na Twitteru a na Facebooku vám naši O2 Guru odpoví na technické i jiné dotazy. Na O2 Fóru se můžete nejen ptát, ale i s ostatními vyměňovat své zkušenosti a názory.

 

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies