Podpora O2 eKasa

Abychom vám mohli co nejlépe poradit s eKasou, ze všeho nejdříve vyberte, do které vlny EET vaše podnikání spadá.

Omlouváme se za omezenou funkčnost eKasy. Děkujeme za trpělivost, máme pro vás řešení. Postupně kontaktujeme zákazníky, kterých se to týká. Brzy se ozveme i vám. Pro zajištění funkčnosti eKasy do doby, než ji vyměníte za novou, ji připojte k internetu a spusťte aplikaci eKasa. Po vyzvání zadejte PIN. Tím zajistíte její další provoz. Následně ji zase od internetu odpojte nebo přepněte do režimu „Letadlo“. Jak na zálohu dat?

Do které vlny EET patřím?

Podnikatelské subjekty se zapojují do jednotlivých fází EET následovně:

1. vlna EET (od 1. prosince 2016) – ubytovací a stravovací služby
2. vlna EET (od 1. března 2017) – maloobchod a velkoobchod
3. a 4. vlna EET (od 1. května 2020) – ostatní činnosti, například svobodná povolání, doprava, zemědělství, řemesla a výrobní činnosti.

Pokud stále nevíte, do jaké klasifikační skupiny vaše podnikání spadá, přečtěte si krátký článek na našem Modrém blogu O2 nebo zadejte své IČO do vyhledávání v Registru ekonomických subjektů.

Provozní doba EET linky

Naši operátoři jsou vám k dispozici pondělí až pátek 8:00–20:00 a o víkendu 8:00–16:30 na čísle 800 16 16 16.

Potíže s aktualizací softwaru

Po instalaci aktualizace nemusí eKasa fungovat správně.

Doporučené kroky, které mohou zamezit případné ztrátě dat

  • Odpojte pokladnu od internetu.
  • I v off-line režimu (bez připojení k internetu) bude O2 eKasa fungovat jako pokladna a budete moci vystavovat účtenky (bez FIK a BKP kódu). Na platby kartou tento režim nemá žádný vliv.
  • Co nejdříve zálohujte data (kapitola Nahrát na USB) z pokladny. 
  • Zároveň si svá data můžete vytisknout. Jak na to?
  • Budeme vás kontaktovat s návrhem řešení této situace. 

Za měsíc srpen vám nebudeme účtovat jakékoli poplatky spojené s produktem eKasa. Omlouváme se za vzniklou situaci a případné potíže.
 

Časté dotazy

Jak mám teď vystavovat účtenky?
I v off-line režimu bude O2 eKasa fungovat jako pokladna a budete moci vystavovat účtenky (jen bez FIK a BKP kódu). Na platby kartou tento režim nemá žádný vliv.

 

Musím přeci fiskalizovat tržby. Přechodem na papírové stvrzenky mě nutíte porušovat zákon.
V důsledku novelizací právních úprav poplatníci nemají povinnost evidovat tržby od 27. 3. 2020 do 31. prosince 2022.
 

Společně s eKasou používám platební terminál, bude fungovat i v off-line režimu?
Ano, terminál má nezávislé připojení.

 

Používám O2 eKancelář, bude mi fungovat off-line?
V režimu off-line se data v pokladně přestanou s O2 eKanceláří synchronizovat. Po této změně tudíž už nebudou aktuální. I v off-line režimu bude ovšem O2 eKasa fungovat jako pokladna a budete moci vystavovat účtenky (jen bez FIK a BKP kódu). Režim nemá vliv ani na platby kartou.

Podmínky používání cookies