Reklamace vyúčtování nebo služby

Zdá se vám, že ve vašem vyúčtování nebo u poskytované služby není něco v pořádku? I to se může stát. Tady najdete všechny informace, co v takové situaci dělat.

Ještě než reklamaci podáte

K reklamaci vyúčtování:

Podívejte se na průvodce vyúčtováním

Někdy se může stát, že se ve vyúčtování objeví položka, kterou jste tam dřív neměli, neobjednali ji apod. Ještě před samotným podáním reklamace se proto prosím podívejte do našeho Průvodce vyúčtováním. Tam najdete odpovědi na nejčastější dotazy.

Projděte si podrobný výpis

Zdá se vám, že máte ve vyúčtování příliš mnoho provolaných minut? V podrobném výpisu můžete kontrolovat, kdy jste volali, na jaká čísla a kolik který hovor stál. Podrobný výpis za poslední tři měsíce máte k dispozici zdarma v internetové samoobsluze Moje O2.

Pokud chcete o podrobném výpise vědět víc, všechno důležité jsme sepsali na samostatnou stránku.

Zkontrolujte Všeobecné podmínky a Ceníky

Pokud se vám zdá, že jsou ve vyúčtování některé služby započítané jinak, než jste předpokládali, můžete si ceny a účtování zkontrolovat a ve Všeobecných podmínkách a v Ceníku.

K reklamaci služby:

Ještě před nahlášením poruchy a případnou reklamací služby se prosím podívejte do našeho průvodce Jak vyřešit poruchu.

Pokud porucha představuje vadu služby z důvodu na naší straně, budeme se snažit tuto vadu odstranit co nejdříve poté, co nám ji nahlásíte nebo co ji sami objevíme. Pouhé nahlášení poruchy nepředstavuje reklamaci služby.

Jestliže budete kromě odstranění vady služby požadovat i přiměřené snížení ceny z důvodu, že jste službu mohli využít jen částečně nebo vůbec, můžete reklamovat přímo vyúčtování (viz výše) za období, ve kterém se vada vyskytla, pokud už jste jej obdrželi.

Pokud uplatňujete snížení ceny služby za období, za které jste vyúčtování dosud neobdrželi, můžete reklamovat službu a požadovat přiměřenou slevu z ceny v budoucím vyúčtování. A to opět obdobným způsobem jako u reklamace vyúčtování.

Jak reklamaci podat

Prošli jste si průvodce vyúčtováním, detailní výpis i podmínky a i tak se vám ve vyúčtování něco nezdá? Nebo jste z důvodu na naší straně nemohli službu zcela či zčásti užívat a kvůli vadě služby požadujete přiměřenou slevu z ceny? Dejte nám o tom vědět reklamací a my prověříme, jak se věci mají.

Na výběr máte několik možností, jak reklamaci podat:

  • Moje O2. Po přihlášení do Moje O2 najděte konkrétní vyúčtování a přímo z jeho detailu nám pošlete dotaz.
  • Telefonicky. Zavolejte nám na bezplatnou linku 800 02 02 02.
  • Písemně. Pošlete nám dopis s reklamací na adresu O2 Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, Za Brumlovkou 266/2, 140 22 Praha 4 - Michle.
  • Osobně. Stavte se za námi v kterékoli O2 Prodejně.
  • Přes O2 ChatNapište nám každý den od 8:00 do 20:30.

Mějte na paměti, že reklamaci vyúčtování je potřeba podat do 2 měsíců ode dne doručení vyúčtování a reklamaci služby do 2 měsíců ode dne jejího vadného poskytnutí. Při pozdějším podání reklamace vám ji bohužel nebudeme moct uznat.

Až se k nám reklamace dostane, ozveme se vám zpět. Hovor můžete čekat z čísla +420 720 720 123. Toto číslo používáme jen pro kontaktování zákazníků. Bohužel na něm nedokážeme reklamace a ani jakékoliv jiné hovory přijímat.

Reklamace a splatnost faktury

Při podávání reklamace je potřeba myslet na to, že reklamace nemá vliv na splatnost reklamované faktury. Tu je proto potřeba standardně zaplatit do data splatnosti.

Za jak dlouho reklamaci vyřídíme

Na vyřízení reklamace máme standardně jeden kalendářní měsíc od jejího doručení. Ve výjimečných situacích, kdy např. potřebujeme komunikovat s dodavateli v zahraničí, se doba vyřízení může prodloužit na dva měsíce.

Jak to s vyřízením vaší reklamací vypadá, si kdykoliv zkontrolujete v internetové samoobsluze Moje O2.

Kde najdete informace o podané reklamaci

Všechny informace o své reklamaci najdete v internetové samoobsluze Moje O2 v sekci Objednávky a požadavky. Stačí se prokliknout na detail reklamace a zjistíte, v jakém stavu reklamace je, jestli už byla uzavřena, a případné vyjádření k jejímu vyřízení.

O vyřízení reklamace vám taky dáme vědět e-mailem, popř. klasickým dopisem.

Jak reklamaci vyřešíme

Když zjistíme, že podaná reklamace byla oprávněná, dáme vám o tom vědět. Pošleme i vysvětlení a informace, jak se s vámi finančně vyrovnáme. To můžeme udělat pomocí dobropisu nebo vám snížit výši následujícího vyúčtování.

Kredit do dalšího vyúčtování

Pokud vám například omylem naúčtujeme jednu službu dvakrát, v dalším vyúčtování po vyřešení reklamace vám částku propíšeme formou slevy přímo k dané službě. Najdete ji v kolonce „Kredity a slevy“.

Dobropis

Dobropis upravuje výši už vystavené faktury. V dobropise najdete částku, která se odečítá od celkové výše vyúčtování. Pokud je dobropisovaná částka vyšší než výše samotného vyúčtování, odečteme vám zbytek peněz z dalšího vyúčtování.

Vystavený dobropis vždycky najdete v Moje O2 v části „Vyúčtování“.

Vrubopis

Pokud jsme vám ve vyúčtování něco zapomněli naúčtovat, můžeme částku doúčtovat tzv. vrubopisem. Ten upravuje výši už vystavené faktury. Vystavený vrubopis je vždy k dispozici v Moje O2 v části „Vyúčtování“.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies