Pokud máte od nás nějaké další služby kromě eKasy, budete při instalaci potřebovat přihlašovací údaje do Moje O2 (O2 ID).

Jestli jste si eKasu pořídili proto, abyste vyhověli požadavkům EET, budete muset vyplnit tzv. Název provozovny. Je to číslo, které vám přidělila (nebo přidělí) Finanční správa. V případě, že tento údaj nemáte, vyplňte libovolné číslo. Až vám Finanční správa údaj přidělí, je potřeba ho v nastavení změnit dodatečně.

Jak začít používat pokladnu po dokončení instalace

Otevřete seznam aplikací klepnutím na označenou ikonu

spusteni aplikace
 
Klepněte na ikonu s názvem O2 eKasa
 
ikona o2 eKasa

Co se stane po dokončení registrace

Po dokončení vám do 24 hodin nastavíme požadovaný tarif a e-mailem vám vše potvrdíme.

Jestli jste si objednali variantu eKasa, kde samotné zařízení obsahuje vloženou SIM kartu s předplaceným objemem dat, automaticky se po registraci převede číslo na paušál s objemem dat 200 MB, který už je součástí služby eKasa a nic navíc za něj platit nebudete.

Jestli využíváte jen mobilní aplikaci eKasa, je potřeba, abyste si pro své mobilní zařízení zajistili i datové připojení.

Jestli máte s registrací potíže, zavolejte na naši bezplatnou zákaznickou linku 800 16 16 16, nebo využijte služeb technika, který vám pomůže s instalací přímo na místě.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies