Přejděte k O2

Máte u konkurence nevýhodnou smlouvu se závazkem? Od dubna 2020 je vypovězení takové smlouvy jednodušší než kdy dřív. Nemusíte už platit celý závazek za všechny zbývající měsíce, ale za každý z nich zaplatíte jen jednu dvacetinu minimálního měsíčního plnění. A to jen v případě, že smlouvu zrušíte před uplynutím 3 měsíců od platnosti závazku.

Rozlučte se s nevýhodnými podmínkami u konkurence. Přejít k O2 můžete snadno a rychle ve 3 jednoduchých krocích:

  1. Podání výpovědi

    Kontaktujte svého stávajícího operátora a podejte výpověď služby nebo si ke své službě vyžádejte unikátní Ověřovací kód účastníka (OKU). Ten nám pak sdělíte.

    Nevíte, jak na to? Poradíme vám na lince 800 02 02 02 nebo v kterékoliv O2 Prodejně. Pro podnikatele funguje linka 800 203 203 a pro firmy linka 800 111 777.

  2. Výběr tarifu

    Vyberte si tarif, který vám bude nejvíc vyhovovat. Pokud si nejste jistí, nechte si od nás zavolat nebo zajděte do kterékoliv O2 Prodejny.  S výběrem vám pomůžeme.

  3. Předání údajů

    Budeme potřebovat  vaše referenční číslo, profil služby (ty najdete například ve vašem posledním vyúčtování) a taky datum výpovědi. Údaje si od vás převezmeme v kterékoliv O2 Prodejně.

Mobilní aplikace Moje O2

Všechno snadno vyřídíte v aplikaci Moje O2

Stáhněte si mobilní aplikaci Moje O2 a spravujte své služby online. Jednoduše a pohodlně.
  • Důležité informace vždycky po ruce
  • Autodiagnostika a nastavení služeb
  • O2 Radosti plné atraktivních nabídek