O2 eKasa – nejvyspělejší pokladní systém

Nejste spokojeni s řešením od konkurence?
Vyměňte ho za eKasu jen za 1 Kč.

Vyberte si pokladnu

eKasa Kompakt
  • Zprovoznění zdarma
  • Tiskárna i platební terminál v ceně
  • Ideální řešení na cestách
  • 7’ dotyková obrazovka

Zařízení je zdarma

Pořizovací náklady 4995 Kč si můžete odečíst z daní.

Měsíční platby

Při platbách kartou do 50 tis. 499 Kč / měsíc
Při platbách kartou nad 50 tis. 250 Kč / měsíc
Při platbách kartou nad 100 tis. Zdarma









eKasa
  • Zprovoznění zdarma
  • Tiskárna v ceně
  • Platební terminál v ceně
  • 10’ dotyková obrazovka

Zařízení je zdarma

Pořizovací náklady 4 995 Kč si můžete odečíst z daní

Měsíční platby

Při platbách kartou do 50 tis. 499 Kč / měsíc
Při platbách kartou nad 50 tis. 250 Kč / měsíc
Při platbách kartou nad 100 tis. Zdarma









eKasa Premium
  • Zprovoznění zdarma
  • Tiskárna v ceně
  • Platební terminál v ceně
  • 15’ dotyková obrazovka

Zařízení za 9 995 Kč

Pořizovací náklady 4995 Kč si můžete odečíst z daní.

Měsíční platby

Při platbách kartou do 50 tis. 499 Kč / měsíc
Při platbách kartou nad 50 tis. 250 Kč / měsíc
Při platbách kartou nad 100 tis. Zdarma









Ceny jsou uvedeny bez DPH. O2 eKasa je bez závazků a je součástí zvýhodněné nabídky O2 PROfi pro podnikatele. 

Nechte si doporučit

Pro obor, ve kterém podnikáte, vám doporučíme nejvhodnější pokladnu a příslušenství.

Poradíme vám a pomůžeme s objednávkou

Přijímejte elektronické stravenky s eKasou

Buďte mezi prvními, kdo bude přijímat elektronické stravenky od všech hlavních poskytovatelů - Sodexo, Chèque Déjeuner i Gusto Karta.

Přijímejte elektronické stravenky

Jak začít

Smlouvu vyplňte v eKanceláři, podepsanou nám jí pošlete na e-mail firmy@o2.cz a do předmětu napište estravenky. Smlouvu podepisujete pro všechny uvedené smluvní partnery, kteří poskytují elektronické stravenky.

Hned jak první partner potvrdí vaši žádost, pošleme vám kurýrem platební terminál, který umí přijímat elektronické stravenky. Budete ho mít v pronájmu jen za 1 Kč na rok. Schválení žádosti u ostatních smluvních partnerů vám do 7 dnů potvrdíme e-mailem.

Potřebujete poradit nebo se na něco zeptat? 

Terminál dostanete zdarma

Zvládne všechny běžné platební karty. Magnetické, čipové, klasické i bezkontaktní, kreditní, debetní. A čím více plateb kartou přijmete, tím víc ušetříte.

Přijímat platby kartou se vyplatí

Za přijímání platebních karet neplatíte žádný měsíční poplatek, jen jednorázový poplatek za platbu kartou s nejnižší sazbou na trhu - 0,99 %.

Navíc díky platbám kartou můžete mít eKasu zdarma

Když totiž u vás zákazníci zaplatí aspoň 100 tisíc, nemusíte ten měsíc platit za eKasu vůbec nic. A když přijmete platby kartou aspoň 50 tisíc, máte eKasu za polovinu.

Díky eKase můžete přijímat platební karty

Jak probíhá podepsání smlouvy

Po přihlášení do eKanceláře se vám otevře elektronický formulář, který vyplníte, vytisknete, podepíšete a společně s kopií platného dokladu totožnosti a kopií výpisu z obchodního rejstříku nebo živnostenského listu nahrajete zpět do eKanceláře a odešlete.  

Po odeslání proběhne ověřování, které může trvat až 2 týdny (platby kartou můžete přijímat standardně do 24 hodin, ale vyplaceny vám budou jednorázově, hned po schválení žádosti, o kterém vám dáme vědět emailem).

Vyplácení peněz

  • Pokud objem transakcí překročí 2000 Kč, jsou peníze zasílány denně
  • V případě, že se objemu nedosáhne, budou peníze odesílány týdně

 

Veškeré technické postupy najdete zde, případně je k dispozici technická podpora na lince 800 161616.

Nejpokročilejší pokladní aplikace

  • V aplikaci můžete mít několik oddělených uživatelských účtů s různými rolemi a právy
  • Obsahuje skladové hospodářství
  • Nabízí reporty a přehledy, které potřebujete
  • Zálohuje a synchronizuje provedené aktivity
  • Můžete využít i webový portál eKancelář, přes kterou můžete eKasu nastavovat a obsluhovat i na dálku
Nejpokročilejší pokladní aplikace

Zprovoznění zdarma na prodejně

Postaráme se o všechno. Vyberte si prodejnu, zarezervujte si termín návštěvy, abyste nemuseli čekat ve frontě. A až dorazíte, celou EET pokladnu vám zdarma zprovozníme.

Objednat termín
eKasu vám na prodejně pomůžeme zprovoznit

Vyberte si příslušenství k EET pokladně

Čtečka čárového kódu

Čtečka čárových kódů se stojánkem.
 

1 850 Kč bez DPH

2 239 Kč s DPH

Externí displej

Zákaznický LCD displej s možností nastavení sklonu.

1 989 Kč bez DPH

2 407 Kč s DPH

Bluetooth přenosná tiskárna s pouzdrem

Přenosná tiskárna pro bezdrátové Bluetooth připojení k aplikaci eKasa.
 

2 100 Kč bez DPH

2 541 Kč s DPH

Podrobné informace

Jak ušetřit díky platbám kartou

Když necháte své zákazníky platit kartou a platby přes platební terminál v kalendářním měsíci přesáhnou částku nad 50 000 Kč, získáváte slevu ve výši 50 % na měsíční poplatek po dobu 1 měsíce.

Když platby přes platební terminál v kalendářním měsíci přesáhnou částku nad 100 000 Kč, získáváte slevu ve výši 100 % na měsíční poplatek po dobu 1 měsíce. 

Sleva se vám uplatní vždy v následujícím zúčtovacím období a vztahuje ke konkrétní eKase. 

Časté otázky

Kde získám certifikát pro EET?

Certifikát získáte na stránkách Finanční správy. Postupujte podle našeho průvodce.

Platební terminál je pomalý

Připojte platební terminál přes USB, ne přes Bluetooth. Pokud máte terminál připojený přes USB a stále je odezva platebního terminálu pomalá, může to být způsobeno pomalým internetem. Podívejte se na videonávod

Při fiskalizaci se zobrazila „chyba 3 XML error“

Zkontrolujte, že máte správně vyplněné všechny údaje v Nastavení provozovny. Údaje musí být stejné jako na finanční správě (která Vám je vygenerovala). Chyba XML je hlášení o tom, že údaje, které jste zadali, nesouhlasí s údaji uvnitř certifikátu.

Další časté otázky k eKase

Jak funguje elektronická evidence tržeb
  1. Po přijetí platby se odešle informace o účtované částce na Finanční správu.
  2. Finanční správa vám obratem vygeneruje a pošle unikátní kód.
  3. Unikátní kód si vytisknete na zákaznickou účtenku.
  4. Účtenku si převezme zákazník. Z vaší strany už je vše vyřízené.
  5. V tuto chvíli si Finanční správa může účtenky zkontrolovat.

Jak funguje EET

 

 

Co když nebude k dispozici vůbec žádné internetové připojení?

Fixní i mobilní internet od O2 je dostupný na většině území ČR. Pokud však provozujete například stánek v horách bez možnosti jakéhokoliv internetového připojení, může Vám správce daně udělit individuální výjimku z on-line evidence tržeb. V takovém případě budete mít nadále povinnost vystavovat účtenky, ale data o těchto účtenkách budete moci odesílat jednou za 5 dnů. 

Jak fungují eTržby bez trvalého připojení k internetu.

Co když dočasně nepůjde internet?

V případě, že výjimečně nastane krátkodobý výpadek spojení a účtenka nepůjde odeslat, budete moci vydat účtenku bez unikátního kódu.  Údaje o této transakci pak budete muset odeslat bezprostředně po obnovení spojení, nejpozději však do 48 hodin od uskutečnění transakce. 

eTržby při výpadku internetu

Bude zákazník u pokladny čekat na spojení, aby si mohl odnést účtenku?

Nebude. Pokud nebude spojení fungovat, budete moci vytisknout účtenku bez unikátního kódu. Data následně Finanční správě odešlete do 48 hodin.

Co když si zákazník nebude chtít převzít účtenku?

Bude zcela na rozhodnutí každého zákazníka, zda si účtenku převezme nebo ne.

Co když udělám chybu na pokladně a budu muset provést storno?

Storno chybně provedené platby bude možné. Informace o stornu bude odeslána online do systému Finanční správy stejným způsobem jako informace o tržbě jako mínusová položka.

Kdo bude internetové připojení platit?

Většina podnikatelů se už dnes bez internetu neobejde. Pro ostatní bude připojení k internetu bez ohledu na jeho typ (fixní internet xDSL, mobilní internet nebo internet v mobilu) nákladem podnikání.

Co všechno budete potřebovat

Pro EET budete potřebovat zařízení, které slouží jako pokladna, je schopné komunikovat po internetu s Finanční správou, a umožňuje tisk. O2 Vám nabídne jednoduché a dostupné řešení, které splňuje navrhované legislativní podmínky a díky spolehlivým technologiím je zároveň bezpečné, snadno a intuitivně se ovládá a přitom je modulárně využitelné bez ohledu na Vaše současné vybavení či předmět podnikání.

Administrativa a legislativní náležitosti

Koho se elektronická evidence tržeb (EET) týká a od kdy bude tato povinnost platit?

Dle zákona o evidenci tržeb budou podnikatelé povinni elektronicky evidovat přijaté platby. Hlavním cílem navrhované právní úpravy je požadavek státních orgánů na získání informací, které zabezpečí lepší správu daní (zejména daní z příjmů a daně z přidané hodnoty).

Zákon počítá se zavedením elektronické evidence tržeb podle předmětu podnikání následovně:

Fáze Povinné subjekty Účinnost od
1

Ubytovací a stravovací služby

klasifikace NACE* kódy 55 a 56

1. prosince 2016
2

Velkoobchod a maloobchod

klasifikace NACE* kódy 45.1, 45.3, 45.4, pokud jde o obchod, 46 a 47

1. března 2017
3 Ostatní činnosti s výjimkou těch, které jsou zařazené do 4. fáze (např. svobodná povolání - lékaři, právníci, účetní, doprava či zemědělství 1. března 2018
4

vybraná řemesla a výrobní činnosti: Čtvrtá fáze

NACE* skupina 13-17, 20.4, 22, 23, 25, 31-33, 43, 95, 96

1.června 2018

*NACE se pro účely tohoto zákona rozumí klasifikace ekonomických činností uvedená v nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 1893/2006 ze dne 20. prosince 2006.

Jaké platby se budou evidovat?

Evidovat se budou zejména platby v hotovosti včetně prostředků představující peněžní prostředky (žetony, kupony), platby kartou či jiným elektronickým prostředkem, platby stravenkami, šeky či směnkou. Platby převodem z účtu na účet (pokud není platba zadána prostřednictvím povinného subjektu) nebo formou inkasa elektronické evidenci tržeb podléhat nebudou.

Na jaké tržby se EET nebude vztahovat?

Tržby vyloučené z EET návrh zákona explicitně uvádí v § 12. Mezi tyto tržby na příklad patří:

  • tržby státu, územních samosprávných celků, příspěvkových organizací, České Národní Banky, držitelů poštovních licencí, bank, penzijních fondů a další vyjmenované;
  • tržby uskutečněné během 10 dnů po přidělení certifikátu;
  • tržby ze vztahu souvisejícího s pracovně právním vztahem;
  • tržby ze stravování a ubytování žáků a studentů (školní jídelny, menzy aj.);
  • tržby z jízdného placeného v dopravních prostředcích, na palubě letadel;
  • tržby z automatů či provozování toalet.

Další tržby mohou být vyjmuty nařízením vlády, příp. jiným obecně závazným právním předpisem.

Vztahuje se evidence tržeb i na platby z internetového obchodu?

Ano, vztahuje. Před získáním certifikátu pro evidenci tržeb je podnikatel povinen příslušnému správci daně oznámit údaje o provozovnách, prostřednictvím kterých provádí činnosti, z nichž plynou evidované tržby, nebo v nichž přijímá evidované tržby. Údaji o provozovnách se rozumí také údaje o internetových stránkách, na kterých jsou nabízeny zboží nebo služby.

Oficiální informace k EET naleznete na internetových stránkách Vlády České republiky a na internetových stránkách Poslanecké sněmovny Parlamentu České republiky.

Parametry

Specifikace platebního terminálu:

  • Lehký, kapesní, ergonomický design
  • Bluetooth připojení k tabletu
  • Podporuje bezkontaktní platby a NFC platby
  • Paměť 5MB Flash
  • 128KB SRAM
  • Kompatibilní se systémy Android, Apple iOS a Windows Mobile
  • Procesor 32-bit, 100MHz
  • Monochromatický LCD displej 128x64 pixelů
  • Klávesnice
  • Bluetooth 2.1 + EDR & Bluetooth 4.x
  • Napájení pomocí Micro USB
  • Integrovaná baterie 470mAh (až 250 transakcí na jedno nabití)
  • Rozměry: 102 mm x 55.6 mm x 15.9 mm
  • Váha: 105 g

Tablet

  • 10.1“ Dotykový IPS Displej (rozlišení 1280 x 800 pixelů)
  • 4jádrový procesor
  • 4G/LTE, 3G, 2G
  • Wi-Fi (802.11 b/g/n)
  • Bluetooth 4.0
  • USB pro komunikaci s příslušenstvím pro eKasa aplikaci

Tiskárna

  • Termo tisk
  • Šířka papíru 58mm
  • Rozlišení tisku: 384 bodů na řádek
  • Rychlost tisku: 90 mm za vteřinu
  • Podpora českého jazyka
  • Manuální řez papíru
  • USB pro komunikaci s tabletem
  • Integrovaný konektor RJ11 pro ovládání pokladní zásuvky
  • Jednoduché vkládání papíru
  • Možnost tisku čárových kódů a loga na účtenky
  • K eKase může být připojena pomocí USB vždy pouze 1 tiskárna

Čím eKasa přesvědčila naše zákazníky

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies