Všechno zboží, které si objednáte, vám dovezeme, kam si řeknete. Nebo si ho můžete zarezervovat na vybrané O2 Prodejně a koupit ho přímo tam.

Pro doručení zboží k vám využíváme služeb kurýrů a České pošty. Který dopravce vám balíček doveze, záleží na tom, jaké zboží si objednáte. Není tedy možnost si dopravce vybrat. Ale nebojte se nic - hned, jak zboží dopravci předáme, dáme vám o vědět SMS zprávou. A další pracovní den se vám dopravce ozve ještě sám - telefonicky nebo SMS zprávou, takže budete vědět, kdy máte zásilku čekat.

Pro převzetí balíčků budete potřebovat dva doklady totožnosti.

Až vám kurýr nebo pošťák zboží přiveze, pečlivě ho zkontrolujte. Pokud bude balíček jakkoliv poškozený, hned to dejte dopravci vědět. A pokud budete mít podezření, že se do balíčku při přepravě už někdo podíval, balík od dopravce vůbec nepřebírejte.

Česká pošta

Česká pošta vám objednávku doručí do dvou pracovních dnů od vaší objednávky. Za dopravu zaplatíte 99 Kč.

Cestu své objednávky můžete sledovat on-line. Jestli se vám nehodí termín doručení nebo třeba chcete změnit adresu doručení, stačí vyplnit on-line formulář. Pro všechny případy je tu pro vás i informační linka České pošty 800 177 889.

Kurýrní služba Dropick

I kurýr Dropick doručí zásilku do dvou pracovních dní od odeslání objednávky. Doručení vás bude stát 99 Kč.

Informace o doručení můžete sledovat on-line. Kdyby cokoliv, stačí se ozvat na zákaznickou linku Dropick 212 240 491 (Po-Pá od 8-19:00).

Kontaktní email: info@dropick.cz.

Kurýrní služba PPL

I PPL přiveze balíček do dvou pracovních dní od objednávky. Cena dopravy je 99 Kč.

Pohyb zásilky můžete sledovat on-line.

Technik

Jestli je objednané zařízení součástí služby, může vám ho přivézt náš technik, až k vám přijede službu zprovoznit. Doručení pak bude stát 399 Kč.

Rezervace v prodejně

Pokud si chcete zboží koupit v O2 prodejně a chcete mít jistotu, že vám ho nikdo nevyfoukne, můžete si ho zarezervovat. Stačí si rezervaci vybrat v košíku eShopu. Pokud má vybraná prodejna otevřeno, zboží si můžete vyzvednout už za hodinu od odeslání rezervace. O tom, že už si pro zboží můžete přijít, vám dáme vědět SMS zprávou. Stavit se pro něj můžete kdykoliv v otevírací době prodejny. Počká tam na vás následující dva dny. Den před koncem rezervace vám nevyzvednuté zboží ještě připomeneme SMSkou.

Protože rezervace na prodejně slouží opravdu jen k tomu, aby vám vybraný telefon z prodejny nikde nevykoupil, probíhá prodej až v prodejně a rezervace tak není nákup přes internet. Není proto možné na ni uplatnit 14denní lhůtu na vrácení zboží. Věříme ale, že to nebude třeba. Prodávající v prodejně vám telefon rádi ukážou, předvedou a odpoví na všechny zvídavé dotazy.

Prodloužení rezervace

Pokud víte, že si zboží během doby rezervace nestihnete vyzvednout, můžete si rezervaci o dva dny prodloužit. Stačí nám napsat na O2 chatu. Je tu pro vás každý den od 7:00 do 22:00. Jen prosím nezapomeňte rezervaci prodloužit ještě předtím, než vyprší její původní termín.

Uplatnění slevy v prodejně

Pokud chcete na zarezervované zboží použít slevový kód, vezměte si ho do prodejny s sebou. Kupon stačí při nákupu v prodejně nahlásit a prodejce vám slevu rád uplatní. Jen prosím pamatujte, že zboží je potřeba si vyzvednout ještě v době platnosti slevového kupónu.

Pomohla vám tato stránka?
Podmínky používání cookies