Nadělujeme i po Vánocích 1 000 Kč na oblíbené 5G telefony

Pro naše zákazníky máme 1 000 Kč na vybrané telefony

Vyberte si telefon z akční nabídky


Jak si vyzvednout svých 1 000 Kč na nový telefon?

Vyberte si nový telefon
Vyberte si svůj nový telefon z akční nabídky. I po Vánocích rozdáváme 1 000 Kč na nákup v O2 eshopu nebo kterékoli O2 Prodejně.

Stáhněte si nebo spusťte aplikaci Moje O2
Přihlaste se do aplikace pomocí svého O2 ID. Svých 1 000 Kč najdete v sekci "Výhody od O2". Aplikaci si můžete nainstalovat pomocí QR kódu.

Uplatněte slevu v O2 eshopu nebo nejbližší O2 Prodejně
Stačí vložit slevový kód do košíku při nákupu v O2 eshopu nebo ukázat v O2 Prodejně.


Aplikace Moje O2 vždy po ruce

Aplikace Moje O2 vždy po ruce

Nastavte si služby od O2, ať už jste kdekoliv. Mějte pod palcem vyúčtování i nákupy v on‑line samoobsluze Moje O2.

Jak si v aplikaci vyzvednu svých 1 000 Kč?

  1. Do aplikace se přihlásíte pomocí svého O2 ID.
  2. Po přihlášení do aplikace najdete v sekci "Pro Vás" svých 1 000 Kč. Přes O2 Výhody si pak vygenerujete svůj slevový kód.
  3. Slevový kód z aplikace vložíte do košíku v O2 eshopu nebo ho uplatníte při nákupu v kterékoli O2 Prodejně
Potíže s O2 ID

Co je O2 ID a jak ho získám?

O2 ID je vaše e-mailová adresa, pomocí které se přihlásíte do Moje O2. Vzniká při objednávce některé ze služeb O2 na základě registrace do Moje O2.

Zapomněl jsem své O2 ID, jak ho získám?

Pokud si nepamatujete svou e-mailovou adresu pro přihlášení (O2 ID), navštivte některou z O2 prodejen. Pokud si e-mailem jen nejste jistí, zavolejte nám na 800 02 02 02, kde se na dalším postupu domluvíte se specialistou.

Zapomněl jsem heslo ke svému O2 ID, jak ho získám?

Zapomenuté heslo snadno obnovíte kliknutím na odkaz „Nedaří se vám přihlásit?“, které najdete pod přihlašovacím oknem do samoobsluhy Moje O2. Když zadáte svou e-mailovou adresu (O2 ID), pošleme vám odkaz na změnu hesla.

Na co mohu 1 000 Kč využít?

Slevový kód na 1 000 Kč lze využít na vybrané telefony a notebooky. Konkrétní zařízení, na které lze slevový kód uplatnit najdete v O2 eshopu na stránce o2.cz/telefony-a-zarizeni/akcni nabidka.

Pravidla akce Lednová sleva 2022 
  1. Tato pravidla vydala společnost O2 Czech Republic, a.s., se sídlem Za Brumlovkou 266/2, Praha 4, PSČ: 140 22, IČ: 60193336, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, sp. zn. B 2322, (dále jen „O2“). 
  2. Tato akce trvá v období od 1. 1. 2022 do 31. 1. 2022 (dále jen „Doba akce“).  
  3. Každý účastník se službou elektronických komunikací s tarifem z aktuální veřejné nabídky O2 (s výjimkou účastníků uvedených v bodu 4) může v Době akce získat jeden slevový kód na slevu ve výši nejméně 1 000 Kč na nákup zařízení uvedených v bodu 6 (dále jen „Zařízení“).  
  4. Akce se nevztahuje na i) účastníky s Rámcovou dohodou či s individuální cenovou nabídkou ani na ii) účastníky s předplacenou mobilní hlasovou službou aktivovanou od 1. 1. 2022, u které do 72 hodin před skončením Doby akce nedojde ke standardnímu dobití kreditu nejméně částkou 300 Kč. 
  5. Slevu lze uplatnit při nákupu Zařízení uskutečněnému (i) ve značkové prodejně O2, (ii) v e-shopu na www.o2.cz, (iii) na O2 telefonní lince 800 020 202 nebo iv) od obchodníka O2, a to do 31. 1. 2022. Slevu nelze uplatnit při nákupu na portálu firemnitelefony.cz ani ji nelze kombinovat s HW bankou. Slevu nelze uplatnit ani v případě nákupu Zařízení právnickou osobou na splátky. 
  6. Zařízení, na která lze slevu uplatnit, a výše slevy, jsou následující: 
  7. Telefony (sleva 1000 Kč): Samsung A52s 5G, Samsung S21 FE 5G 128 GB, Samsung S21 FE 5G 256 GB, vivo Y52 5G, vivo Y72 5G, Xiaomi Note 9 Pro, Xiaomi 11 T 5G 128 GB; 
  8. Notebooky: 
  9. (sleva 2000 Kč): Acer Aspire 3 (A315-23-R57N),  
  10. (sleva 5000 Kč): Lenovo IdeaPad S540-14IWL; 
  11. Kód bude účastníkovi poskytnut prostřednictvím jeho zákaznického účtu v mobilní aplikaci MojeO2 (dále jen „MojeO2“). Účastník bere na vědomí, že přístup ke kódu může získat každý, komu účastník umožnil přístup do MojeO2, tj. nejen primární správce účastníka ale např. i jednotliví uživatelé služeb.  
  12. U účastníků, kteří z objektivních důvodů nemohou využívat MojeO2, může O2 dle svého uvážení poskytnout kód i jinými způsoby, např. v e-mailu/SMS zaslanými na e-mailovou adresu/telefonní číslo účastníka, a to za předpokladu, že je účastníkovi možné zasílat na tyto kontakty obchodní sdělení. 
  13. Slevu lze uplatnit pouze jednou a jen na nákup jednoho Zařízení. Pokud není sleva při nákupu plně vyčerpána, zbývající část slevy propadá. Slevu lze uplatnit jen do vyprodání interních skladových zásob Zařízení. Minimální doplatek po uplatnění slevy je 1 Kč. 
  14. Pokud účastník odstoupí dle § 1829 občanského zákoníku od uzavřené smlouvy na nákup Zařízení, při kterém uplatnil slevu, nárok na slevu bez náhrady zaniká a slevu nelze znovu uplatnit.  
  15. Pokud účastník odstoupí dle § 1829 občanského zákoníku (smlouvy uzavřené distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory) do 14 dnů od smlouvy na službu, za kterou měl nárok na získání kódu, tento nárok bez náhrady zaniká a slevu nelze uplatnit. Pokud již účastník slevu na Zařízení před odstoupením dle předchozí věty uplatnil nebo ji uplatní následně po odstoupení dle předchozí věty, může O2 po účastníkovi požadovat zaplacení částky odpovídající skutečně vyčerpané slevě.  
  16. Slevu nelze sčítat s jinými slevami a akcemi. Za slevu nelze požadovat vydání peněžní náhrady.  
  17. Slevový kód z této akce není přenositelný na jinou osobu. V rámci jedné objednávky (jednoho nákupu) může účastník objednat (koupit) nejvýše 10 kusů Zařízení se slevou; tím nejsou dotčeny případné finanční limity vyplývající mj. z právních předpisů. Jeden účastník může provést během 48 hodin nejvýše jednu objednávku (jeden nákup) Zařízení se slevou. 
  18. Pokud dojde k porušení jakéhokoli předpokladu vzniku a/nebo trvání nároku na slevu uvedeného výše v těchto pravidlech nebo pokud existuje důvodné podezření na zneužití této akce, je O2 oprávněna slevu neposkytnout či požadovat zaplacení částky odpovídající skutečně vyčerpané slevě. To platí zejména pro případ popsaný v bodu 10 těchto pravidel. 
  19. O2 si vyhrazuje právo tato pravidla kdykoli jednostranně aktualizovat, doplnit či zrušit. Tyto změny oznámí zveřejněním změn na internetové stránce www.o2.cz/osobni/vyhodne-telefony. 
Něco se mi nepodařilo ... Co mám dělat?

Pokud se vám nedaří slevový kód vygenerovat, uplatnit nebo máte jiný problém, zajděte si do kterékoli O2 Prodejny a tam vám se vším pomohou.