Vyřešit problém s eKasou

Vyberte službu nebo zařízení, které řešíte.

Hledáte něco jiného?

Nejde se přihlásit do eKanceláře

Vidíte na displeji chybovou hlášku v červeném rámečku „Neplatné přihlašovací údaje“? 

Nejspíš nezadáváte správné přihlašovací jméno (e-mail) nebo heslo. Údaje jsou shodné s údaji do Moje O2. Zapomněli jste heslo?

Nefunguje čtečka čárkových kódů

Čtečka čárkových kódů špatně skenuje.

Pokud vám čtečka čárkových kódů chybně snímá kódy zboží, nejspíš je špatně zkalibrovaná.
Proveďte tovární nastavení čtečky přes příslušné speciální kódy v manuálu.

  • čtečka se stojánkem (OCBS-LA06) – kód: UPC/EAN 2or5 extra-code
  • čtečka bez stojánku (OCBS-L012) – kód: Tovární nastavení
Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies