Nepřišlo mi O2 vyúčtování. Kde ho najdu?

Všechna vyúčtování za posledních 18 měsíců najdete v internetové samoobsluze Moje O2. Vyúčtování jsou tam ve formátu PDF i v on-line podobě. Dokumenty, které budete potřebovat, si můžete vytisknout nebo třeba uložit do počítače.

V Moje O2 si také můžete zkontrolovat, jestli máte pro zasílání vyúčtování uloženou správnou e-mailovou adresu. Klikněte na Vyúčtování a potom na Nastavit vyúčtování a Zasílání emailem. Pokud adresa správná není, kliknutím na křížek ji zrušíte a do políčka níže přidáte novou adresu.

Zaplatil/a jsem vyúčtování, ale v Moje O2 ho pořád vidím jako neuhrazené

Platba za vyúčtování by měla být v Moje O2 vidět nejpozději do 3 pracovních dnů od odeslání. Pokud už tahle doba uplynula a vyúčtování pořád hlásí, že je nezaplacené, klikněte v Moje O2 na odkaz "Již jste zaplatili?". Najdete ho pod vyúčtováním. Pak už jen stačí vyplnit požadované údaje a odeslat a my si platbu dohledáme.

Stejný postup platí i pro situace, kdy při platbě za vyúčtování omylem zadáte jiné údaje, např. variabilní symbol.

Mám ve vyúčtování položky, které mi nesedí (volání, SMS, data, MMS atd.)

Do vyúčtování se zapisují využité služby tak, jak je u daného telefonního čísla zaznamenala ústředna.

Využití jednotlivých služeb si můžete ověřit v detailním výpisu. Pro konkrétní telefonní číslo v něm najdete datum, čas, telefonní číslo, na které se volalo (nebo na něj odešly zprávy) včetně ceny. V internetové samoobsluze Moje O2 se stačí podívat do záložky Vyúčtování, otevřít konkrétní fakturu a vybrat si telefonní číslo. Po otevření konkrétní sekce už jen kliknete na detail. 

Proč mám ve vyúčtování poplatek za upomínku?

U některého z předchozích vyúčtování jste se zpozdili s platbou, takže jsme vám poslali upomínku. Za tu si účtujeme náklady na její poslání.  Její aktuální výši najdete v našem Ceníku.

Co když si v průběhu zúčtovacího období změním tarif? Jak bude vypadat vyúčtování?

Při změně tarifu si můžete vybrat, jestli chcete změnu provést hned, nebo až od nového zúčtovacího období. Podle toho pak bude vypadat i vyúčtování. Když si vyberete okamžitou změnu tarifu, zaplatíte za původní tarif jen za dny, kdy jste ho používali. Podobně pak z původního tarifu můžete využít jen poměrnou část volných minut. To samé se tyká i nového tarifu. Paušální poplatek se započítá jen za dny, ve kterých už jste měli nový tarif nastavený. A k dispozici budete mít poměrnou část volných minut.

Jak je to s účtováním DPH ve vyúčtování?

Ve vyúčtování nejdřív sečteme všechny částky bez DPH a teprve k jejich součtu připočítáme DPH příslušné výše. Protože ve vyúčtování můžou být položky s různou výší DPH, je celková částka vždy součtem jednotlivých položek se shodnou sazbou DPH. Tyto položky pak v součtu najdete jako „Celkem zaplatíte“.

Ve vyúčtování mám poplatek za Tarif bez závazku

Znamená to, že vám skončil tarif se závazkem, díky kterému máte výhodnější tarif a za služby platíte méně. Na blížící se konec závazku vás upozorňujeme ve vyúčtování ke konkrétnímu telefonnímu číslu 2 měsíce předem. Pokud  budete chtít zvýhodněnou cenu, můžete si závazek aktivovat.

Stačí jít v internetové samoobluze Moje O2 na váš tarif a jeho detailní nastavení. V sekci "Informace o tarifu" najdete detaily ohledně závazku. Klikněte na odkaz "Aktivovat závazek" a pak aktivaci potvrďte. Aktivace je zdarma a zároveň ruší příplatek za bezzávazek. Jakmile váš požadavek zpracujeme, dáme vám vědět. Veškeré dokumenty vygenerované k objednávce závazku najdete v e-mailu nebo po přihlášení do Moje O2.   

Mám ve vyúčtování položku Obnovení objemu dat/Jednorázové navýšení objemu dat

Znamená to, že máte aktivní službu Obnovení objemu dat, takže vám po vyčerpání dat z vašeho tarifu data automaticky obnovujeme. Případně jste si data obnovili jednorázově.

Ve vyúčtování mám položku Volání z ČR do zahraničí 

Z vašeho čísla tady v Česku jste volali do zahraničí na zahraniční telefonní číslo. Česká telefonní čísla mají předvolbu +420/00420. Telefonní čísla s jakoukoliv jinou předvolbou jsou telefonní čísla zahraniční.  Aktuální ceny hovorů najdete v našem Ceníku. Pozor, popsaný případ není roaming

Ve vyúčtování mám položku Služby třetích stran 

Jsou to služby poskytovatelů, které vám O2 jen zprostředkovává. Neposkytuje vám je tedy přímo O2. Jde třeba o platby za Premium SMS (SMS jízdenky apod.), dárcovské SMS a další. Více o službách třetích stran

Mám ve vyúčtování Cestovní pojištění. Co to znamená?

Jedná se o Chytré cestovní pojištění. To si může zapnout každý, kdo má paušální hlasový tarif od O2. Vybrat si můžete variantu pro jednoho nebo pro rodinu. Pojistit se tak může buď jen sám uživatel telefonního čísla nebo do pojištění zahrne i další členy své domácnosti: partnera či partnerku do 70 let a neomezený počet dětí do 18 let. Poplatek za cestovní pojištění se účtuje jen, pokud opravdu vycestujete a počítá se za každý započatý den pojištění. Např. když se během jednoho dne vrátíte za zahraničí do Česka a pak ještě ten samý den znovu odcestujete, poplatek za daný den se započte jen jednou.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies